Reviews for RAJAPACK UK

Total: 1 518 reviews since 23/08/2019

Authentic reviews

Because your trust is essential, all reviews undergo a rigorous control procedure, from their collection to their moderation, through to publication, to guarantee maximum reliability. Learn more

Add to your preferred sources

4.2

Based on 253 reviews from the last 12 months

  • 73%
  • 7%
  • 4%
  • 4%
  • 12%

icon sparkle Review Summary

Rajapack is often described as quick and efficient, with delivery that arrives fast and boxes that are generally seen as good quality. A few customers, however, mention damaged boxes, late deliveries, and packaging that can arrive torn or crushed in transit.

This summary is AI-Generated
  • This summary is base on a representative sample of minimum 10 reviews with at least 20 characters and is updated monthly.
Thanks for your feedback!
Helpful?
Filters
  • 73%
  • 7%
  • 4%
  • 4%
  • 12%

Request to leave a review
  1. 1 Fill in the form
  2. 2 Verified Reviews will verify the information provided
  3. 3 You will receive a review request by email

Invoice or purchase order *

No files to upload

  • Sam D.

    18 Feb 2026

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    The boxes are beautiful and look really professional. I'm looking forward to reordering.

  • Barinda K.

    17 Feb 2026

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Fast order processing and delivery.

  • Danny P.

    17 Feb 2026

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Prompt professional service - thank you

  • Gael D.

    17 Feb 2026

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    I’ve always had a positive experience with ordering — the website is easy to use, payment is smooth, and product details and pictures are clear. I’m happy with the products themselves: the Recycled Polythene Mailing Bags (350 x 400 x 40mm, pack of 500) and the Raja Double Wall End Opening Long Cardboard Boxes (800 x 250 x 250mm) are good quality and meet my needs. However, delivery has been an ongoing issue. A few mailing bags and some boxes arrive ripped or damp, and handling during transit seems careless. Despite this, I’m still satisfied with the products and value the overall service. I hope delivery care can be improved in the future.

    Reply from RAJAPACK UK

    Hello, Thank you very much for taking the time to share such detailed feedback. I’m delighted to hear that you’ve consistently had a positive ordering experience and that our website, payment process, and product information have met your expectations. It’s also wonderful to know that both the Recycled Polythene Mailing Bags and the Raja Double Wall End Opening Long Cardboard Boxes have proven to be of good quality and suitable for your needs. I have shared this with our Purchasing team. That said, I am truly sorry to learn about the recurring delivery challenges you’ve experienced. Receiving items that are ripped or damp is understandably frustrating, particularly when you rely on them for your own operations. Please be assured that your comments have been taken seriously and shared with our delivery partners as part of our ongoing efforts to improve service. We genuinely value your continued support and your balanced feedback. If you would like to discuss this further or if there is anything more we can do to assist, please feel free to contact me. Kind regards, Chantel. S CRC Team Manager

    Reply from Gael D.

    Hi Chantel, Thank you for your response and for acknowledging both the positive feedback and the delivery concerns. However, I feel it is important to stress that this is not a new issue. I have been raising concerns about damaged deliveries since 2018, and despite assurances over the years, I have not seen any meaningful or lasting improvement. While I appreciate that the matter has been shared with your delivery partners, the reality is that items continue to arrive ripped or damp. Whether this occurs during transit or prior to dispatch is unclear from my perspective, but either way, it directly impacts our operations and creates unnecessary disruption. At this stage, I would welcome clarity on what concrete steps are being taken to resolve this ongoing problem, rather than further assurances. We value the quality of your products and ordering system, which is why we have continued to order from you, but the delivery reliability must improve. I look forward to your response.

    Show exchanges Hide exchanges
  • Karenza S.

    17 Feb 2026

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    The delivery service was not very good. Lost a parcel and then didn't bother collecting it when it finally turned up. The courier didn't even bother ringing the doorbell we checked the camera.

