Review Summary
Tikamoon is described as easy to use from browsing to delivery, with clear information on sizes, materials and care instructions. Customers often mention furniture that arrives well wrapped, looks beautiful, and fits their homes straight away, from bathroom cabinets to sideboards, tables and TV units.
Delivery
"Easy ordering process and delivery."
"Great product. Delivered assembled & perfectly packaged. I love it."
"Easy to use site. Clear communication about delivery."
Digital experience
"It is a well designed website and everything is easy to find!"
"Good range and easy to use website. Prices are on the high side but the quality is good."
"All easy to navigate. Clear information."
Team expertise
"Very professional."
"Very user friendly & fully informative site."
"There has been very good customer care"
Responsiveness
"The website is easy to navigate .Customer service was very helpful when I contacted them and sorted my issue quickly & efficiently."
"Lovely items as expected. I needed to contact customer services and my query was dealt with so quickly and professionally. Will most certainly order…"
Lovely items as expected. I needed to contact customer services and my query was dealt with so quickly and professionally. Will most certainly order again
"Very easy to navigate and the customer service is fast to respond."
Choice
"Always such a beautiful selection of items."
"On finding the site I was very pleased to see the selection of quality furniture and to find a TV unit which would hold my AVR as most have shelves…"
On finding the site I was very pleased to see the selection of quality furniture and to find a TV unit which would hold my AVR as most have shelves too shallow.
"Easy to use and good choice"
-
H. T.
24 May 2025
Verified reviewI've ordered multiple times from Tikamoon's online store over the last five years - two sink units and one mirror/shelf - the quality has always been fantastic and delivery has been prompt. Would use them again and recommend to anyone.
-
M. A.
24 May 2025
Verified reviewEasy to navigate and excellent products
-
P. M.
18 May 2025
Verified reviewDelivery was fast and efficient.
-
J. J.
14 May 2025
Verified reviewEasy to find items.
-
M. T.
14 May 2025
Verified reviewVery good website
-
E. M.
14 May 2025
Verified reviewTook a while to arrive but it’s lovely thank you
-
R. K.
14 May 2025
Verified reviewThe item delivered was nothing like that on the website and initially we were told it was ‘natural variation in the product’ and were offered a mere £13 refund against an expensive marble sink. They only agreed to refund us and arrange a free return after a very strongly worded email. Delivery took quite a long time and there was limited tracking information.
Reply from Tikamoon.co.uk
Thank you for your review. We are very sorry that you were unhappy with the washbasin. Please note that marble naturally varies piece to piece and due to this we offer a free returns policy up to 60 days from the delivery. As such we offered you compensation for any disappointment in the product or to return this. We hope that you are able to find a suitable replacement and remain on hand should you require anything further. Kind Regards Your Tikamoon Team
-
S. M.
10 May 2025
Verified reviewThis is our second purchase. We bought a teak garden table and this time we bought some teak garden armchairs. The furniture is really well made, website is true to life. Delivery was trouble-free and communications excellent. We would trust to buy from Tikamoon again.
-
V. T.
7 May 2025
Verified reviewThe site was easy to move around and navigate
-
E. W.
6 May 2025
Verified reviewTerrible quality, poor customer service. When you pay £1000 for a sideboard, with doors, you expect to be able to open and close the doors. You send a complaint and they agree that it is inferior quality, offer you pittance and a refund or say they will replace. You wait another 2 weeks for a replacement, for that to arrive with more dents and scratches and 2 out of the three doors faulty and unable to close. After an endless battle with email delays, you get offered an insulting refund that won’t cover the cost of you getting it reworked. They say just get all the hinges replaced, it will be ok then… Then the doors fall off completely and I send more pictures and I get a response saying they will offer a refund value of a lesser value than the previous offer, when the unit still has doors…, When asking how they can guarantee that the next replacement will be better, they informed me that the warehouse is in France and they can’t check any items prior to despatch… Needless to say, as advised by a local joiner the hinges used and the fasteners are not robust enough to carry the weight of a teak door and unless all are replaced the problem will keep happening.. So I pay £1000 for a sideboard and then have to fork out more to get it in working condition… Don’t bother buying from TIKAMOON if you want quality, they can’t guarantee it and you’ll end up disappointed by the furniture and the very poor customer service…
Reply from Tikamoon.co.uk
Thank you for your review. We are very sorry to hear that the item has arrived in less that suitable condition and your disappointment in the quality of our customer service. Your feedback has been shared for our continued improvements Kind Regards Your Tikamoon Team
Reply from E. W.
But sharing feedback is not resolving the issue that I have a sideboard that has a door missing, that will cost me more to repair than you are willing to discount / refund back. Due to the specification of fasteners used, this will be an inherent problem with all the units, so will keep happening..
Show exchanges Hide exchanges -
M. L.
6 May 2025
Verified reviewMy 2nd order from Tikamoon, I love the products and quality. It won't be my last order
-
L. H.
6 May 2025
Verified reviewI purchased a beautiful console table but when it arrived the wood was a completely different colour to the photo. It was a drastic difference. When I contacted them they offered for me to return the item in its original packaging which of course was impossible as it was full unpacked. Customer service were very unhelpful.
Reply from Tikamoon.co.uk
Thank you for your review. We are very sorry for any disappointment in the wood. Please note, if you would like to wrap the item in cling film, bubble wrap or spare cardboard we would certainly be able to accommodate a return for you for a full refund still. If you would like to do so, please do reach out to us through the previous emails we exchanged and the team will arrange this. Kind Regards Your Tikamoon Team
-
A. H.
6 May 2025
Verified reviewNo, delivery was awful, they didn't acknowledge i was there, just pushed the boxes in, no hello, we've got your order, just spoke in their own language to each other, I felt really uncomfortable, they tried to leave without opening my boxes, which I had paid extra for, they seemed really annoyed that I had asked them to do it, banging all my furniture about
-
A. M.
6 May 2025
Verified reviewLovely choice, my purchase was extremely well packed.
-
D. H.
3 May 2025
Verified reviewAll good
-
I. M.
30 Apr 2025
Verified reviewThe delivery was fast. Well package and the set is really great quality, it makes our garden so much nicer and I find the seats comfortable as well.
-
C. H.
30 Apr 2025
Verified reviewOrdered a rattan bedhead which arrived in good time, the item was extremely well packaged and I'm very happy with it.
-
M. S.
28 Apr 2025
Verified reviewRelevant helpful information on site, easy rearrangement of delivery and effective communication with drivers. Thanks.
-
C. A.
27 Apr 2025
Verified reviewReally fantastic product - looks so good in our snug. Would highly recommend.
-
K. H.
26 Apr 2025
Verified reviewGreat product. Very good quality, easy to fix. I had a query with a customer service, very good experience.
Reviews displayed in chronological order