Review Summary
Loveandvibes is often described as easy to order from, with fast delivery, clear communication, and discreet packaging. Customers also mention realistic feel, good quality, and items that work well, though a few reviews report a wrong delivery, a missing reply, or a product that did not work.
Delivery
"Excellent products. Very nicely packaged and fast shipping."
"Fast accurate delivery Great fitting glow.in.the.dark cockrings"
"Great service and fast delivery was with me early this morning for 9am thanks again"
Digital experience
"Very good quality products but the company is actually based in France and not the UK as the web address may lead you to believe."
"The site is well presented and the company communicates swiftly and clearly about delivery. My complaint is about the accuracy of information on one…"
The site is well presented and the company communicates swiftly and clearly about delivery. My complaint is about the accuracy of information on one of the items ordered. which I turned out to be flimsy and light-weight, certainly not worth the price.
"Nice and big collection to choose from on the site. The ordering went smoothly, and shipment was fast. The item arrived in discrete packaging. Very…"
Nice and big collection to choose from on the site. The ordering went smoothly, and shipment was fast. The item arrived in discrete packaging. Very satisfied!
Choice
"Lots of choice"
"Great service and selection of toys. We both loved our purchase. I will def recommend."
"Good selection and reasonable pricing"
-
Lex P.
23 Aug 2026
Verified reviewI love this purchase. It's skin is so subtly soft and realistic and the internal skeleton is very, very unique compared to nearly all other dolls on the market. It gives the doll more natural control and maneuverability with zero dead weight. It reacts to you! If this doll was made with arms and a head it would be the most unique doll ever created. 100.000 🌟
-
Mel R.
23 Aug 2026
Verified reviewGreat price. Goods arrived in perfect condition as advertised and timely delivery too. I emailed customer service as initial tracking was in French and received an instant and helpful reply. Will definitely use this company again.
-
K. M.
23 Aug 2026
Verified reviewSold as seen, great product, worth the money
-
T. P.
19 Aug 2026
Verified reviewGood!
-
Dale R.
19 Aug 2026
Verified reviewI haven’t received my item yet and it’s been almost 3 weeks
Reply from Loveandvibes.co.uk
Hello, We are truly sorry that your parcel has not arrived yet. As explained in our email exchanges, we have opened an investigation with the carrier to locate your parcel and find a solution as quickly as possible. Unfortunately, this delivery issue is related to the carrier and is beyond our direct control. However, please be assured that we are following the situation closely and will get back to you as soon as we receive an update from them. We sincerely apologize for the inconvenience, and thank you for your patience and understanding. Laura Customer Service Manager LOVE AND VIBES
-
James L.
16 Aug 2026
Verified reviewExcellent service got exactly what i wanted and delivered well on time
-
Philip U.
16 Aug 2026
Verified reviewLots of choice
-
Chris M.
13 Aug 2026
Verified reviewI originally reviewed this order stating “Product never arrived”. That was accurate at the time I was invited to provide my review, as I had not received the product. I ordered on 16 July 2026 and paid £9.99 for a delivery service described on my order confirmation as “2-day home delivery”. The parcel did not become available at the DPD Pickup Shop until 27 July, 11 days after I placed the order. By that point I was no longer available to collect it. My subsequent experience trying to resolve the matter has been extremely poor. I have received numerous responses defending the situation, including being told that despite purchasing a service described as “2-day home delivery”, the company's Terms and Conditions allow delivery to take up to 14 days. DPD stated that the parcel had to be collected by Sunday 2 August. As of Wednesday 5 August at 14:37, its tracking still shows the parcel sitting at the Pickup Shop awaiting collection. LOVE AND VIBES informed me on 4 August that they had contacted DPD and requested that the return be accelerated. At the time of writing, the tracking still shows no movement. I have now referred my complaint to the UK International Consumer Centre. Regardless of the eventual financial outcome, this has been the worst online shopping experience I have personally had. My rating reflects the delivery experience and, particularly, my experience of the customer service and complaint handling that followed.
