Review Summary
Fracomina is often described as offering beautiful, elegant clothes that fit well and feel feminine. Several customers also mention a smooth ordering process, fast delivery, and helpful communication, while a few reports say items were too small or arrived with defects.
Delivery
"The belt shipped as extra package, no problem."
"Very easy steps to order...received on time."
"My package was delivered after 2,5 weeks, I needed the package for a party and I received it 1 week later. I called DHL and problem was that…"
My package was delivered after 2,5 weeks, I needed the package for a party and I received it 1 week later. I called DHL and problem was that Francomina did not give my email address, nor phone number to them so they could not reach me to deliver the package, big mistake from Francomina.
Digital experience
"express delivery speed and fantastic communication with the store. Even though I am from another country, I will be very happy to shop with you.…"
express delivery speed and fantastic communication with the store. Even though I am from another country, I will be very happy to shop with you. Thank you very much
"Site works perfectly and fast delivery."
"Produtos com muita qualidade e design muito apelativo e o site muito fácil de usar."
-
Marisol L.
6 Aug 2026
Verified reviewMuy bien, g
Reply from En.fracomina.com
Estimado/a cliente, ¡Muchas gracias por su valoración! Nos alegra enormemente saber que ha quedado satisfecho/a y que su experiencia ha sido tan positiva. En Fracomina trabajamos cada día para ofrecer la máxima calidad en nuestras prendas y un servicio a la altura de sus expectativas. Esperamos volver a darle la bienvenida muy pronto en nuestra tienda oficial para sus próximas elecciones de estilo. Atentamente, *El Equipo Fracomina*
-
Nuria M.
6 Aug 2026
Verified reviewI love Fracomina, but I won't be buying from their website again. I placed my order on July 14th. After I complained, they finally replied today saying they were out of stock and refunding my money. Terrible customer service.
Reply from En.fracomina.com
Dear customer, We sincerely apologize for your experience, the delay in our communication, and the ultimate disappointment with your order. We can confirm that your order placed on July 14th had to be canceled and fully refunded due to an unexpected stock unavailability. While stock issues can occasionally occur, waiting weeks to receive an update or explanation is unacceptable, and we deeply regret that our customer support response was not up to the standard you deserve. We fully understand your frustration and take your feedback very seriously. We are currently working on improving our stock synchronization as well as speeding up our customer service response times to ensure transparency and prevent situations like this in the future. We truly hope you might consider giving us another chance in the future to regain your trust and provide you with the seamless service you expect from us. Please kindly note that you always have the option to update your review should you wish to do so. Warm regards, *The Fracomina Team*
-
Dominika K.
6 Aug 2026
Verified reviewEverything was great
Reply from En.fracomina.com
Dear customer, Thank you so much for your wonderful review! Knowing that everything was great with your purchase is the best feedback we could ask for and a true pleasure for our entire team. At Fracomina, we strive every day to offer high-quality fashion along with a smooth and satisfying shopping experience from start to finish. We look forward to welcoming you back very soon to our official store for your next style choices! Warm regards, *The Fracomina Team*
-
Fernanda S.
6 Aug 2026
Verified reviewGosto muito da roupa desta marca
Reply from En.fracomina.com
Estimada cliente, Muito obrigado pelo seu carinho e por partilhar connosco a sua preferência! Saber que gosta muito das nossas peças de vestuário é motivo de enorme orgulho e alegria para toda a nossa equipa. Na Fracomina, trabalhamos diariamente com dedicação e atenção aos detalhes para criar coleções elegantes, modernas e de elevada qualidade, pensadas para fazer com que se sinta sempre especial. Esperamos ter o prazer de a receber novamente muito em breve na nossa loja oficial para as suas próximas escolhas de estilo! Atenciosamente, *A Equipa Fracomina*
-
Paula S.
