Review Summary
Rajapack is often described as quick and efficient, with delivery that arrives fast and boxes that are generally seen as good quality. A few customers, however, mention damaged boxes, late deliveries, and packaging that can arrive torn or crushed in transit.
Delivery
"Thank you so much for delivering us on time."
"quick fast delivery"
"Very impressive product and the service was quick and efficient"
Responsiveness
"Quick and reliable"
"Great service, came really fast."
"As always, their sales team deal with orders quickly and efficiently, the service cannot be faulted"
Team expertise
"Great customer service, thank you"
"Very professional"
"Great company. Great service."
Friendliness & courtesy
"Friendly on the phone, delivers on time."
"Very helpful team"
"The sales person was very helpful"
Digital experience
"Placing the order was really seamless and the website is easy to use."
"Easy to order online. Speedy delivery"
"First time user, website easy to use, they were also on special offer. Items quickly arrived and were well packaged. Overall a great quality product…"
First time user, website easy to use, they were also on special offer. Items quickly arrived and were well packaged. Overall a great quality product at an excellent price.
-
Sophie M.
9 Sept 2025
Verified reviewProducts are not as shown on website. I have tried to return and am not getting a response, I will be escalating this.
Reply from RAJAPACK UK
Thank you for taking the time to share your feedback on the branding of our products with us. I completely understand your concerns, and I truly appreciate you bringing this to our attention. I have passed your comments on to our marketing team so they can review our product images and descriptions and ensure they accurately reflect the items, showing that all our products are branded. Thank you again for your patience and for helping us improve the experience for our customers. Kind regards, Chantel. S Customer Relations Team Manager
-
Rhian L.
9 Sept 2025
Verified reviewExcellent service and communication from RAJA
-
Jill B.
9 Sept 2025
Verified reviewItem quality is good, but not told that 3 items were out of stock and had to phone. Then not told when to expect delivery and so missed it.
Reply from RAJAPACK UK
Hello, Thank you for your feedback. We're glad to hear you were satisfied with the quality of the items. However, I am sorry to learn that the service you experienced was outside our standard processes and procedures. You should have received notification of the out-of-stock items and an ETA of when replenishment was due. Your experience is important to us, and I appreciate you bringing this to our attention. I will liaise with the relevant teams to ensure they know what has transpired, to avoid a recurrence. Please accept my apologies for any inconvenince caused. Kind regards, Chantel. S Customer Relations Team Manager
-
Daniel B.
9 Sept 2025
Verified reviewPromt delivery very well packaged. Item as described.
-
Sarah J.
8 Sept 2025
Verified reviewThe box checker on the website is not accurate as it doesn't specify the internal dimensions of the boxes. I ordered the wrong size due to this and 2 weeks later I am still trying to contact ANYONE who can organise a return and refund. Customer service is horrible and tell me I'm lying when I say I called to ask if the box checker was correct. Emails go unanswered and I'm not £100 out of pocket with huge useless boxes that I don't want. I would not recommend this company at all.
Reply from RAJAPACK UK
Thank you for taking the time to share your comments and for speaking with me over the phone. I hope our communication has clarified that the box checker displays internal dimensions, while the product you purchased, being a non-box item, displays external dimensions. Unfortunately, this difference led to the incorrect item being ordered. I have reviewed our system, but have not been able to locate the previous emails you referenced. I had hoped that the email you replied to before leaving your review would have provided reassurance regarding our processes. However, please be assured that when we asked for the number you called from so that we may locate it, we intended to assist you with the collection and avoid the inconvenience of following the standard returns process. We also wanted to ensure we can improve our service, as we are continually committed to improvement through ongoing training where required. I am sorry that your experience on this occasion did not meet our usual standards. Once your items are received, I trust that the returns process will be handled smoothly. In the meantime, if there is anything further I can do to assist you, please feel free to contact me. Kind regards, Chantel. S Customer Relations Team Manager
Reply from Sarah J.