    Reply from RAJAPACK UK

    Good afternoon, Thank you for taking the time to leave a review regarding your recent purchase. I am very sorry to hear about the delay in receiving your order, and I appreciate you bringing this matter to our attention. I attempted to contact you by phone to discuss this further, but was unfortunately unable to reach you, so I left a voicemail. As an alternative, I have also sent you an email. Please respond at your earliest convenience so that I can look into this for you and work towards a suitable resolution. Kind regards, Chantel S. Customer Relations Team Manager

  • Trevor G.

    17 Feb 2026

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Years of excellent service

  • Robert W.

    17 Feb 2026

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    The items never arrived, customer service resent the order, again they never arrived. I have had a partial refund but still have an outstanding refund for the other item that was ordered at the same time and never arrived. Even though I have had confirmation the items have been returned to sender.

    Reply from RAJAPACK UK

    Good Afternoon, I am sorry to hear that you were unable to receive your order. I can see from our system that both you and my team members worked tirelessly alongside our delivery partners to ensure your location was established for a successful delivery. I am so sorry this was not the end result. I have identified the confusion that led to a partial refund and have rectified it. I trust you will receive a refund of the outstanding amount from our Finance team shortly. In the meantime, should you require any further assistance, please feel free to contact us. Kind regards, Chantel.S Customer Relations Team Manager

    Reply from Robert W.

    Thank you, the remaining credit note has now been received.

    Show exchanges Hide exchanges
  • Jennie R.

    17 Feb 2026

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Always get great service from Raja

  • Peter R.

    17 Feb 2026

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    It is not very clear on your website. Trying to find out what padded envelopes may be a bit thicker than others should be easier. But everything else went smoothly

  • Robert C.

    17 Feb 2026

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Good solid boxes, exactly as described & just what we needed

  • Richard B.

    10 Feb 2026

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Great service from a great team

  • Mick C.

    10 Feb 2026

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    the products & customer service I cannot fault, I just wished you would not use the cheapest courier, as our products never reach us in the best condition

  • Ian W.

    10 Feb 2026

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    VERY PROMPT DELIVERY

  • Ancha B.

    10 Feb 2026

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    I am a repeat buyer, all my boxes always come carefully packed and on time, most of the time earlier than expected

  • Natasha W.

    8 Jan 2026

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    I have ordered from RajaPack several times and always found them reliable. This was a whole different experience. My next day delivery took about 5 phonecalls and about 2 weeks later was finally received. This missed the Christmas post deadline and resulted in about £320 worth of lost sales. Being Christmas puddings, the deadline was a very real deadline! I am really disappointed, having always been a very happy customer. Unfortunately, previous reliability gave me a false sense of confidence. I'd have happily accepted a short delay due to Christmas, but 2 weeks on a next day service was wholly unacceptable.... I now have to keep the boxes for next year, they require storage and affect cashflow of a small business.

    Reply from RAJAPACK UK

    Hello, I am truly sorry to hear about your recent experience and the impact it had on your business, especially during such a critical time. We appreciate your loyalty and understand the inconvenince caused by delivery delays. Your feedback is invaluable to us; rest assured that your experience has been shared with our delivery partners as we strive to improve our services. If you would like to discuss this further, please feel free to contact me. Kind regards, Chantel.S Customer Relations Team Manager

  • Charles L.

    29 Dec 2025

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Delivery was rejected and returned to sender after 4 failed delivery attempts by DX Delivery, and they have failed to give me a refund -I am not afraid to seek further legal aid or legal action if I have not received my refund.

    Reply from RAJAPACK UK

    Hello Thank you for getting in contact with us. We are still awaiting the requested information from you. Without this information, we are unable to dispute the photographic proof of delivery provided by our delivery partner or issue a refund. Please be assured that as soon as we receive the requested information, we will review the findings immediately and take the appropriate next steps. We are committed to resolving this fairly and as quickly as possible. Kind regards, Chantel. S Customer Relations Tema Manager

  • Suleman G.

