Review Summary
Trekkinn is described as a place where buying feels straightforward and reassuring, with quick checkout, clear information and delivery that usually arrives promptly. Customers mention good prices, easy ordering and products that match expectations, which makes repeat purchases feel natural.
Delivery
"My leki poles were competitively priced and dispatch was prompt. The tracking was easy to access. I’m thrilled with them!"
"Astonighingly nice price, rapid delivery, good quality. Recommended!"
"The ordered goods were delivered on schedule and in very good condition."
Digital experience
"Absolútny the best shop.. Profesionaly and very good peoples. Thank you very much."
"Clear, functional website. Better size options than other sites. Simple order process. Excellent delivery update without needless texts etc."
"Nice and easy to navigate, large inventory for every sports genre. Good communication about shipment status. ."
Team expertise
"Pleased with the experience and highly recommend them."
"Professional service delivery 👌"
"Godny polecenia sprzedawca. Przesylka z Hiszpanii do Holandii dotarla w 5 dni. Polecam"
Choice
"Large selection, good prices"
"Site is easy to negotiate and lots to choose from. Easy at checkout and delivery was great."
"Great service great selection of shoes at a really good price."
Responsiveness
"Quick service."
"Fast efficient service would definately use again"
"Efficient process. Good communication and timely delivery"
-
A. A.
4 Oct 2022
Verified reviewI ordered a climbing helmet which was advertised as white. The picture was of a white helmet & the description said colour white. The helmet which arrived is powder blue. I have completed a return request. I am being told I need to pay for the return & I am still awaiting a return label. There is no contact number to call. Customer service is non existent. I am very disappointed & out of pocket.
Reply from Trekkinn.com
Hello Karen, We really appreciate you taking the time to write a review. We sincerely apologize for your comments and the inconvenience caused. However, we would also like to point out that our return policy clearly states that in the event of a voluntary return, shipping costs need to be paid by the customer. Please consult your order confirmation: 8137571 BLACK DIAMOND Half Dome Helmet Rain 50-58 cm corresponds to the article received (color rain) as indicated on the label. The blue model is this one: https://www.tradeinn.com/trekkinn/es/black-diamond-casco-half-dome/137059569/p Please also take into consideration that you may use the 'Return costs refunded' service if you have chosen the payment method Paypal. Please use the following link for more information: https://www.paypal.com/en/webapps/mpp/returns We will cover return postage if the product is indeed damaged/defective or an incorrect/misrepresented item was received. We have also taken your comments into account and sent them to the corresponding department in order to continuously improve and take action to also enhance the quality of our service. Kind regards
-
A. A.
30 Sept 2022
Verified reviewFast, efficient delivery.
Reply from Trekkinn.com
Dear Sara , Thank you for taking the time to share such positive comments about your experience with us. We are very happy to have been able to serve you in the best way. This type of feedback allows us to identify what we are doing well and in what aspects we should work to improve the experience of our customers. Therefore, we appreciate your feedback. Feel free to contact our customer service team by emailing support@tradeinn.com with any concerns or comments. Thanks and best regards,
-
A. A.
30 Sept 2022
Verified reviewExtremely satisfied. Online shopping was a breeze and my shorts were delivered on time.
Reply from Trekkinn.com
Dear EDWARD , Thank you for taking the time to share such positive comments about your experience with us. We are very happy to have been able to serve you in the best way. This type of feedback allows us to identify what we are doing well and in what aspects we should work to improve the experience of our customers. Therefore, we appreciate your feedback. Feel free to contact our customer service team by emailing support@tradeinn.com with any concerns or comments. Thanks and best regards,
Reply from A. A.
I appreciate you responding to my review, however my name is Judi not EDWARD
Show exchanges Hide exchanges -
A. A.
30 Sept 2022
Verified reviewHi, I'm only giving the 4 stars because the item arrived later than the date advertised on the site at the purchase time. Consequently I had to travel without the cases wich was very inconvenient. Other than that, I'm happy with every purchase I've made with Trekkinn. Thanks.
