Review Summary
Ekosport is often described as quick and straightforward, with a clear website, easy ordering and products that arrive as described. Customers also mention good fit for boots, helpful replies from customer service, and the feeling that buying a hard-to-find item was simple.
Delivery
"Fantastic fast service clear website brilliant pricing"
"Miraculously, the product arrived in time (after I send them an email). The product was excellent vale for money."
"My first time buying from ekosport, and I wasn't disappointed. Fast dispatch and shipping, item was new and as described. I would buy from them again."
Digital experience
"Great site, will use again"
"Excellent customer support & good easy to use website.."
"Website good layout and easy to navigate. Accurate description of products and services."
Choice
"Huge product range, great prices and quick delivery time"
"Great range available"
"Great range of products and prices"
-
Christopher H.
26 Oct 2026
Verified reviewExcellent
Reply from Ekosport.co.uk
Hello Christopher, Thank you for the excellent rating, it means a lot to the team. We're glad you had a great experience and hope to welcome you back soon. Many thanks. Ekosport team
-
Elaine G.
26 Oct 2026
Verified reviewSizes should be in UK sizes
Reply from Ekosport.co.uk
Dear Elaine, Thank you for your feedback. We would like to clarify that a size conversion chart is available at the bottom of the product page, indicating which size to select depending on the sizing system (UK, US, EU, etc.). We understand that choosing the correct size is important, and we are sorry if this information was not sufficiently clear. Kind regards, The Ekosport Customer Service Team
-
Adam B.
23 Oct 2026
Verified reviewSkis mounted incorrectly so i will have to pay to have them remounted. There was also £115 in invisible shipping fees which wasnt mentioning anywhere until the parcel had arrived at my door
Reply from Ekosport.co.uk
Dear Adam, We are sorry to hear that you have experienced these issues with your order, and we would like to look into the matter further. Regarding the ski bindings, we have not received a request concerning an incorrect mounting or a non-conforming product, nor have we received any photos showing the problem. To allow us to investigate this with our technical team, could you please contact us by replying by email with clear photos of the bindings and mounting, along with a detailed explanation of the issue? Regarding the additional £115 you mentioned, we were not previously informed of these charges. Please note that all costs applicable to your order are included in the order total, and no additional payment should be required upon delivery. Could you therefore please send us a copy of the document or receipt showing the £115 charge, as well as any relevant information provided by the carrier? Once we have received these details, we will be able to investigate both matters and get back to you with further information. We apologise for the inconvenience and thank you for your cooperation. We look forward to hearing from you so that we can help resolve this situation. Kind regards, The Ekosport Customer Service Team
-
Daniel G.
18 Oct 2026
Verified reviewOrdered an item - took four-five weeks, courier never attempted delivery and eventually had to get a refund. Complete waste of time.
Reply from Ekosport.co.uk
Dear Daniel, We’re truly sorry for the frustrating experience you’ve had with your order. We completely understand your disappointment, especially after waiting four to five weeks without receiving your parcel. Unfortunately, the delivery issues were beyond our control, but we sincerely regret the inconvenience and wasted time this has caused you. This is certainly not the level of service we aim to provide, and we understand that this experience has been disappointing. Thank you for your patience, and please accept our sincere apologies for the trouble caused. Kind regards, The Ekosport Customer Service Team
-
Andrew B.
3 Oct 2026
Verified reviewOnly part of the order delivered and now having to declare good not delivered / received. Struggle to see how packaging is sufficient for all of the order. No phone call of after sales.
Reply from Ekosport.co.uk
Dear Andrew, We would like to remind you of the procedure required to allow us to investigate your request. You have already received an email explaining the steps to follow. In order to carry out the necessary checks, please send us the requested photos of the parcel and complete the relevant form with all the required information. These elements are essential for us to forward your case to the appropriate department and carry out the necessary investigation. We sincerely apologize for the inconvenience and for the additional steps this may require from you. Thank you very much for your understanding and cooperation. Kind regards, Ekosport
Reply from Andrew B.
Ekosport, I have sent you the email with all of the items you have requested in pdf format as you have stated. The delivery of the parcel was delayed, when it was finally delivered it missed the 2 sets of ski goggles. You have asked for a lot of information that we have take more time to share with you. We have send you photos which indicates that we do not believe there was space in the original parcel anyway. We would like this resolved quickly and to receive the good we have paid for without further delay. thank you Andrew
Show exchanges Hide exchanges -
Gavin C.
3 Oct 2026
Verified reviewVery helpful customer service and quick to reply
Reply from Ekosport.co.uk
Hi Gavin, Thanks so much for the lovely feedback. We're really pleased you had a positive experience with us. Thanks again. Ekosport team
-
Mark A.
