Reviews for Ekosport.co.uk

Total: 2 295 reviews since 03/01/2016

Authentic reviews

Because your trust is essential, all reviews undergo a rigorous control procedure, from their collection to their moderation, through to publication, to guarantee maximum reliability. Learn more

Add to your preferred sources

4.1

Based on 178 reviews from the last 12 months

  • 74%
  • 8%
  • 4%
  • 2%
  • 12%

icon sparkle Review Summary

Ekosport is often described as quick and straightforward, with a clear website, easy ordering and products that arrive as described. Customers also mention good fit for boots, helpful replies from customer service, and the feeling that buying a hard-to-find item was simple.

This summary is AI-Generated
  • This summary is base on a representative sample of minimum 10 reviews with at least 20 characters and is updated monthly.
Thanks for your feedback!
Helpful?
Filters
  • 74%
  • 8%
  • 4%
  • 2%
  • 12%

Request to leave a review
  1. 1 Fill in the form
  2. 2 Verified Reviews will verify the information provided
  3. 3 You will receive a review request by email

Invoice or purchase order *

No files to upload

  • S. R.

    10 Mar 2025

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    The skis were meant to be delivered on the Tuesday. They weren't. We went on holiday the following Saturday, and have had to hire skis, costing us 160 euros. I tried to contact both Ekosport and the courier several times, but received no response from either party. This is the worst customer service I have experienced in my entire life.

    Reply from Ekosport.co.uk

    Hello, Indeed, the delivery of your order took longer than the estimated timeframe provided by EVRI. However, as stated in our shipping terms, the delivery timeframe is only an estimate and not a guaranteed delivery date. Unfortunately, delays with the carrier can sometimes occur, which is beyond our control. We would also like to emphasize that we have responded to all of your emails and have done our best to assist you throughout the process. We understand that waiting longer than expected for your order can be frustrating, and we sincerely apologize for any inconvenience this may have caused. Kind Regards, Ekosport

  • A. P.

    10 Mar 2025

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Terrible customer service. Left me worrying I had been scammed as they would not reply to my emails. My order finally arrived 10 days after ordering (paid for 48hr courier). I would not recommend.

    Reply from Ekosport.co.uk

    Dear Adam, We have carefully read your review and are quite surprised by your comments. We want to clarify that we have responded to all of your emails. Please keep in mind that the customer service team at Ekosport does not operate on weekends, which means our response may not have been immediate, and we apologize for any delays caused by this. We strive to address all inquiries as quickly as possible, but this may take longer during non-working days. Your order, placed on January 13th, was delivered on January 21st, which is within the typical delivery timeframe. However, it’s important to note that the 4-5 day delivery window provided by EVRI is only an estimate and is not guaranteed, as stated in our terms and conditions. Unfortunately, we do not offer express delivery options for the UK. We sincerely apologize for any confusion and any inconvenience this may have caused. Best regards, Ekosport

  • E. A.

    10 Mar 2025

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Excellent

    Reply from Ekosport.co.uk

    Hello Evelina! Thank you for taking the time to share your positive experience with us. We truly appreciate your kind words and are delighted to hear that you are satisfied with our service. Your feedback inspires us to continue delivering excellence. Wishing you all the best on your future adventures! Best regards, EKOSPORT

  • K. L.

    7 Mar 2025

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Professional

    Reply from Ekosport.co.uk

    Hello Korab! Thank you so much for your wonderful review and for highlighting our professionalism. We're extremely pleased to know about your positive experience, as it truly reflects our commitment to customer satisfaction. Your feedback inspires us to maintain high standards in our service. We appreciate your support! Kind regards, EKOSPORT TEAM

  • C. F.

    7 Mar 2025

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Ordering from the UK things take a wee bit longer to arrive than what I am used too 10 days or so compared to the usual 2-3 days, no big deal really. Item was exactly what I expected and packed well 👌

    Reply from Ekosport.co.uk

    Hello Colin! Thank you for sharing your experience with us. We understand that shipping times can be a little longer from the UK, and we appreciate your patience. We're delighted to hear that your item met your expectations and was well-packed. Your feedback helps us improve, and we truly value your support. Best wishes, Ekosport Team.

  • S. A.