    27 Dec 2025

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Be very careful when buying from this website. Their product pages and checkout are extremely misleading. I ordered cardboard boxes that were advertised as a “Pack of 10”, but when you add the item to the basket, the website shows “PACK QUANTITY 10” above the quantity selector — and the quantity is also set to 10. The way this is displayed makes it look like you are buying 10 packs of 10, i.e., 100 boxes. Instead, they only send one single pack of 10, meaning the price is effectively triple what many other suppliers charge. Because of this confusing layout, I now have to pay out of pocket to return the item plus also lost money in the restocking fee — which feels unfair given how unclear the website is. Very disappointing experience and would not recommend unless they improve their product descriptions and checkout layout.

    Reply from RAJAPACK UK

    Hello, Thank you for getting in touch. Please accept our sincere apologies for any confusion caused. Some of the wording on our website is intended to clarify the pricing structure for this item, and I appreciate the opportunity to provide further details. To help ensure customers receive the best value and to make pricing easier to compare, we use a bulk purchase pricing format. This means products are priced per unit or box rather than per pack. While this particular product is sold in packs of 10, the price displayed reflects the cost per box/unit of that pack. When placing an order, unless otherwise stated, pricing is calculated on this basis. We note on our website that items are sold in packs but priced per box in these instances, providing clearer information for our customers. Regarding the restocking fee, the email advises that this fee is only applicable if items are returned after the specified date. We operate a 14-day returns policy. Provided the items are returned within this timeframe, no restocking fee will apply. I hope the above clarifies both matters for you. If you have any further questions or would like to discuss this in more detail, please fell free to contact us. Kind regards, Chantel S. Customer Relations Manager

  • Sarabjit A.

    25 Dec 2025

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    easy to order, prompt delivery, excellent value for money

  • Graham B.

    25 Dec 2025

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Delivery came incorrect (items missing). The missing items were then sent. Then the missing items were sent again and remain in our showroom awaiting collection and credit after a week

    Reply from RAJAPACK UK

    Hello, Thank you for contacting us. Please accept my sincere apologies for the inconvenience caused by the missing items and the subsequent confusion. I’m pleased to hear that you successfully received the replacement order we arranged following your notification of the delay. By leaving this review, we are informing you that the original items were located and delivered by our delivery partner. This has enabled us to arrange the necessary collection and process the appropriate credit accordingly. Thank you for bringing this to our attention. If there is anything further we can assist you with, please feel free to contact us. Kind regards, Chantel.S Customer Relations Team Manager

  • Carole M.

    17 Dec 2025

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Purchased 3 boxes of product. One arrived. When chased a second arrived. Yet to hear anything about the third.

    Reply from RAJAPACK UK

    Hello, Please accept my sincere apologies that you were not advised of the stock availability when your order was processed. Thank you for bringing this to our attention. This notification forms part of our standard procedure, and we acknowledge that it was not followed on this occasion. Please be assured that this matter has been reviewed as part of our ongoing commitment to service improvement. I can confirm that your order has now been completed as originally placed. Kindly review the order confirmation for your reference. Should you wish to place an additional order for a third pack as mentioned, we would be more than happy to assist you further. Kind regards, Chantel S Customer Relations Team Manager

Reviews displayed in chronological order

About RAJAPACK UK

RAJAPACK UK

RAJAPACK UK supplies high-quality packaging, warehouse, and office products to businesses.

icon contact Contact

RAJA DC10, Unit 1 Salford Road, Brogborough, Bedford MK43 0AR United Kingdom

customerservices@rajapack.co.uk www.rajapack.co.uk Products and services for professionals
icon contact Go to website

Our commitments

Since its creation, Avis Vérifiés has been committed to strengthening trust between brands and consumers. Having participated in the development of the world's first standard aimed at guaranteeing the authenticity of online reviews (which became NF ISO 20488), we defend total transparency and compliance with ethical practices in the collection, moderation and publication of customer reviews.

Certification
Review administration system compliant with the ISO 20488 standard.
Reviews subject to control.
  • For more information on reviews features, the possibility to contact the reviewer, and the reasons for refusal, please consult our transparency charter
  • No consideration was given for reviews
  • Reviews are published and kept for a period of five years
  • Reviews are not editable: if a customer wishes to change their review, they must contact Verified Reviews to delete the existing review and post a new one.
  • Replies to reviews may have been assisted or generated by tools using artificial intelligence. However, human validation is required before publication.
See our transparency charter