Review Summary
Ekosport is often described as quick and straightforward, with a clear website, easy ordering and products that arrive as described. Customers also mention good fit for boots, helpful replies from customer service, and the feeling that buying a hard-to-find item was simple.
Delivery
"Fantastic fast service clear website brilliant pricing"
"Miraculously, the product arrived in time (after I send them an email). The product was excellent vale for money."
"My first time buying from ekosport, and I wasn't disappointed. Fast dispatch and shipping, item was new and as described. I would buy from them again."
Digital experience
"Great site, will use again"
"Excellent customer support & good easy to use website.."
"Website good layout and easy to navigate. Accurate description of products and services."
Choice
"Huge product range, great prices and quick delivery time"
"Great range available"
"Great range of products and prices"
-
D. L.
22 Feb 2025
Verified reviewHorrendous experience. Ordered ski jacket for my daughter. Initial confirmation email received ok. No further follow up. Chased to be told delivery 4-5 days. Now 2 weeks and courier has not received my parcel. Total silence from Ekosport Customer services even after several emails. No phone number to contact. Am now having to initiate a refund from my credit card company. Very disappointed. Won't use Ekosport again.
Reply from Ekosport.co.uk
Dear Dominic, We sincerely apologize for the inconvenience you have experienced with Ekosport. We want to assure you that the parcel was properly handed over to the carrier, and on February 26th, at approximately 10:30 AM, you received an email from us containing two documents that were required to be filled out and signed in order for us to proceed with the refund. Unfortunately, we did not receive these signed documents back from you within the seven-day window after receiving our initial email. As a result, based on the information available to us and the lack of required documentation, Ekosport has concluded that the parcel was ultimately delivered to you. We understand this may be frustrating, and we truly regret any confusion or misunderstanding. Best regards, Ekosport
-
C. H.
22 Feb 2025
Verified reviewSuper fast delivery, well packaged, great price and fantastic communication
Reply from Ekosport.co.uk
Hello, We’re thrilled that you’re happy with the delivery, packaging, price, and communication. Kind regards, Ekosport
-
A. E.
22 Feb 2025
Verified reviewExcellent service at a great price. Very happy with my new skis.
Reply from Ekosport.co.uk
Hello Aaron, Wonderful to hear that you’re happy with your new skis and that you enjoyed our service and price. Kind regards, Ekosport
-
J. Y.
19 Feb 2025
Verified reviewBrilliant to deal with. Ordered my coat and wasn’t right size and they refunded it around 1 week later. Will deal again!
Reply from Ekosport.co.uk
Hello, Wonderful to hear that your experience with the return and refund process was smooth and quick! We’re delighted that you’ll shop with us again. Kind regards, Ekosport
-
J. H.
19 Feb 2025
Verified reviewI ordered from the UK, and very pleased with the service, be prepared to wait a little longer than UK based companies, but every thing arrived and exactly as described, packaging was good too.
Reply from Ekosport.co.uk
Hello Jeremy, Wonderful to hear that you’re happy with our service and that your order arrived exactly as expected! Thank you for your patience with the slightly longer delivery time from the UK. Kind regards,
-
L. M.
19 Feb 2025
Verified reviewThe website is easy to navigate. I placed my order. However they use Evri delivery services and my skis never arrived and I’m still waiting for a refund. Not great with their customer service comms. Very slow to respond.
Reply from Ekosport.co.uk
Dear Louise, We sincerely understand your frustration regarding the issue with your parcel. Please rest assured that we have responded to all of your emails—sometimes with delays due to circumstances at the time—but we have always made sure to provide you with updates. The investigation with EVRI was carefully monitored by Ekosport’s internal team, as we take such matters very seriously. It is important to clarify that when a parcel appears to be stuck or missing, an investigation must be initiated with the courier. This process is mandatory and allows us to obtain official confirmation regarding the status of the parcel. Unfortunately, it is not possible to issue compensation before the investigation has been completed, as the courier must first confirm whether the package is lost or if it may still be delivered. We understand that this process can be frustrating, and we truly regret any inconvenience this has caused you. However, once the investigation was finalized, we ensured that you received a full refund without delay. We appreciate your patience throughout this process and remain at your disposal should you require any further assistance. Best regards, Ekosport
-
R. M.
19 Feb 2025
Verified reviewGreat service and great price. Will buy from them again.
Reply from Ekosport.co.uk
Hello Richard, We’re delighted to hear that you are happy with our service and pricing, and we look forward to serving you again. Kind regards, Ekosport
-
A. R.
12 Feb 2025
Verified reviewSite was good and easy to navigate with all the Info needed
Reply from Ekosport.co.uk
Hello, We’re happy to hear that you found our site easy to navigate with all the necessary information. Kind regards, Ekosport
-
M. H.
12 Feb 2025
Verified reviewI'm happy with my ski boots on returned the first pair due to incorrect size refund was received my new size was perfect, the price was good to
Reply from Ekosport.co.uk
Hello Matin, Great to hear that your new ski boots fit perfectly and that everything went smoothly with the return and refund of the first pair! We’re also glad you liked the price. Kind regards, Ekosport
-
H. P.
12 Feb 2025
Verified reviewAbsolutely faultless service, in my eyes. Orderd multiple snowboard clothing items for standard delivery to England and the package was received exactly 7 days later, almost to the hour. This was several days ahead of their projected ETA. All items clearly were brand, in their own packaging, and for a good price.
