Review Summary
Ekosport is often described as quick and straightforward, with a clear website, easy ordering and products that arrive as described. Customers also mention good fit for boots, helpful replies from customer service, and the feeling that buying a hard-to-find item was simple.
Delivery
"Fantastic fast service clear website brilliant pricing"
"Miraculously, the product arrived in time (after I send them an email). The product was excellent vale for money."
"My first time buying from ekosport, and I wasn't disappointed. Fast dispatch and shipping, item was new and as described. I would buy from them again."
Digital experience
"Great site, will use again"
"Excellent customer support & good easy to use website.."
"Website good layout and easy to navigate. Accurate description of products and services."
Choice
"Huge product range, great prices and quick delivery time"
"Great range available"
"Great range of products and prices"
-
O. S.
10 Feb 2025
Verified reviewGreat service, had a minor delay in delivery but the customer service team were very quick to respond and resolve it.
Reply from Ekosport.co.uk
Hello Oliver, We appreciate your patience and your feedback! Delays can happen, but we’re happy we could resolve it swiftly for you. Thanks again for choosing us! Warm regards, Ekosport Team
-
B. Y.
9 Feb 2025
Verified reviewDeliver fee of £15 is steep. Delivery could have been faster. Fair price for the product and packaged well
Reply from Ekosport.co.uk
Hello, Thank you for taking the time to share your feedback. We understand that the delivery fee can feel steep, and we appreciate your insights on the delivery time; we're always looking for ways to improve. We're glad to hear you found the product fairly priced and well-packaged. Your comments are valuable to us as we strive to enhance our customer experience. Best regards, The Ekosport Team
-
A. N.
8 Feb 2025
Verified reviewExcellent service and delivery. Great price - hugely cheaper than UK - I will be back!
Reply from Ekosport.co.uk
Hello Anthony, We truly appreciate your kind words! It's fantastic to know that you found our service excellent and our prices unbeatable. We look forward to welcoming you back soon! Best regards, The Ekosport Team
-
J. H.
8 Feb 2025
Verified reviewBrilliant delivery time and product, super happy with the price.
Reply from Ekosport.co.uk
Hello Josh, We’re glad to hear everything went smoothly! It’s great to know you’re pleased with both the delivery and the value. Thanks for your trust! ekosport.co.uk Team.
-
J. N.
8 Feb 2025
Verified reviewFirst rate products, price and service 5 stars
Reply from Ekosport.co.uk
Hello James, We really appreciate your excellent feedback! It means a lot to know that our products, pricing, and service met your expectations. Thank you for choosing us! Best regards, The Ekosport Team
-
C. M.
8 Feb 2025
Verified reviewIt still hasn’t arrived
Reply from Ekosport.co.uk
Hello, We sincerely apologize that your parcel never arrived at your address. Unfortunately, this situation is beyond our control, and we understand the inconvenience this may have caused. After the completion of the investigation, you were fully refunded for your order. Please be aware that investigations for parcels that are lost or have lost tracking can sometimes take longer than expected. We appreciate your patience and understanding during this process. Best wishes, The ekosport Team
-
W. C.
8 Feb 2025
Verified review0 out of 10.
Reply from Ekosport.co.uk
Hello, We are sorry, indeed there was an issue with the delivery of your package that was beyond our control. However, we would like to emphasize that we followed up on your claim and responded to all your emails in an effort to reassure you. Once a package is shipped but not delivered, there is a procedure to follow in order to locate the package and satisfy the customer. At the end of the investigation, you were refunded. Best regards, Ekosport
-
J. M.
7 Feb 2025
Verified reviewGreat price and a speedy delivery
Reply from Ekosport.co.uk
Hello Jeremy, It's great to know that you found the price to be great and the delivery speedy. Thank you for your support. Best regards, ekosport.co.uk Team
-
A. S.
7 Feb 2025
Verified reviewGreat service from ordering to delivery
Reply from Ekosport.co.uk
Hello Aarron, We’re happy to know that the entire process, from ordering to delivery, was seamless. Best regards, The Ekosport Team
-
A. H.
7 Feb 2025
Verified reviewvery happy, excellent price. ordered saturday 11th, arrived saturday 18th the communication wasn't great and i never got a response from the site contact form but replying the order confirmation email opened a ticket, which they replied to in 24 hours.
Reply from Ekosport.co.uk
Hello, and thank you for your kind feedback! We are thrilled to hear you were happy with our prices and appreciate your patience with the communication. Your insights help us improve, and we’re glad to know that responding to the order confirmation email worked well for you. Thank you for choosing ekosport.co.uk! Warm regards, EKOSPORT
-
I. M.
7 Feb 2025
Verified reviewItems arrived promptly a few days after ordering, well packaged and intact.
Reply from Ekosport.co.uk
Hello Ian! Thank you for taking the time to share your positive experience with us. We're delighted to hear that your items arrived promptly, well packaged, and intact. Your feedback is greatly appreciated, as it motivates us to maintain our high standards. We look forward to serving you again! Warm regards, The ekosport.co.uk Team
-
R. K.
7 Feb 2025
Verified reviewUnable to edit an order 5 mins after ordering wrong size. So it was sent at €14 postage knowing it was wrong and l returning it was another €14. Insane pricing for UK delivery. I’m €28 out of pocket. Never again!
