Review Summary
The brand receives mixed feedback, with many finding the products easy to use and valuable, while others point out frustrations with service delays and some features not working as promised.
Delivery
"Product I needed was easy to find. And the order process was straightforward. I have purchased many of these products over the years. Its a simple…"
Product I needed was easy to find. And the order process was straightforward. I have purchased many of these products over the years. Its a simple to use system. Very happy with the service. Fast delivery well packaged
"Very poor service all round. I'm still waiting for a refund after 2 weeks since th return was delivered back to Netatmo. They are so slow at…"
Very poor service all round. I'm still waiting for a refund after 2 weeks since th return was delivered back to Netatmo. They are so slow at responding to emails and their online chat don't help you at all. Will not be purchasing anything from this company again....be warned!
"Netatmo service was great but their chosen shipping company, DHL, messed up the delivery completely. I had notifications from DHL that the package…"
Netatmo service was great but their chosen shipping company, DHL, messed up the delivery completely. I had notifications from DHL that the package went to Germany & Switzerland before finally making it to the U.K. much later than promised.
-
A. A.
3 Sept 2024
Verified reviewEasy to fit cover, appears very durable and easy to remove sensor to change batteries once installed.
-
A. A.
29 Aug 2024
Verified reviewA quick delivery and great product
-
A. A.
29 Aug 2024
Verified reviewAs always a pleasure to do business with. Fast and efficient.
-
A. A.
29 Aug 2024
Verified reviewFairly satisfied with the ordering process and delivery of the item.
-
A. A.
22 Mar 2024
Verified reviewGreat service
-
A. A.
22 Mar 2024
Verified reviewSee beloe
-
A. A.
12 Mar 2024
Verified reviewFriendly support, but ultimately did not resolve my issue
-
A. A.
6 Mar 2024
Verified reviewNot a good experience, very slow customer service and having to chase for updates
Reply from Shop.netatmo.com
Dear customer, Thank you for your review, This is not the experience we want you to have, rest assured we are taking measures to offer you a faster service. We have found your support request and we see the situation is now resolved. We remain at your disposal for any questions on helpcenter.netatmo.com Have a nice day, The Netatmo team
-
A. A.
26 Feb 2024
Verified reviewGood delivery service
-
A. A.
26 Feb 2024
Verified reviewI still haven’t received the items, after contacting them on 25/01 got a reply on 26/01 I was told there was some sort of issue & they will be dispatching the items again after confirming my details but I haven’t received a reply after supplying the requested information. I tried emailing two more times on 31/01 & 08/02 not a single response
Reply from Shop.netatmo.com
Dear Kien, Thank you for your review. This is not the experience we would like you to have, it was an exceptional situation that impacted your parcel. Following your exchange with our customer service, a replacement order was placed, and it will be shipped tomorrow. We remain at your disposal for any questions at helpcenter.netatmo.com/hc. Have a nice day The Netatmo team
-
A. A.
23 Feb 2024
Verified reviewAbsolutely terrible service. Could not get any support for over a week and trying to return the product took over a week before anyone got back to me. Had to buy another make as I had no heating.
Reply from Shop.netatmo.com
Dear David, Thank you for your review. This is not the experience we want you to have. Rest assured we reply to every message as soon as possible and we are currently taking measures to offer you a faster service. We remain at your disposal for any questions at helpcenter.netatmo.com/hc. Have a nice day The Netatmo team
-
A. A.
10 Feb 2024
Verified reviewHard to communicate with and it appears there is a design fasilure in the product in that it is not suitable for outside use
Reply from Shop.netatmo.com
Dear Geoff , Thank you for your review. Our priority is to offer you the best user experience possible. If you want to share your feedback or if your product is not functioning properly, please contact us at helpcenter.netatmo.com, we will be happy to help. Have a nice day The Netatmo team
Reply from A. A.
I am not having a nice day and I have contacted your helpcentre on many occasions but it did not help, what are you going to do about my failed rain gauge?
Show exchanges Hide exchanges -
A. A.
10 Feb 2024
Verified reviewImpossible to talk to them by phone. I wasted over a week trying to get a 'Smart' thermostat set up, which was annoying in the middle of a cold spell in January. A phone call would have saved a lot of hours trying to set the device up. It was a replacement and should have been easy, but it wasn't. their so called email support system just doesn't work. Slow to respond to emails too. Very poor. I think these guys assume people have nothing better to do with their time.
Reply from Shop.netatmo.com
Dear Allan, Thank you for your review. This is not the experience we want you to have. Rest assured we reply to every message as soon as possible and we are currently taking measures to offer you a faster service.At the moment, we do not have a hotline. We remain at your disposal for any questions on helpcenter.netatmo.com/hc. Have a nice day The Netatmo team
Reply from A. A.
Email support, whatsapp support, etc doesn't work for setting up devices like this. It needs to be telephone so that people can get the job done, not having to start it over and over again because the instructions are bad.
Show exchanges Hide exchanges -
A. A.
6 Feb 2024
Verified reviewProduct good, after service is absolutely TERRIBLE
Reply from Shop.netatmo.com
Hello Allan, Thank you for your review, This is not the experience we want you to have. We have received your request and we see that you are already in contact with our support team, rest assured that we will help you resolve this situation so that you can fully enjoy your product. Have a nice day The Netatmo team
-
A. A.
6 Feb 2024
Verified reviewWebsite and app are decent. Delivery was fast and without issues.
-
A. A.
26 Jan 2024
Verified reviewLate delivery, ticket raised. Issue with item ordered, another ticket raised on the 1st January 2024 but still no response from Netatmo despite numerous requests from me for assistance. Ticket number available on request.
Reply from Shop.netatmo.com
Hello Alan, Thank you for your review, We have received your support request, due to a high number of enquiries about our products, our response time is longer than usual. We apologise for the inconvenience, our support team will get back to you directly so that you can fully enjoy your product. Best regards, The Netatmo team
-
A. A.
25 Jan 2024
Verified reviewHad to purchase a replacement module as previous module started discharging new batteries every week. Netatmo Customer Service were unhelpful, to say the least.
Reply from Shop.netatmo.com
Dear customer, Thank you for your review. For all warranty claim, the invoice is required as proof purchase. Without this document, we cannot apply warranty to a product. We remain at your disposal for any questions on helpcenter.netatmo.com/hc. Have a nice day, The Netatmo team
-
A. A.
18 Jan 2024
Verified reviewI ended buying a new camera as my question as regards repair was and still has not been answered. It took 4 days minimum to get a standard reply and no answer to problems.
Reply from Shop.netatmo.com
Dear Eden, Thank you for your review. This is not the experience we want you to have. Rest assured we reply to every message as soon as possible and we are currently taking measures to offer you a faster service. Have a nice day, The Netatmo team
-
A. A.
18 Jan 2024
Verified reviewGood
-
A. A.
4 Jan 2024
Verified reviewthe ordering experience was fine
Reviews displayed in chronological order