    7 Mar 2025

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Prompt delivery, no extra charges

    Reply from Ekosport.co.uk

    Hello Stephen! Thank you for your wonderful review! We're thrilled to hear that you experienced prompt delivery with no extra charges. Your feedback truly brightens our day and reinforces our commitment to providing a seamless shopping experience. We appreciate your support and look forward to serving you again in the future! Best regards, The Ekosport Team

  • D. H.

    7 Mar 2025

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    I ordered some boots 7 weeks ago. They took the first payment. My order has been lost and now they’re out of my size in those boots. Terrible customer service aswell

    Reply from Ekosport.co.uk

    Hello, Indeed, there was an issue with the delivery of your parcel, which was entirely beyond our control. We sincerely apologize for the inconvenience caused. Unfortunately, the size of the shoes you ordered is no longer available in our stock, nor is it available from our supplier. Given this situation, and to ensure you receive a resolution as quickly as possible, we have processed a full refund for your order. We understand that this may not be the outcome you had hoped for, but we appreciate your understanding and remain at your disposal should you have any further questions. Best regards, Ekosport

  • A. B.

    6 Mar 2025

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Ordered a Jones Mind Expander Twin snowboard during a discount period which made it significantly cheaper than any other retailer and I've not seen it cheaper since. Took 6 days from my order date to arrive at my door step.

    Reply from Ekosport.co.uk

    Hello Andrew, Thank you for sharing your positive experience with us! We're happy to hear you found the Jones Mind Expander Twin snowboard at such a great price and that it arrived promptly. Your feedback motivates us to continue providing quality products and service. We appreciate your support and look forward to serving you again! Kind regards, The Ekosport Team

  • W. P.

    6 Mar 2025

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Not good. They are not touchable. No telephone, no email reply and no customer service.

    Reply from Ekosport.co.uk

    Hello, We just saw your review and are surprised. We have responded to your emails, and a phone number is listed on our website. You simply need to click on "Customer Service," and the number will appear. Kind regards, Ekosport

    Reply from W. P.

    My feedback is based on my actual purchase experience and I’m also surprised that in this age I cannot find a website without useful after purchase service. I’m not be able to find any phone number in either website or email unfortunately. I do find “customer service “ function is website but unfortunately again it doesn’t work after multiple attempts. The email address is also invalid which makes me feel like I have no route to contact you. What a sarcasm is that the only valid email address I found for Ekosport is the one who sends marketing emails, but of course I don’t believe they are the right team to contact in terms of return issue.

    Show exchanges Hide exchanges
  • D. B.

    6 Mar 2025

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Easy process to order with quick delivery. A good experience

    Reply from Ekosport.co.uk

    Hello Duncan! Thank you for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that you found our ordering process easy and enjoyed our quick delivery. Your positive experience means a lot to us, and we strive to maintain these standards for all our customers. Warm regards, EKOSPORT

  • S. R.

    5 Mar 2025

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Great prices. Fast delivery. No issues.

    Reply from Ekosport.co.uk

    Hello Stefan, Thank you so much for your kind words! We're pleased to hear that you found our prices great and enjoyed the fast delivery. Your positive experience means a lot to us, and we strive to maintain this level of service for all our customers. Best regards, Ekosport Team

  • J. D.

    5 Mar 2025

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Still not handed to Evri

    Reply from Ekosport.co.uk

    Hello You should know that since Brexit, return parcels must go through the customs sorting center for verification before they arrive at Ekosport in France. This explains the delay in the refund process. We are currently looking for a faster solution. Best regards, Ekosport

  • G. L.

    4 Mar 2025

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    I ordered this item before Xmas for my Sons Birthdsy i got the message from Evri to say it was on the way and a time slot. That time slot got adjusted again on New Years Eve and still it never turned up. I heard nothing from Ekosport or Evri, I had to chase and chase this up. Finally I got a message from Ekosport to send I won’t accept the package. It finally arrived the box was reopen and the package the tent was in was ripped. It’s the effort it took to get the package it’s so ooor.

    Reply from Ekosport.co.uk

    Hello, We sincerely apologize for the delay in the delivery of your parcel. We understand how frustrating this situation must be for you. However, unfortunately, we were unable to assess the condition of the package as we did not receive any photos of the box or the product you received. Without these images, it is difficult for us to properly investigate and intervene in the matter. Best regards, Ekosport

  • H. B.