4 Aug 2026
Verified reviewExcelente, e rapido
Reply from En.fracomina.com
Estimado cliente, ¡Le agradecemos de corazón su comentario! Nos alegra enormemente saber que ha tenido una experiencia excelente y que ha quedado satisfecho con la rapidez de nuestro servicio. En Fracomina trabajamos cada día para ofrecer un servicio ágil, eficiente y de alta calidad, garantizando que sus compras lleguen a sus manos lo antes posible. Esperamos volver a darle la bienvenida muy pronto en nuestra tienda oficial para sus próximas elecciones de estilo. Atentamente, *El Equipo Fracomina*
Reply from Paula S.
pena ter comprado por um valor e na etiqueta que vinha no artivo o valor era muito mmais baixo
Show exchanges Hide exchanges -
S. B.
4 Aug 2026
Verified reviewNot recommended, order not received
Reply from En.fracomina.com
Dear customer, We sincerely apologize for the severe delay in receiving your purchase and for the frustration this situation has caused you. We can confirm that your order placed on June 30th was delivered on July 30th. While we are glad the package ultimately arrived, a one-month delivery timeframe is far below the level of service we strive to offer, and we completely understand your disappointment. Punctual and reliable delivery is fundamental to us, and we are actively reviewing our logistics processes with our courier partners to ensure such extensive delays do not happen again. We deeply regret the inconvenience caused and hope to have the chance to offer you a much better experience in the future. Please kindly note that you always have the option to update your review should you wish to do so. Warm regards, *The Fracomina Team*
-
Stien V.
2 Aug 2026
Verified reviewMy package was delivered after 2,5 weeks, I needed the package for a party and I received it 1 week later. I called DHL and problem was that Francomina did not give my email address, nor phone number to them so they could not reach me to deliver the package, big mistake from Francomina.
Reply from En.fracomina.com
Dear customer, We are truly sorry to hear about your experience and the delay in receiving your package, especially when you were expecting it in time for a special event. We completely understand how frustrating and disappointing this situation must have been for you. Passing full and accurate contact details (email and phone number) to our courier partners like DHL is a standard and essential step in our shipping process to ensure smooth, traceable deliveries. We sincerely apologize for this error on our part, which prevented DHL from reaching you and directly caused the delivery delay. Please rest assured that we have raised this incident with our fulfillment and logistics department to investigate why your details were not transmitted correctly and to ensure strict checks are in place so this does not happen again. We deeply regret missing the opportunity to complement your event, and we truly hope you will consider giving us another chance in the future to provide you with the seamless shopping and delivery experience you deserve. Warm regards, *The Fracomina Team*
-
Susana B.
30 Jul 2026
Verified reviewNo hecrecibido mi pedido I haven‘t received my package , Order #FR-WW-22579 , please give me the tracking numer
Reply from En.fracomina.com
Dear customer, We sincerely apologize for the delay and for the frustration this situation has caused you. We understand how important it is to track your shipment and have clear updates regarding your delivery. We would be more than happy to check the exact status of your order and provide you with your tracking details immediately. However, to protect your privacy and ensure we access the correct account, we kindly ask you to contact our Customer Care team directly via email or through our official contact form, referencing your order number **#FR-WW-22579**. Our support team is ready to inspect your parcel's progress with our courier and share the tracking link with you right away to solve this as quickly as possible. We deeply value your patience and hope to resolve this for you swiftly. Please kindly note that once we have assisted you and provided your tracking information, you always have the option to update your review if you wish. Warm regards, *The Fracomina Team*
-
Christine W.
28 Jul 2026
Verified reviewKeine kostenlose Retoursendung
Reply from En.fracomina.com
Sehr geehrte Kundin, sehr geehrter Kunde, vielen Dank für Ihr Feedback. Es tut uns leid, dass es beim Versand zu einer leichten Verzögerung kam und Sie mit den Bedingungen für den Rückversand unzufrieden waren. Es freut uns jedoch, dass die Lieferung schließlich bei Ihnen angekommen ist und die Rückabwicklung des einen Artikels problemlos durchgeführt werden konnte. Wir verstehen vollkommen, dass kostenfreie Retouren das Einkaufserlebnis angenehmer gestalten. Aus logistischen Gründen können wir diesen Service derzeit leider nicht kostenfrei anbieten, nehmen Ihren Hinweis jedoch sehr ernst und fließen diesen in unsere kontinuierlichen Serviceverbesserungen ein. Wir hoffen sehr, Sie bei Ihrem nächsten Einkauf wieder vollständig überzeugen zu können. Bitte beachten Sie auch, dass Sie Ihre Bewertung jederzeit gerne aktualisieren können, falls Sie dies möchten. Mit freundlichen Grüßen *Ihr Fracomina Team*
-
Laetitia D.