Reply from Trekkinn.com
Dear ROBERTO , Thank you for taking the time to share such positive comments about your experience with us. We are very happy to have been able to serve you in the best way. This type of feedback allows us to identify what we are doing well and in what aspects we should work to improve the experience of our customers. Therefore, we appreciate your feedback. Feel free to contact our customer service team by emailing support@tradeinn.com with any concerns or comments. Thanks and best regards,
Reply from Trekkinn.com
Dear Marius , Thank you for taking the time to share such positive comments about your experience with us. We are very happy to have been able to serve you in the best way. This type of feedback allows us to identify what we are doing well and in what aspects we should work to improve the experience of our customers. Therefore, we appreciate your feedback. Feel free to contact our customer service team by emailing support@tradeinn.com with any concerns or comments. Thanks and best regards,
Show exchanges Hide exchanges -
A. A.
30 Sept 2022
Verified reviewGreat online store. You can be found, everything you need for leisure and sports.
Reply from Trekkinn.com
Dear Jody , Thank you for taking the time to share such positive comments about your experience with us. We are very happy to have been able to serve you in the best way. This type of feedback allows us to identify what we are doing well and in what aspects we should work to improve the experience of our customers. Therefore, we appreciate your feedback. Feel free to contact our customer service team by emailing support@tradeinn.com with any concerns or comments. Thanks and best regards,
-
A. A.
30 Sept 2022
Verified reviewI only orderd one pair but you sent me Two! In seperat packages!!! Double up on fragile! Besides that I waited seven extra days for the delivery. When it came to the Bring box, the numbers was not simular to the order and so I had to wait another day before Bring had it fixed. Whats to like???
Reply from Trekkinn.com
Hello Helge, We are very sorry to hear that you rated our service as not meeting your expectations. Please be assured that the experience of our customers is very important to us which is why we have verified your case and identified the issue. Due to an IT bug your order duplicated, a pre-paid return label was provided. In order to see the status, information and messages concerning your claim, please go to our website and log in following the path: My Account > My orders > View return status We have also taken your comments into account and sent them to the corresponding department in order to continuously improve and take action to also enhance the quality of our service. Please accept our sincerest apologies. Kind regards
-
A. A.
30 Sept 2022
Verified reviewOrdered from the UK. product shipped from Spain. Arrived fast, in perfect condition diction. Very happy
Reply from Trekkinn.com
Dear David , Thank you for taking the time to share such positive comments about your experience with us. We are very happy to have been able to serve you in the best way. This type of feedback allows us to identify what we are doing well and in what aspects we should work to improve the experience of our customers. Therefore, we appreciate your feedback. Feel free to contact our customer service team by emailing support@tradeinn.com with any concerns or comments. Thanks and best regards,
-
A. A.
30 Sept 2022
Verified reviewGreat service ,order arrived on time and in excellent condition Price was good too
Reply from Trekkinn.com
Dear Judi , Thank you for taking the time to share such positive comments about your experience with us. We are very happy to have been able to serve you in the best way. This type of feedback allows us to identify what we are doing well and in what aspects we should work to improve the experience of our customers. Therefore, we appreciate your feedback. Feel free to contact our customer service team by emailing support@tradeinn.com with any concerns or comments. Thanks and best regards,
-
A. A.
30 Sept 2022
Verified reviewA very comfortable boot straight from the box. It is a struggle to put them on and take off but loosening the laces to the maximum makes it easier. I didn't really think when ordering that the boots, originating in Sweden, were being shipped from Spain via Holland to reach England, so this negates their "green" credentials somewhat.