Reply from Loveandvibes.co.uk
Unfortunately, there appears to be an issue with your parcel while it is in transit. We have opened an investigation with the carrier and are doing everything we can to resolve the situation as quickly as possible. At the moment, we are still awaiting their response and will keep you informed as soon as we receive further information.
-
Gary H.
6 Aug 2026
Verified reviewThe issue was sorted so quickly Great service
-
Qammar F.
6 Aug 2026
Verified reviewLove and Vibes offer quality goods, which enhance your lifestyle! Don't be shy, give it a try.
-
Marrin I.
2 Aug 2026
Verified reviewPlaced an order and it will now be 5 days past the confirmed delivery date. Unfortunately I cancelled the order.
-
Glen W.
31 Jul 2026
Verified reviewI’m very impressed by the web site the choice was great.I wanted a really good quality hollow cock strap on.The local shops don’t have the choice and quality.I was really pleased when I found exactly what I wanted.Obviously whilst waiting for it to arrive I was hoping it was right.Then it arrived I was more than happy.Very happy and I’m sure it will be happily enjoyed.
-
Roger H.
25 Jul 2026
Verified reviewNice and big collection to choose from on the site. The ordering went smoothly, and shipment was fast. The item arrived in discrete packaging. Very satisfied!
-
Ken R.
25 Jul 2026
Verified reviewParts have broken
Reply from Loveandvibes.co.uk
Hello, Thank you for your feedback. We have contacted you via email for more details regarding this incident and proposed a solution, but we are still awaiting a response from you. Please feel free to reply to our email or contact us using the form on our website. We will get back to you within 24 hours. Have a great day! Laura, Customer Service Manager, LOVE AND VIBES.
-
Georg T.
8 Jul 2026
Verified reviewDue to Homopost missing information on my parcel was delaying clearance on customs. I actually thought it is shipped Uk 2 Uk as it is UK website but no that was not the case.
Reply from Loveandvibes.co.uk
Hello, Thank you for your feedback. We’re sorry that your parcel was delivered late. Upon checking, we found that your parcel was randomly selected by French customs for inspection. This process can add 3 to 7 days to the delivery time. Unfortunately, we are unable to speed up this process. Our warehouse is indeed located in France, and we are doing everything we can to ensure the fastest possible delivery. If you have any issues with your delivery, please do not hesitate to contact us via the contact form on our website; we will reply within 24 hours. I hope you have a nice day. Laura, Customer Service Manager at LOVE AND VIBES.
Reply from Georg T.
You just bury yourself with every sentence you write. First of all why I should be charged 30 gbp for NEXT DAY DELIVERY when you know that custom can delay the order with 3 to 7 days? My second point is that you lie because the order haven’t been delayed on the French side it was delayed on UK soil. Third point is that you don’t bother even a bit to find out what is going on because you clearly do not care about your customers. Fourth point is that order has already been refused on delivery and returned to you but you don t even know that. I am glad I did not accepted this order because this is terrible customer experience I do not wish to nobody My fifth point is that I can provide tracking and correspondence if I need to as a back up to all my points above.
Show exchanges Hide exchanges -
Sacha B.
8 Jul 2026
Verified reviewGreat product, looks and feels as described.
-
Luke W.
25 Jun 2026
Verified reviewFeels so good makes me cum very quick
-
Bruce M.
22 Jun 2026
Verified reviewVery good
-
Paul M.
12 Jun 2026
Verified reviewGood doll but its abit short
Reply from Loveandvibes.co.uk
Hello, I'm sorry to hear that the size of the product doesn't suit you. You can find the size and characteristics of all our products on the product sheet that you consult before your purchase. If you have any questions about these characteristics, please do not hesitate to contact customer service using the contact form on our website and we will be able to advise you as best we can for your future purchases. Have a great day! Laura, Love And Vibes Customer Service Manager.
-
Anthony franklin S.
11 Jun 2026
Verified reviewGood.
Reviews displayed in chronological order