Review Summary
Quirumed is often described as easy to deal with, with clear updates, quick delivery and products that arrive well packed and as expected. Customers also mention sturdy beds, comfortable chairs and useful advice when choosing the right item, while a few negative experiences point to damaged parcels, missing updates and delivery or import charges that were not made clear.
Delivery
"Fantastic item with fast delivery"
"Know their products,very professional, delivery spot on, would definitely use this company again without hesitation 10/10."
"Didn’t make import charges clear, had to return parcel from customs and now not giving my refund back! Do not order !!!"
-
Corina D.
24 Oct 2026
Verified reviewMy autoclav came damaged from delivery, I'm trying for several days to contact them for return and no one responds to emails.
-
Maria D.
22 Oct 2026
Verified reviewI could not be more UNHAPPY and frustrated for the worse ever customer service experience and for the rubbish quality product received which is clearly from a non compliance country that send any rubbish to European Countries. The chair was received by parts, following a week feom another part to arrive. When checking the box, opened already, damaged covers, wobbly, unsafe to use. I am now disputing tgis awful product and trying to get my money back through the bank and this is really a fraudulent company.
-
Pranomporn B.
21 Oct 2026
Verified review⭐ 1/5 Very disappointing experience with Quirumed. I ordered an electric massage table, but instead received a damaged adapter plug. The problem has been extremely difficult to resolve, and the customer service process has been frustrating and time-consuming. I expected much better service from a professional supplier. I have spent far too much time trying to get this issue resolved instead of receiving the product I actually ordered. I would strongly recommend thinking twice before ordering from Quirumed. Don’t waste your time and money.
-
Bernice W.
4 Oct 2026
Verified reviewFantastic item with fast delivery
-
Dylan G.
4 Oct 2026
Verified reviewAppalling service, Avoid dealing with this company especially if you are ordering goods from outside of Spain. Hidden transit and shipping charges to UK, impossible to speak to anyone in person by phone , emails are not responded to by Quirumed. Fed Ex your link for transit in UK are also a nightmare to deal with, communications poor to non existent both via email and by telephone. Misrepresentation of total costs in Quirumed website catalogue. I think I have been overcharged for shipping, would someone at Quirumed get back to me if you read this Review.
-
Priya P.
26 Sept 2026
Verified reviewCustomer service not great
-
Elisha D.
25 Aug 2026
Verified reviewThis is the only site where we could find a very narrow wheelchair suitable for use in a caravan. Some reviews around delivery were poor but we decided to risk it. So pleased we did. It arrived within 4 days of purchase and it is a very well made wheelchair. The measurements were accurate and has made a stay in the caravan possible.
-
Brian D.
25 Aug 2026
Verified reviewGood service.
-
Lisa B.
25 Aug 2026
Verified reviewI received my chair at the end of June. I followed the instructions and put it together. There is a clear fault with the product. I have been dealing with customer service, have provided them with photos of the fault and on 6th August I was given instructions supposedly from the manufacturer to solve the problem. This has not solved the problem and I have a useless chair and have had no refund of the money I have paid for a defective product. UNDER NO CIRCUMSTANCES SHOULD YOU BUY THIS CHAIR!!
-
John I.
10 Aug 2026
Verified reviewKnow their products,very professional, delivery spot on, would definitely use this company again without hesitation 10/10.
-
Jodie Y.
8 Aug 2026
Verified reviewEverything was easy from start to finish. Product is exactly what I was looking for.
-
Deborah G.
8 Aug 2026
Verified reviewQuickly delivery really happy with everything
-
Kay P.
8 Aug 2026
Verified reviewok. just ok
-
Debbies aesthetics P.
8 Aug 2026
Verified reviewTerrible awfull do not use this company Desk is completely ruined. Damaged can not be closed no doors Don't use this company
-
Cherrie H.
31 Jul 2026
Verified reviewVery nice stable massage bed and arrived with in 2 weeks to the UK FROM Spain.
-
Joao B.
31 Jul 2026
Verified reviewSturdy, good quality, good looking beds!
-
George G.
31 Jul 2026
Verified reviewwas not informed product would be shipped from spain and was landed with hundreds of pounds of taxes.
Reply from Quirumed.com
Dear George Thank you for taking the time to share your feedback. We understand how frustrating it must have been to receive unexpected import charges, especially if you were not expecting them. We would like to clarify that orders shipped to the UK from Spain may be subject to import duties, VAT, and customs clearance charges. This information is available before purchase on our Delivery Times page and in our Terms of Purchase. You can find the relevant information here: Delivery Times: https://www.quirumed.com/uk/faq/delivery-times Terms of Purchase: https://www.quirumed.com/uk/terms-of-purchase We appreciate your comments, as they help us identify where we can make this information even more visible for our customers. Thank you again for your feedback.
Reply from George G.
yes but you priced the items in pounds and at no point did shipping say international. Poor
Show exchanges Hide exchanges -
Charlene T.
31 Jul 2026
Verified reviewI ordered over 3 weeks ago and still havent received it. I paid over £800 and its been lost in transit. I contacted customer service and they have not been replying to my messages or keeping me updated. They promised a refund would be in my account and I still havent received this. Very disappointing as I am opening a salon and need this asap.
-
Nigel S.
30 Jul 2026
Verified reviewOrdered on 24 June 2026 and order still not received?
Reply from Quirumed.com
Dear Nigel Just to confirm that your order number 501034163. has been sent by the transport agency TNT. You can get the tracking information by following the steps below. Track & Trace - Track your shipment | TNT United Kingdom - 737769572 When the order arrives to the UK approx 4-5 days from Spain, Fedex/ TNT will contact you directly for custom clearance via email or the telephone number that you set up your order with. Their direct contact details are below if you wish to contact with them. If by phone they don´t pick up as there are busy, please send them an email and they normally reply relativley quickly with information. Please quote your TNT shipment number when contacting them. FedEx Clearance Team T: 08456 00 00 68 GBTNTimports@fedex.com FedEx Express UK Transportation Limited The TNT General customer service number is 0800 100 600 for general information on your order. If you require an EORI number then please let us know and we will advise on the quick steps on how to obtain this. If you have any problems with contacting TNT, have questions on your delivery, need help with customs issues etc , please contact us immediately replying to this email and we can guide you on what you need to do.
-
Simon clive S.
3 Jul 2026
Verified reviewPurchased many Tattoo beds/chairs over the years as we have grown into a 10 artist studio, great quality equipment and service all round .
Reviews displayed in chronological order