    1 Mar 2025

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Product not arrived

    Reply from Ekosport.co.uk

    Hello, We sincerely apologize for the inconvenience caused by the issue with your parcel. We understand how frustrating this must have been for you. Unfortunately, when a parcel is not delivered or is lost, there is a standard procedure that must be followed to ensure everything is thoroughly investigated. This process can sometimes take longer than anticipated. Please rest assured that we were in regular contact with the carrier and did everything we could to help resolve the situation as quickly as possible. Once the investigation was concluded, we promptly processed a full refund for your order. Best regards, Ekosport

  • S. M.

    1 Mar 2025

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Excellant

    Reply from Ekosport.co.uk

    Hello Stephen! Thank you so much for your wonderful review and the perfect rating. We're thrilled to hear that you had an excellent experience with us. Your support means the world to our team and inspires us to continue providing top-notch service. If you have any suggestions on how we can make your experience even better, we're always here to listen. Warm regards, The Ekosport Team

  • G. L.

    23 Feb 2025

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Excellent choice, price and information

    Reply from Ekosport.co.uk

    Hello Gillian! Thank you so much for your wonderful review. We’re thrilled to hear that you found our choices, pricing, and information helpful. Your positive feedback motivates us to keep striving for excellence. We appreciate your support and look forward to serving you again! Kind regards, EKOSPORT TEAM

  • N. J.

    23 Feb 2025

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Everything first class. Order procedure and delivery as promised.

    Reply from Ekosport.co.uk

    Hello and thank you for your kind words! We're glad to hear that you enjoyed our order process and that your delivery was timely. Your satisfaction is our priority, and your positive feedback motivates our team to continue delivering top-notch service. We appreciate your support! Best regards, Ekosport Team

  • R. C.

    23 Feb 2025

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Perfect,

    Reply from Ekosport.co.uk

    Hello Rachel! Thank you so much for your wonderful review and perfect rating! We truly appreciate your feedback and are delighted to know that you had a great experience with us. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to serving you again in the future. Kind wishes, EKOSPORT

  • T. R.

    23 Feb 2025

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    All excellent.

    Reply from Ekosport.co.uk

    Hello Timothy! Thank you so much for taking the time to share your positive feedback. We are thrilled to hear that you found everything excellent! Your satisfaction is our top priority, and your support motivates us to continue providing the best service possible. We look forward to serving you again in the future. Warm regards, EKOSPORT

  • D. G.

    23 Feb 2025

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Terrible website, constantly crashing and glitching out. Received a damaged and completely empty box. Took nearly a month and creating a dispute with PayPal to get my money back. Will never use this site again nor would I recommend

    Reply from Ekosport.co.uk

    Hello, We sincerely apologize for the inconvenience you experienced with the delivery of your parcel. Throughout the process, we maintained regular communication and Ekosport worked diligently to resolve the issue as swiftly as possible. Unfortunately, delivery issues can sometimes arise that are beyond our control, but please be assured that we were actively investigating the situation on your behalf. Once the investigation was concluded, the refund was promptly issued. We understand that this may have caused frustration, and we truly appreciate your patience as we worked through the situation. Thank you for your understanding. Best regards, Ekosport

    Reply from D. G.

    There was definitely no regular communication I waited days and days for responses every time I emailed. Over all the service was some of the worst I have ever encountered. You also took months to refunded me when this should have been done immediately

    Show exchanges Hide exchanges

Reviews displayed in chronological order

About Ekosport.co.uk

EKOSPORT

Buy all of your ski gear online at the very best prices at ekosport.co.uk ! More than 200 000 references of skis, snowboards, cross-country skis and clothing in stock.

icon contact Contact

173 rue des eglantiers , St Alban Leysse 73230 France

www.ekosport.co.uk Sports
icon contact Go to website

Our commitments

Since its creation, Avis Vérifiés has been committed to strengthening trust between brands and consumers. Having participated in the development of the world's first standard aimed at guaranteeing the authenticity of online reviews (which became NF ISO 20488), we defend total transparency and compliance with ethical practices in the collection, moderation and publication of customer reviews.

Certification
Review administration system compliant with the ISO 20488 standard.
Reviews subject to control.
  • For more information on reviews features, the possibility to contact the reviewer, and the reasons for refusal, please consult our transparency charter
  • No consideration was given for reviews
  • Reviews are published and kept for a period of five years
  • Reviews are not editable: if a customer wishes to change their review, they must contact Verified Reviews to delete the existing review and post a new one.
  • Replies to reviews may have been assisted or generated by tools using artificial intelligence. However, human validation is required before publication.
See our transparency charter