Reply from Ekosport.co.uk
Dear Customer, Your order from Saturday could not be canceled because our customer service team does not operate over the weekend. As a result, your email was read on Monday morning, but by that time, your order had already been processed and was in preparation for shipment, making it impossible for us to stop it. We understand this may be frustrating, and we apologize for any inconvenience caused. For your information, the total amount you paid was £94.89, and when your parcel was returned, you were refunded £79.90. Therefore, the only cost you incurred was for the return shipping fees. We hope this explanation helps clarify the situation, and we trust you can now calculate the amount you’ve been refunded in relation to the return. Best regards, Ekosport
-
D. V.
3 Feb 2025
Verified reviewBrilliant service, items arrived within the 5 business day window. Great price.
Reply from Ekosport.co.uk
Dear Valued Customer, Thank you so much for your kind words! We are thrilled to hear that you received your items promptly and at a great price. Your satisfaction is our top priority, and it’s wonderful to know we met your expectations. We look forward to serving you again soon! Warm regards, ekosport.co.uk Team
-
C. S.
3 Feb 2025
Verified reviewGreat website at very competitive prices
Reply from Ekosport.co.uk
Hello Carl! Thank you so much for your kind words about our website and prices! We are happy to know that you are enjoying your experience with ekosport.co.uk. Your feedback is important to us, and we appreciate your support. We look forward to serving you again soon! Kind regards, The Ekosport Team
-
A. W.
3 Feb 2025
Verified reviewEasy to order, and great jacket at a super price! Arrived quickly and well packaged
Reply from Ekosport.co.uk
Hello Ashley! Thank you so much for taking the time to share your positive experience with us. We are thrilled to hear that you found the ordering process easy and that you love your new jacket—it means a lot to us! Your feedback on the quick delivery and packaging is greatly appreciated. We look forward to serving you again in the future! Warm regards, The Ekosport Team
-
M. L.
3 Feb 2025
Verified reviewInflexible and Wasteful Customer Service Policy UPDATE 13/1/25 I contacted the company repeatedly while the parcel was still showing as "not yet with the courier" but they refused to cancel the order. Seconds after my latest email, the parcel was checked in with the courier. Their first email to me noted that they couldn't cancel it because their process is so efficient and they want to despatch as soon as possible. Despite this, it took them 6 days to get the parcel to the courier. Plenty opportunity to cancel the order. This is a colossal waste of time, money, and CO2. I will be avoiding this company from now on and will make sure that others do the same. ------------------------------------------- 9/1/25 I placed an order on their website 48 hours ago but soon realised I no longer needed the item. Acting promptly, I contacted them to cancel, ensuring first that the parcel had not been shipped. At the time, the order status was still listed as “Preparing.” Despite this, their response was disappointing. They claimed it was “impossible” to cancel the order and insisted I wait for delivery (France to the UK) before initiating a return (UK to France). Even more frustratingly, at the time of their reply, Evri confirmed that the parcel was still with the sender, meaning the cancellation could have been processed with minimal effort. This approach feels incredibly wasteful and inefficient, not to mention inconsiderate to customers. Refusing to cancel an order still in preparation is not only disingenuous but also demonstrates poor commitment to sustainable practices. A more customer-focused and environmentally conscious policy would have left a far better impression.
Reply from Ekosport.co.uk
Hello, We are sorry that we were unable to cancel your order as requested. At this time of year, it can sometimes be difficult to intercept an order that has already been paid for and is in preparation, as you can understand. Please note that it is not EVRI that handles the parcels at Ekosport in France, but the transport company Schneider, who then forwards the parcels to EVRI. During these 2–3 days, the tracking is not active. Since Brexit, we have had no other choice regarding the delivery method. All parcels go through customs. Best regards, Ekosport.
Reply from M. L.
I cancelled it immediately after placing it. There is no physical way that it could have left the warehouse. Hence my review.
Show exchanges Hide exchanges -
A. F.
3 Feb 2025
Verified reviewNordica enforcer 99 arrived on time and ad described. Communication was good and tracking updates where given. The box was a little trashed when it arrived but no damage to the skis. This was more fault of the local courier. All in all great company and I will using again.
Reply from Ekosport.co.uk
Hello Andrew, Thank you for your kind words and for taking the time to share your experience! We are delighted to hear that your order arrived on time and as described, and we appreciate your understanding regarding the condition of the box. Your feedback is invaluable to us, and we are pleased to know you plan to shop with us again. Yours faithfully, The ekosport.co.uk Team
-
S. T.
1 Feb 2025
Verified reviewPoor service when things go wrong
Reply from Ekosport.co.uk
Hello, We completely understand your frustration regarding the issue with the delivery of your order. We sincerely apologize for the inconvenience this has caused. After reviewing the situation, you have received the refund for your purchase. Should you have any further questions or concerns, please don’t hesitate to reach out to us. Best regards, Ekosport
Reply from S. T.
Ekosport needs to review its refund process - they had the means to resolve the situation quickly but appeared to be reluctant to use it. I had to force the refund by taking action against them (UK Section 75 claim). I would recommend always using a credit card if purchasing from the UK.
Show exchanges Hide exchanges -
M. H.
22 Jan 2025
Verified reviewI was thankfully, pleasantly surprised with the service and the cost of the item, THANK YOU!!
Reply from Ekosport.co.uk
Hello Marilyn, Thank you for your kind words! We're glad to hear that both our service and pricing exceeded your expectations. We truly appreciate your feedback! Warm regards, ekosport.co.uk Team
-
T. W.
22 Jan 2025
Verified reviewFast delivery & easy process
Reply from Ekosport.co.uk
Hello Tom, Thank you for your kind words! We are happy to know that you experienced fast delivery and an easy process with us. Your satisfaction is our priority, and we appreciate your feedback. We look forward to serving you again soon! Best wishes, Ekosport Team
Reviews displayed in chronological order