28 Jul 2026
Verified reviewMagnifique collection❤❤❤
Reply from En.fracomina.com
Chère cliente, Nous vous remercions du fond du cœur pour ce magnifique retour et pour toutes ces petites attentions ! Savoir que notre collection vous inspire autant d'enthousiasme est une immense source de joie pour toute notre équipe. Chez Fracomina, nous mettons toute notre passion et notre savoir-faire dans la création de pièces élégantes, pensées pour vous faire rayonner au quotidien. Au plaisir de vous accueillir à nouveau très bientôt sur notre boutique officielle pour vos prochains coups de cœur mode ! Cordialement, *L'Équipe Fracomina*
-
Magali D.
27 Jul 2026
Verified reviewJe n'ai jamais reçu le produit commandé vous ne pouviez pas le fournir
Reply from En.fracomina.com
Chère cliente, Cher client, Nous vous prions d'accepter nos sincères excuses pour la gêne et la déception causées par cette situation. En raison d'une indisponibilité imprévue du produit en stock, nous avons malheureusement dû annuler votre commande deux jours après sa validation. Le remboursement total de votre achat a été effectué immédiatement après l'annulation. Nous comprenons parfaitement votre frustration de ne pas avoir pu recevoir l'article souhaité. Nous travaillons continuellement à l'amélioration de la gestion de nos stocks afin d'éviter ce type de désagrément à l'avenir. Nous espérons sincèrement avoir l'opportunité de vous reconquérir lors d'une prochaine visite sur notre boutique en ligne et de vous offrir une expérience pleinement satisfaisante. Nous vous rappelons également que vous avez la possibilité de mettre à jour votre évaluation à tout moment si vous le souhaitez. Cordialement, *L'Équipe Fracomina*
-
Laetitia D.
27 Jul 2026
Verified reviewMagnifique collection
Reply from En.fracomina.com
Chère cliente, Nous vous remercions du fond du cœur pour ce magnifique retour ! Savoir que notre collection vous a séduite est une grande source de joie et de satisfaction pour toute notre équipe. Chez Fracomina, nous mettons tout notre savoir-faire et notre passion dans la création de pièces élégantes, tendance et soigneusement détaillées, pensées pour sublimer chaque silhouette. Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt sur notre boutique officielle pour vos prochains choix de style. Cordialement, *L'Équipe Fracomina*
-
Viera V.
27 Jul 2026
Verified reviewMy order 30.6.2026 until now didnt receive it me
Reply from En.fracomina.com
Dear customer, We sincerely apologize for the severe delay with your order placed on June 30th and for the frustration this situation has caused you. Unfortunately, due to unexpected logistics delays, shipping times went far beyond our standard frame. As a result, we canceled the order and issued a full refund on July 21st. We deeply regret that we were unable to deliver your purchase as planned. Providing a reliable and punctual service is our top priority, and we are actively working with our logistics partners to refine our delivery processes and prevent similar issues from happening again. We truly hope to have the opportunity to welcome you back in the future under better circumstances and provide you with a seamless shopping experience. Please kindly note that you always have the option to update your review should you wish to do so. Warm regards, *The Fracomina Team*
-
Nathalie H.
19 Jul 2026
Verified reviewVery good products, good client services but unfortunately shipment and return are too expensive. 15 euros for shipment and 14 euros in case of return and no exchange for smaler or bigger size. I will not buy on line only for those reasons.
Reply from En.fracomina.com
Dear customer, Thank you for taking the time to share your honest feedback with us. We are pleased to hear that you appreciate the quality of our products and the support from our customer service team. At the same time, we sincerely regret your disappointment regarding our shipping and return costs, as well as the current lack of a direct size exchange option. We completely understand how these factors can impact your online shopping experience, and we appreciate you raising these valid points. Logistics fees and return procedures are regularly reviewed by our management team, and feedback like yours is essential as we work toward offering more flexible and competitive options for our customers in the future. We truly hope to welcome you back to our online store under improved conditions and provide you with an experience that meets all your expectations. Warm regards, *The Fracomina Team*
-
Aleksandra A.
