Review Summary
Glisshop gives a smooth buying experience, with clear information, easy ordering and prices that customers describe as very competitive. Many reviews also mention quick delivery and products that arrive as expected, making it easy to choose and buy with confidence.
Delivery
"Ordering was great, taking payment all seamless, order arrived swiftly, ordering was a great experience. Needed to request a refund as the item did…"
Ordering was great, taking payment all seamless, order arrived swiftly, ordering was a great experience. Needed to request a refund as the item did not fit and this is where the customer service failed. Order returned and delivered to Gliss, still waiting for my refund some 2 weeks later with not contact or return of calls. Shame to be let down.
"Superb service again. Great price on a pair of skis, well mounted and super fast delivery"
"great service as always from Glisshop, good prices and delivery"
Digital experience
"I am pleased with all aspects of my recent purchase of Scarpa walking shoes. After a general online search I found exactly what I was looking for on…"
I am pleased with all aspects of my recent purchase of Scarpa walking shoes. After a general online search I found exactly what I was looking for on the Glisshop website at a very competitive price. Ordering was easy and despite being shipped from France to Scotland, the shoes were delivered in good time.
"Super quick delivery, checked my boots snapped straight in and they did - can never complain about price or service. Bought my first pair 8 years ago…"
Super quick delivery, checked my boots snapped straight in and they did - can never complain about price or service. Bought my first pair 8 years ago from Glisshop and thought I was due an upgrade, came to the right place!
"The site was easy to navigate, the pricing was clear and the choice was good both for size and range. Would recommend this company"
Team expertise
"Great shop with lots of quality goods and exceptional client care!"
"Really helpful team at Glisshop. They answered all my questions."
"Perfect customer support! Parcel company in my country was absolutely rubbish but they really helped me solve the problem. Cheers"
Choice
"Excellent selection, easy ordering process, and arrived ahead of schedule."
"Top class options and prices"
"Easy to use website, fantastic deals and a large range of products. Served perfectly for getting all of my products for a great price and they all…"
Easy to use website, fantastic deals and a large range of products. Served perfectly for getting all of my products for a great price and they all arrived quickly!
Responsiveness
"The Glisshop staff respond to queries quickly and are very helpful."
"Great customer service. Quick response to questions and alteration request."
"Quick efficient service"
Friendliness & courtesy
"Great customer service and product"
"Excellent customer service and excellent items at great prices."
"Very good, great service. I would definitely recommend to my friends."
-
H. S.
25 Feb 2026
Verified reviewGreat site, easily navigated and much better delivery timeframes than some of their competitors. Shipping was prompt and the tracking updated once it was received in the UK. The two star review was down to one items (goggles) being received with a scratch in the middle of the lens, that happens, it’s not obvious when on and it’s not really feasible to return/exchange but it’s disappointing I didn’t receive a response to my email to customer service.
Reply from Glisshop.co.uk
Hello and thank you for leaving your feedback. We are pleased to hear that you were happy with the site and delivery. However, we do apologise if there was a problem with the product and more specifically that you did not receive a response to your email. We have not been able to find an email relating to your order and therefore invite you to contact us again at info@glisshop.com. We look forward to hearing from you. Best regards The Glisshop team
-
Urbanski T.
25 Feb 2026
Verified reviewGreat experience. The skis were delivered in no time. It was a real joy to shop @ Glisshop:)
-
Julie G.
25 Feb 2026
Verified reviewGreat prices and a swift delivery to UK
-
V. Z.
25 Feb 2026
Verified reviewDelivery was delayed for three days.
Reply from Glisshop.co.uk
Hello and thank you for your feedback. We generally require a preparation time of 24h and as you placed your order on a Saturday, your order to Portugal was dispatched on the Tuesday. During transit, it seems that your parce was slightly delayed and was delivered 7 days after dispatch, and we apologise for any inconvenience caused. Please note that the delivery dates indicated are estimates only. We hope you are happy with you order. Best regards The Glisshop Team
-
Stuart V.
25 Feb 2026
Verified reviewgreat company to deal with, very good follow up email with details of delverly time, skis setup ready to go. thank you
-
Scott C.
22 Feb 2026
Verified reviewSuperb!
-
Cowell K.
22 Feb 2026
Verified reviewExcellent service, competitive pricing and super fast delivery.
-
Roger S.
22 Feb 2026
Verified reviewPrompt helpful service, the boots arrived in a week.
-
Andrey L.
22 Feb 2026
Verified reviewExcellent service, prompt responses, package was delivered as expected.
-
Neil A.
22 Feb 2026
Verified reviewI ordered directly online. I bought skis and bindings which they assembled. Everything arrived looking great. When I took the skis for a quick wax I also had the binding checked. All good.
-
S. S.
22 Feb 2026
Verified reviewVery good. Quick delivery. No complaints.
-
K. M.
22 Feb 2026
Verified reviewGood price and great service !
-
Mike B.
22 Feb 2026
Verified reviewI've bought a number of items from Glisshop and they have always sent the items quickly. Recommend using them as their prices are very competitive with lots of choice.
-
Andrew S.
22 Feb 2026
Verified reviewGreat service all the time
-
Chris M.
22 Feb 2026
Verified reviewService efficace et rapide vers le royaume uni.
-
Harwinder P.
22 Feb 2026
Verified reviewFast delivery and the item is as advertised. Looking forward to using it.
-
Elena G.
22 Feb 2026
Verified reviewExcellent quality and fast delivery
-
T. K.
22 Feb 2026
Verified reviewAmazing customer service as they reached out about part of my order. Product was delivered as promised (packaging was high quality too) and my teen son is overjoyed! Thank you
-
P. K.
22 Feb 2026
Verified reviewWould not accept return on unopened order which was only due to size error (correct size still needed and happy to exchange and pay difference) , refused to exchange hiding behind ‘bespoke’ fitting French legislation hidden in small print .. the website stated would accept returns .. was purchased as ‘a package’ of skis and bindings .. which would simply have been fitted anyway for another customer needing those size skis. Now have useless skis which cost £300 … terrible customer service would not ever use again.
Reply from Glisshop.co.uk
Hello and thank you for your feedback. Unfortunately, it seems there was a mix-up in the information you were given. Only skis that have been drilled and mounted with fixed bindings according to a customer’s specific request are non-returnable. The ski model you ordered is equipped with bindings mounted on pre-installed plates and so this policy does not apply to you. We sincerely apologise for the incorrect information you received and the frustration and inconvenience this has caused. As we have informed you by phone and by email you can make a return request in your customer account and we will arrange the return of the skis. Please do not hesitate to call us on 020 31 29 3301 or email at info@glisshop.com Best regards The Glisshop Team
Reply from P. K.
I sent several emails and was advised the skis could not be returned weeks ago when they were delivered - very unhappily but I gave them away to a friends wife who is smaller and could use them - as stated in my message at the time I could not use them - this new reply -only after you have received this review which I find very likely not a co-incidence, is of no use - I no longer have the skis. This review site states it provides honest reviews and my honest review is that this change of heart would not have come without my review. Again I am very disappointing and also out of pocket - 100% because of your mistake as admitted - if you want a better review please send me the correct skis -so I am not out of pocket.
Show exchanges Hide exchanges -
Mandy S.
22 Feb 2026
Verified reviewFast delivery, can’t complain.
Reviews displayed in chronological order