3 Oct 2026
Verified reviewEasy to order and clear description of product
Reply from Ekosport.co.uk
Hi Mark, Thanks so much for your kind review. We are really pleased to hear things went smoothly for you. It means a lot that you took the time to share, and we hope to see you again soon. Many thanks. Ekosport team
-
J. F.
3 Oct 2026
Verified reviewFantastic fast service clear website brilliant pricing
Reply from Ekosport.co.uk
Hi Jim, Thanks so much for your lovely feedback, we are thrilled you enjoyed your experience with us. It really brightens the team's day and we hope to see you again soon. Many thanks. ekosport team
-
Harri S.
3 Oct 2026
Verified reviewGreat service and product
Reply from Ekosport.co.uk
Hi Harri, Thanks so much for your kind words. We are really pleased you had a great experience with us. Your feedback means a lot and helps us keep doing what we do. Thanks again. Ekosport team
-
Klara S.
3 Oct 2026
Verified reviewIt was easy to find a specific item, which I had been unable to find anywhere in UK.
Reply from Ekosport.co.uk
Hello Klara! Thank you for the lovely review. We're really pleased to hear you had a positive experience, we aim to make shopping straightforward and enjoyable for our customers. Thanks again. Ekosport team
-
D. B.
3 Oct 2026
Verified reviewGreat site, will use again
Reply from Ekosport.co.uk
Hi David, Thanks so much for the lovely review, we are really pleased you enjoyed using the site. We look forward to welcoming you back next time you shop with us. All the best. Ekosport team
-
Saskia-Maria S.
3 Oct 2026
Verified reviewMiraculously, the product arrived in time (after I send them an email). The product was excellent vale for money.
Reply from Ekosport.co.uk
HelloSaskia-Maria, Thank you so much for your lovely review. We are really pleased the product hit the mark and felt like great value. Your feedback brightens our day. Kind regards. ekosport team
-
Keelan O.
15 Sept 2026
Verified reviewThe site is clean and organised but I recall some issues finding the actual mat I wanted within the site listings. I could only find it via an external browser.
Reply from Ekosport.co.uk
Hi Keelan, Thanks for the lovely rating and for taking the time to share your experience. We are sorry for any frustration and really appreciate the heads up, it helps us improve. Thanks again. Ekosport team
-
David H.
13 Sept 2026
Verified reviewVery good
Reply from Ekosport.co.uk
Dear David, We really appreciate your review! Thank you for choosing Ekosport, and we hope to welcome you back again soon. Best regards, Ekosport
-
John H.
12 Sept 2026
Verified reviewHowever the shipping company could see some improvement. My parcel, of a pair of ski's, arrived broken fortunately the ski's themselves were not damaged at all.
Reply from Ekosport.co.uk
Dear John, Many thanks for your feedback. We are glad to know that the skis were fortunately not damaged, despite the parcel arriving in poor condition. We sincerely regret the inconvenience this may have caused and appreciate you taking the time to highlight this issue with the delivery service. Kind regards, Ekosport
-
Pieter B.
12 Sept 2026
Verified reviewMy first time buying from ekosport, and I wasn't disappointed. Fast dispatch and shipping, item was new and as described. I would buy from them again.
Reply from Ekosport.co.uk
Dear Pieter, Many thanks for your review! We are happy to hear that your order arrived quickly and that the product was exactly as expected. Thank you for giving Ekosport a try, and we hope to have the pleasure of serving you again in the future. Best regards, Ekosport
Reply from Pieter B.
You are most welcome. I'm always glad to give fair credit where it's due, and I may well buy from you again. Thanks.
Reply from Ekosport.co.uk
Dear Peter, Thank you so much for your lovely message! It’s always a pleasure to hear from a happy customer, and we really appreciate you taking the time to share your feedback. We’d be absolutely delighted to see you shopping with us again in the future! Wishing you lots of great adventures ahead, and hopefully see you again soon! Best wishes, The Ekosport Team
Reply from Pieter B.
You're welcome. Thank you for your great service! :-)
Show exchanges Hide exchanges -
Stephen S.
7 Sept 2026
Verified reviewExcellent I bought tent dispatched and delivered to uk no problem whatsoever I would definitely use ekosport in the future excellent product very happy.
Reply from Ekosport.co.uk
Hi Stephen, Thanks so much for your lovely review, we are really pleased you had a great experience. We hope to see you back at ekosport in the future. Many thanks. ekosport team
-
Dean R.
2 Sept 2026
Verified reviewGreat boots. Fit well.
Reply from Ekosport.co.uk
Hi there Dean, Thanks so much for your brilliant review. We are really pleased you had a positive experience with your purchase. Hope to welcome you back soon. Kind regards. Ekosport team
-
Omar dt M.
2 Sept 2026
Verified reviewVery happy with purchase
Reply from Ekosport.co.uk
Hi Omar , Thanks so much for your lovely feedback, we are really pleased you enjoyed your experience with us. Thanks again. Ekosport team
-
Martin M.
31 Aug 2026
Verified reviewExcellent customer support & good easy to use website..
Reply from Ekosport.co.uk
Hello Martin, Thank you so much for your kind words. We are really pleased to hear you had a great experience with us. Feedback like this means a lot and keeps us motivated. Many thanks. Ekosport team
Reviews displayed in chronological order