How is box a 'non-box item'. Because it's plastic and not cardboard. You seriously need to review your practices.
Show exchanges Hide exchanges -
Shuping L.
8 Sept 2025
Verified reviewrubbish product,bag can see through
Reply from RAJAPACK UK
Thank you for taking my call just now and for your time. As discussed, the item you purchased is not advertised as Opaque. I have sent you an email with the opaque range that hopefully meets your requirements. I also appreciate your offer to change your review status. You now have my contact details. If there is anything else I may assist with, please feel free to contact me. Kind regards, Chantel. S Customer Relations Team Manager
-
Kevin J.
8 Sept 2025
Verified reviewGreat, varied selection and fast delivery
-
Jude S.
8 Sept 2025
Verified reviewThe products themselves are very good and it feels a bit unfair to only give two stars but the delivery experience marred the who experience and did put me off using Raja again. Why companies use DX to deliver their products is beyond me. My order was on express delivery but took over a week to arrive. DX repeatedly (5 times) failed to deliver despite being only 5 minutes from my house on two occasions. Every time it would be out for delivery, it would then go back to base without delivery even being attempted. Every day it was then put back to the next day and the process started again, this happened 5 times before the delivery was finally made. I had to call Raja customer service team three times, who were absolutely fantastic and did eventually resolve the problem but it was very inconvenient waiting in for a parcel that never came. So this review is really about DX but Raja use them and it did put me off from ordering again which is a shame. As a sender of goods to customers and businesses I know that it really is false economy to use cheaper couriers like DX
Reply from RAJAPACK UK
Hello, Thank you for sharing your experience with us. We're genuinely sorry to hear about the delivery issues you faced, and we understand how frustrating that must have been. While we're glad to hear that our customer service team was able to assist you, we take your concerns seriously. We will review this with our delivery partners to improve the experience for future orders. Your feedback is invaluable to us, and we hope you'll consider giving us another chance. Best regards. Chantel. S Customer Relations Team Manager
-
Michael S.
3 Sept 2025
Verified reviewI phoned Raja to place and order and a very kind and helpful lady quickly found my requirement, sorted payment and my goods were delivered the following day. Excellent service, many thanks.
-
Monica A.
3 Sept 2025
Verified reviewIt arrived on time, good service
-
Thomas H.
3 Sept 2025
Verified reviewBoxes are not the best to put together. I can see why they were on clearance.
-
Denise M.
3 Sept 2025
Verified reviewOur order was delivered to the incorrect address although it was clearly stated on the order and the confirmation. I did contact Customer Services by telephone and arrangements were made to re-ship the order to the correct address and also pick up the packages that were incorrectly delivered.
Reply from RAJAPACK UK
Hello, Thank you for sharing your experience. We sincerely apologise for the inconvenience caused by this address error. We appreciate your understanding and are glad that our customer service team was able to assist you. Your feedback is valuable, and the relevant team has been asked to investigate further, as part of our commitment to continuous service improvement. Thank you for your patience. Chantel. S Customer Relations Tema Manager
-
Michele O.
24 Aug 2025
Verified reviewVery quick delivery. Item was as described.
-
Terence F.
24 Aug 2025
Verified reviewhappy
-
Anne B.
20 Aug 2025
Verified reviewIt is really easy to place an order with RAJA - their staff are very helpful and orders are processed very quickly.
-
Steve I.
17 Aug 2025
Verified reviewGreat product, super fast delivery, no fuss and easy transaction.
-
Alison F.
12 Aug 2025
Verified reviewBrilliant
-
Barbara M.
7 Aug 2025
Verified reviewquality products and fast delivery
-
Andrew R.
4 Aug 2025
Verified reviewGreat, prompt well informed delivery
-
Madelene P.
4 Aug 2025
Verified reviewVery quick and easy to order and then receive the goods.
Reviews displayed in chronological order