Review Summary
Aubade is praised for an easy, smooth shopping experience and quick ordering, with a website that customers describe as well laid out and simple to use. Many reviews also mention beautiful lingerie, good fit, and a service that feels efficient from purchase to delivery.
Delivery
"Very fast shipping - thank you"
"Amazingly great product line. Ease of shopping & express delivery."
"Nice stuff and good quality. Very elegant. I feel very good. Well packed and quick delivery."
Digital experience
"The navigation on site was easy and straight forward."
"I totally love Aubade the site is easy to use , there is a wide selection , delivery is always quick"
"It is all very nice and friendly website. It is easy in use and very clear. Clear overview of whether your size is available."
-
Annabel G.
9 Aug 2026
Verified reviewEverything good
-
Claudia M.
9 Aug 2026
Verified reviewBeautiful product, fast delivery and great service keeping us updated at all times.
-
Renee B.
9 Aug 2026
Verified reviewLove the quality of Aubade's pieces. They are luxury pieces designed for both every day wear and special occasions. Worth every penny. Sizing is very accurate, and their return/exchange policy is very accommodating.
-
Joost C.
9 Aug 2026
Verified reviewExcellent online shopping and service
-
Michael P.
9 Aug 2026
Verified reviewGreat stuff
-
Daniela R.
9 Aug 2026
Verified reviewGood quality and design. As seen in the photos.
-
Piroska S.
9 Aug 2026
Verified reviewThe quality is high, I've worn my swimsuits for ages. ?
-
Rebecca G.
9 Aug 2026
Verified reviewNormally, I would give Aubade 5 stars. I used to sell lingerie at a boutique, and I recommended Aubade to many customers because of Aubade's great reputation / quality / beauty. With my most recent order, one of the bras I received was 100% used by somebody else (there was a very strong perfume, and there was some deodorant or lotion on the underwire). With how much I'm paying, I would hope that I would receive clean bras.
Reply from Aubade.com
Dear Customer, Thank you for taking the time to share your feedback and for your continued trust in Aubade over the years. Knowing that you have recommended our collections to so many customers is a wonderful compliment, and we truly appreciate your loyalty. We are truly sorry to learn about the condition in which you received one of your bras. This is not the experience we want our customers to have, and we understand how disappointing this must have been, especially given your expectations of our brand. As we have not yet been contacted directly about this issue, we would appreciate the opportunity to look into it and make things right. Please reach out to our Customer Service team at contact@aubadepro.com, providing your order details, and they will be happy to assist you as quickly as possible. Thank you again for bringing this to our attention. We hope to have the opportunity to restore your confidence in Aubade. Kind regards, Aubade Paris
-
Susanne S.
9 Aug 2026
Verified reviewAs always super products and great fit. Fast shipping. Find the Aubade website a little slow.
-
Andrew H.
9 Aug 2026
Verified reviewbrilliant service great product
-
Amina S.
9 Aug 2026
Verified reviewI have never been disappointed by the quality of the product or the customer service. It is my go to for lingerie! Make sure to mesure yourself before buying, I tend to get a bigger size when I don't check measurements, although return are made super easy.
-
Guriqbal B.
9 Aug 2026
Verified reviewExcellent products and easy return policy if product does not meet customer satisfaction.
-
Henny V.
9 Aug 2026
Verified reviewFantastisch mooi, pasvorm, super, zit top. Bestelling, afleveren top.
-
Maria A.
9 Aug 2026
Verified reviewEverything was handled flawlessly, however the product, while stating the correct back size (80), was noticeably smaller compared to others of the same size that I have ordered in the past. In order to avoid returning it, I am forced to wear it with an extension.
-
Roland V.
9 Aug 2026
Verified reviewik heb de producten via Post.nl teruggestuurd met de retourticket van Aubade. maar nog steeds geen ontvangstbevestiging of het aankoopbedrag terug
Reply from Aubade.com
Beste klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We begrijpen dat het vervelend is om op een terugbetaling te moeten wachten. Uw retourzending is op 23 juli bij ons logistiek centrum aangekomen en wordt momenteel verwerkt. Onze gebruikelijke verwerkingstijd bedraagt maximaal 10 werkdagen na ontvangst van de retour. We doen ons best om de terugbetaling zo snel mogelijk af te ronden. Heeft u in de tussentijd nog vragen of is er iets onduidelijk? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice via contact@aubadepro.com. We helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Aubade Paris
-
Louise V.
9 Aug 2026
Verified reviewIt's a great website, easy selection, easily process, quick delivery!
-
Anthony P.
9 Aug 2026
Verified reviewEasy ordering process with fast processing and shipping.
-
Charis M.
9 Aug 2026
Verified reviewAmazing
-
Jiri P.
9 Aug 2026
Verified reviewluxus
-
Nadine S.
30 Jul 2026
Verified reviewYes, Im a happy costumer. Experience was great.
Reviews displayed in chronological order