Reply from Ekosport.co.uk
Hello Hugh, Thank you very much for your detailed feedback! We’re delighted to hear that you found our service faultless and that your order arrived even ahead of the projected delivery time. It’s great to know that you’re satisfied with the quality, packaging, and price of the items. Kind regards, Ekosport
-
P. W.
12 Feb 2025
Verified reviewQuick delivery, easy order
Reply from Ekosport.co.uk
Hello Peter, Great to hear that your order process was simple and that it arrived quickly. Kind regards, Ekosport
-
J. B.
12 Feb 2025
Verified reviewSimple website, good prices, prompt delivery
Reply from Ekosport.co.uk
Hello James, We’re happy to hear that you found our website simple, prices good, and delivery prompt. Kind regards, Ekosport
-
F. H.
12 Feb 2025
Verified reviewReally great price and delivery was quick considering it was just before Christmas. I’m based in the UK.
Reply from Ekosport.co.uk
Hello Finlay, Thank you very much for your positive feedback! We’re glad to hear that you were satisfied with the price and that your order arrived quickly, especially during the busy Christmas period. Kind regards, Ekosport
-
J. B.
12 Feb 2025
Verified reviewDiabolical customer service. My parcel was delivered 7weeks ago to a dumping ground of an area I have no access to, to which evri have taken blame from the start, and eko sport are still trying to avoid a refund claiming since the parcel was delivered they won't resolve this even though they have picture evidence and contact from evri of me not receiving the parcel.never experienced anything like this in my life
Reply from Ekosport.co.uk
Hello, We completely understand your frustration regarding this situation, and we sincerely apologize for the inconvenience caused. However, when a parcel is marked as delivered by the carrier, the investigation process takes longer than for a parcel that is simply lost in transit. This is because the courier needs to verify the delivery details, check with the driver, and sometimes conduct further inquiries before a resolution can be reached. We assure you that we followed the necessary procedures and did our best to assist you throughout the process. In the end, after the investigation was completed, you received a full refund for your order. Thank you for your patience and understanding. Best regards, EkoSport Team
-
D. R.
12 Feb 2025
Verified reviewHighly satisfied with my purchase and the very prompt service from Ecosport and Evri.
Reply from Ekosport.co.uk
Hello David, We’re thrilled that you’re satisfied with your purchase and the prompt service from Ekosport and Evri. Kind regards, Ekosport
-
A. A.
12 Feb 2025
Verified reviewGood experience ordering from ekosport. Was a bit skeptical if delivery will be on time or if product would be in good condition, but the experience ended up being smooth
Reply from Ekosport.co.uk
Hello Aakarshi, Great to hear that your experience with Ekosport was smooth despite initial concerns! We’re happy the product arrived on time and in good condition. Kind regards, Ekosport
-
R. P.
12 Feb 2025
Verified reviewI had a good shopping experience .
Reply from Ekosport.co.uk
Hello, We’re happy to hear that you had a good shopping experience! Kind regards, Ekosport
-
S. R.
12 Feb 2025
Verified reviewBought Helly Hansen 'ValDi'Sere' Large/White for daughter. (173cm) and she's delighted. With shipping: £238...great price.
Reply from Ekosport.co.uk
Hello, Wonderful to hear that your daughter is delighted with her new Helly Hansen 'Val Di Sere'! We’re glad you found the price and shipping satisfactory. Kind regards, Ekosport
-
R. M.
11 Feb 2025
Verified reviewOne of the items removed damaged and unusable. They refused to refund or replace because I wasn’t able to provide photos of external packaging
Reply from Ekosport.co.uk
Hello, We apologize, but in order to file a claim with the carrier, we are required to have photos of the package. As you can understand, it's necessary to provide this evidence to justify the claim with them. To compensate a customer and proceed with a claim, there is a specific procedure that must be followed. Thank you for your understanding. Best regards, The Ekosport Team
Reply from R. M.
It was obvious to me that the damage was not caused by the courier. The packaging was not damaged. It was a manufacturing fault. Therefore the problem lies with you as the retailer not the courier.
Show exchanges Hide exchanges -
G. S.
10 Feb 2025
Verified reviewWas sent the wrong size And do not respond to emails
Reply from Ekosport.co.uk
Hello, We are sorry that you did not receive the size you ordered. This should not have happened, but unfortunately, it did. We have responded to all your emails, and you were refunded promptly after submitting the return request for the incorrect item online. Best regards, The Ekosport Team
Reviews displayed in chronological order