Reply from Trekkinn.com
Dear Geoff , Thank you for taking the time to share such positive comments about your experience with us. We are very happy to have been able to serve you in the best way. This type of feedback allows us to identify what we are doing well and in what aspects we should work to improve the experience of our customers. Therefore, we appreciate your feedback. Feel free to contact our customer service team by emailing support@tradeinn.com with any concerns or comments. Thanks and best regards,
-
A. A.
14 Sept 2022
Verified reviewEverything ok
Reply from Trekkinn.com
Dear Gareth , Thank you for taking the time to share such positive comments about your experience with us. We are very happy to have been able to serve you in the best way. This type of feedback allows us to identify what we are doing well and in what aspects we should work to improve the experience of our customers. Therefore, we appreciate your feedback. Feel free to contact our customer service team by emailing support@tradeinn.com with any concerns or comments. Thanks and best regards,
-
A. A.
14 Sept 2022
Verified reviewI had a had a great shopping experience! Price was low, delivery within a week, item exactly as expected.
-
A. A.
13 Sept 2022
Verified reviewBest price around. Great service
Reply from Trekkinn.com
Dear Tomasz , Thank you for taking the time to share such positive comments about your experience with us. We are very happy to have been able to serve you in the best way. This type of feedback allows us to identify what we are doing well and in what aspects we should work to improve the experience of our customers. Therefore, we appreciate your feedback. Feel free to contact our customer service team by emailing support@tradeinn.com with any concerns or comments. Thanks and best regards,
-
A. A.
11 Sept 2022
Verified reviewShipped on time, goods great, shame DHL got delayed a day or two
Reply from Trekkinn.com
Dear Stacy , Thank you for taking the time to share such positive comments about your experience with us. We are very happy to have been able to serve you in the best way. This type of feedback allows us to identify what we are doing well and in what aspects we should work to improve the experience of our customers. Therefore, we appreciate your feedback. Feel free to contact our customer service team by emailing support@tradeinn.com with any concerns or comments. Thanks and best regards,
-
A. A.
11 Sept 2022
Verified reviewReally quick delivery and great product
Reply from Trekkinn.com
Dear Alexander , Thank you for taking the time to share such positive comments about your experience with us. We are very happy to have been able to serve you in the best way. This type of feedback allows us to identify what we are doing well and in what aspects we should work to improve the experience of our customers. Therefore, we appreciate your feedback. Feel free to contact our customer service team by emailing support@tradeinn.com with any concerns or comments. Thanks and best regards,
-
A. A.
11 Sept 2022
Verified reviewVery pleased with Montane hiking backpack. Service great.
Reply from Trekkinn.com
Dear Julia , Thank you for taking the time to share such positive comments about your experience with us. We are very happy to have been able to serve you in the best way. This type of feedback allows us to identify what we are doing well and in what aspects we should work to improve the experience of our customers. Therefore, we appreciate your feedback. Feel free to contact our customer service team by emailing support@tradeinn.com with any concerns or comments. Thanks and best regards,
Reply from Trekkinn.com
Dear Richard , Thank you for taking the time to share such positive comments about your experience with us. We are very happy to have been able to serve you in the best way. This type of feedback allows us to identify what we are doing well and in what aspects we should work to improve the experience of our customers. Therefore, we appreciate your feedback. Feel free to contact our customer service team by emailing support@tradeinn.com with any concerns or comments. Thanks and best regards,
Show exchanges Hide exchanges -
A. A.
7 Sept 2022
Verified reviewCame quickly, I was able to track my order and product came in great condition.
-
A. A.
6 Sept 2022
Verified reviewYou let me down big time after waiting 8 days to get walk stoll fir my good friend it wasent delived as the driver couldn't find address which is very well known as it was the school before being converted many years ago, you put the blame on me for wrong address and no return address never heard such a thing and I definitely gave you the right delivery address it was on paper work I printed off after I placed the order so get no notice of undelivered to go on my emails to find its on its way back to Spain thus is a degusting way to treat a customer its the first and only time I will use you had to get the stoll from another company and got it next day but now out of pocket as you won't refund me untill you receive it back and been told to wait 10-15 days what a joke basically shocking service from you.