16 Jul 2026
Verified reviewVery fast delivery. Very professional.I hope that someday they will open a Fracomina store in Belgrade(Serbia), when we are no longer on the delivery list.
Reply from En.fracomina.com
Dear customer, Thank you so much for your fantastic feedback! We are thrilled to hear that you experienced very fast delivery and appreciated our professionalism. We are also deeply grateful for your affection for Fracomina and your wish to see a store open in Belgrade, Serbia! Knowing that our brand is so loved across borders is a huge source of pride and motivation for us, and we will certainly pass your feedback along to our expansion team. In the meantime, we remain committed to offering you the best possible shopping experience through our official store. We hope to welcome you back very soon for your next style choices! Warm regards, *The Fracomina Team*
-
Irmgard B.
10 Jul 2026
Verified reviewFast delivery and well packed in a box.
Reply from En.fracomina.com
Dear customer, Thank you so much for your positive review! Knowing that you were pleased with our fast delivery and the careful packaging of your order is a source of great satisfaction for us. At Fracomina, we work every day to ensure that every order arrives quickly, safely, and in perfect condition, offering a seamless experience from start to finish. We hope to welcome you back very soon to our official store for your next style choices. Warm regards, *The Fracomina Team*
-
R. G.
9 Jul 2026
Verified reviewVery good, great service. I would recommend it.
Reply from En.fracomina.com
Dear customer, Thank you so much for your wonderful feedback! Knowing that you had a great experience with our service and that you would recommend us is the best reward for our work and a source of great pride for our team. At Fracomina, we strive every day to offer high-quality fashion alongside an efficient, friendly, and seamless shopping experience. We hope to welcome you back very soon to our official store for your next style choices! Warm regards, *The Fracomina Team*
-
Isabel S.
7 Jul 2026
Verified reviewmuy contenta el articulo es tal y como se ve en el anuncio
Reply from En.fracomina.com
Estimada clienta, ¡Le agradecemos de corazón su comentario! Nos alegra enormemente saber que está muy satisfecha con su compra y que el artículo ha cumplido completamente sus expectativas, siendo fiel a las imágenes de nuestra página web. En Fracomina trabajamos cada día para ofrecer la máxima transparencia en la presentación de nuestras colecciones, asegurándonos de que cada prenda refleje exactamente la calidad, el diseño y los detalles que mostramos. Esperamos volver a darle la bienvenida muy pronto en nuestra tienda oficial para sus próximas elecciones de estilo. Atentamente, *El Equipo Fracomina*
-
Márcia P.
29 Jun 2026
Verified reviewfiz a encomenda no dia 6 de junho e ainda nao a recebi, no dia 21de junho
Reply from En.fracomina.com
Estimada cliente, Agradecemos o seu comentário e lamentamos sinceramente o transtorno causado pela demora na entrega da sua encomenda. Confirmamos que o pedido foi devidamente entregue e que procedemos ao reembolso total do valor, após a conclusão do processo de devolução. Pedimos desculpa por qualquer inconveniente que este atraso possa ter causado e agradecemos a sua paciência ao longo de todo o processo. A satisfação das nossas clientes é a nossa prioridade e estamos continuamente a trabalhar para melhorar a rapidez das nossas entregas e o suporte prestado. Esperamos ter a oportunidade de a receber novamente na nossa loja online no futuro para lhe proporcionar uma experiência totalmente impecável. Lembramos também que, se assim o desejar, tem sempre a possibilidade de atualizar a sua avaliação. Atenciosamente, *A Equipa Fracomina*
-
Lucia R.
6 Jun 2026
Verified reviewExcellent service and products well packed and arrived in timely manner
Reply from En.fracomina.com
Dear customer, Thank you so much for your wonderful feedback! Knowing that you appreciated our service, the careful packaging, and the timely delivery of your items is a source of great satisfaction for us. At Fracomina, we strive every day to pair the quality of our collections with an efficient, reliable, and attentive shopping experience from start to finish. We hope to welcome you back very soon to our official store for your next style choices. Warm regards, *The Fracomina Team*
Reviews displayed in chronological order