Reply from Trekkinn.com
Dear Brian, We are very sorry to hear that you rated our service as not meeting your expectations. Please be assured that the experience of our customers is very important to us which is why we have verified your case and identified the issue. We have taken your comments into account and sent them to the corresponding department in order to continuously improve and take action to also enhance the quality of our service. Please accept our sincerest apologies. Kind regards
Reply from A. A.
Can you please sort out my refund uts gone on far too long now
Reply from Trekkinn.com
Hello Brian, We truly regret the inconvenience caused. In case you have received a wrong product or you would like to return an item, you would need to submit a return request through your account, please. Opening a return request does not always mean that you want to return the product. It also means that you want to complain about some problems related to the order you received. (For example, the item is missing from the order, the customization is missing, the wrong color was sent, the product does not agree with the picture) If you have any further questions, please contact our customer service team by sending an email to support@tradeinn.com Kind regards
Reply from A. A.
Thete was nothing wrong with the delivery the driver said he couldn't find me so why did he not call me as I gave you my home number all the want is stop going round in circles and because of your poor service I want my money refunded.
Reply from Trekkinn.com
Hello Brian, We are very sorry for your comments, the delay with your order was not our intention and we take full responsibility for our actions and any related inconvenience. Please take into account that there are external factors that can affect the delivery of an order, which is why our dates are not exact estimates. However, please also take into consideration that your order was delivered according to the expected delivery dates: Tue. 16 Aug. and Mon. 22 Aug. https://marketingtradei.aftership.com/JA415628005GB Aug 20, 2022 DELIVERED, Item delivery confirmedSpring GDS Your comments will be taken into account for continuous improvement. Kind regards
Reply from A. A.
Get your facts right it was never delivered at all and was sent straight back to you like I keep telling you I put a number on there which had the driver rang it it would have been delivered
Reply from Trekkinn.com
Hello Brian, We have investigated and forwarded your case to our shipping department. As soon as we get an update on this issue you will be informed immediately. We have also taken your comments into consideration and forwarded them to the appropriate department in order to continue to improve and increase the quality of our services. UPDATE: A refund has just been issued, you will receive the corresponding amount within the next few days. We apologize for the inconvenience caused. Kind regards
Reply from A. A.
I take it the refund will be full other than what I paid for delivery I hope your not charging me for the return of this item. Many thanks
Reply from Trekkinn.com
Hello Brian, We have investigated and forwarded your case to our shipping department. A full refund has just been issued, you will receive the corresponding amount within the next few days. We apologize for the inconvenience caused. Kind regards
Reply from A. A.
You said on the 7th that a full refund has been done I've still not received it I take it with the weekend it should be very soon? Many thanks Paul
Reply from Trekkinn.com
Hello Brian, Correct, a full refund was processed on 7/9: 07/09/2022 08:42:23 - Abono Sin Material importe:xx.98 GBP and it went through on: 09/09/2022 21:16:00 - Devolucion importe:-xx.98 GBP Kind regards
Show exchanges Hide exchanges -
A. A.
6 Sept 2022
Verified reviewGood prices. Fast delivery. What could you want more?
-
A. A.
6 Sept 2022
Verified reviewGreat fast service and fab shoes
Reply from Trekkinn.com
Dear Roman , Thank you for taking the time to share such positive comments about your experience with us. We are very happy to have been able to serve you in the best way. This type of feedback allows us to identify what we are doing well and in what aspects we should work to improve the experience of our customers. Therefore, we appreciate your feedback. Feel free to contact our customer service team by emailing support@tradeinn.com with any concerns or comments. Thanks and best regards,
-
A. A.
6 Sept 2022
Verified reviewGreat product at a great price and delivery was faster than expected
Reply from Trekkinn.com
Dear Rimmer , Thank you for taking the time to share such positive comments about your experience with us. We are very happy to have been able to serve you in the best way. This type of feedback allows us to identify what we are doing well and in what aspects we should work to improve the experience of our customers. Therefore, we appreciate your feedback. Feel free to contact our customer service team by emailing support@tradeinn.com with any concerns or comments. Thanks and best regards,
Reviews displayed in chronological order