Review Summary
uk.peugeot-saveurs comes across as a brand people return to for the look and the feel of its mills. Reviews mention beautiful design, solid construction, easy use, and a grind that leaves customers very pleased.
Delivery
"I am very satisfied with the product quality, the service, and the speed of delivery. I definitely recommend it to everyone."
"Excellent service, speedy delivery and top notch product"
"Really good salt mill, fast shipping - really recommend"
Digital experience
"Excellent website, easy ordering, fast delivery. The Line Salt and Pepper Mills are beautifully designed and do their job well."
"Love the brand and the web journey"
"The site is easy to use, and the communication and delivery were great."
-
G. N.
24 Jan 2026
Verified reviewGood communication. Fantastically packaged item. FedEx not so good over delivery but can't fault Peugeot Saveurs
-
Saumey J.
24 Jan 2026
Verified reviewFast delivery and amazing products
-
Marko V.
24 Jan 2026
Verified reviewGreat Website and Webshop.
-
Hugo B.
24 Jan 2026
Verified reviewVery good
-
Gloria T.
24 Jan 2026
Verified reviewExcellent
-
David R.
23 Jan 2026
Verified reviewI was assured delivery before Christmas (according to the # of business days) and it arrived in 2x the assured period. Classic French time dilation. I'll add the same Google review, if they don't publicly post this
Reply from Uk.peugeot-saveurs.com
Dear David, We thank you for your message. We sincerely apologize that your order was not delivered within the initially communicated timeframe and fully understand your frustration, especially as this was intended to arrive before Christmas. We apologize for any inconvenience tyhis may have caused. Delivery estimates are based on business days provided by our logistics partners; however, during peak seasonal periods such as the end‑of‑year holidays, unforeseen delays may unfortunately occur. We acknowledge that this experience did not meet your expectations and have shared your feedback internally to help improve our processes. Should you wish to discuss this further or require any additional assistance, our customer service team remains at your disposal. Please reach out directly. Kind regards, Céline. The Peugeot Saveurs Team.
Reply from David R.
ok, merci a vous. est-ce-que-tout? Please post my review then, if you offer nothing but an apology. Bonne journee
Show exchanges Hide exchanges -
Yegor K.
23 Jan 2026
Verified reviewExcellent product.
-
Sonia N.
22 Jan 2026
Verified reviewFast delivery even just before christmas
-
Peter B.
22 Jan 2026
Verified reviewI was always kept up to date at every step of the order.
-
Ellie S.
22 Jan 2026
Verified reviewThe order arrived smashed in pieces and I have requested a replacement and heard nothing back!!
Reply from Uk.peugeot-saveurs.com
Dear Ellie, We are very sorry to learn that your order arrived damaged and sincerely apologize for the inconvenience caused by this transportation issue. We have received your claim and would like to confirm that we replied last week to inform you that a full refund for your order has been processed. Please do not hesitate to contact us again should you require any further information or assistance. Kind regards, Céline. The Peugeot Saveurs Team.
-
Neringa B.
22 Jan 2026
Verified reviewPerfect service
-
Michael B.
11 Jan 2026
Verified reviewSexy pots!
-
Joseph P.
11 Jan 2026
Verified reviewClean website, nice designs. Rated.
-
Susan C.
11 Jan 2026
Verified reviewVery good.
-
Ivan C.
11 Jan 2026
Verified reviewI am completely satisfied with my online shopping experience.
-
Gosia M.
11 Jan 2026
Verified reviewThe pepper grinder is well built and does the job beautifully - not a surprise as I knew I was buying quality. The delivery and updates were excellent
-
Wendy E.
11 Jan 2026
Verified reviewDelivery was excellent along with packaging. It was a little difficult to find what I wanted and had to settle with a compromise.
-
Nigel E.
11 Jan 2026
Verified reviewPoor, I still haven’t received my product
Reply from Uk.peugeot-saveurs.com
Dear Nigel, We are truly sorry to hear that you have not yet received your product. We understand how frustrating this must be. We apologize for any inconvenience caused. According to the tracking information, your parcel was marked as delivered on December 1st. Please feel free to reach out so we can investigate further and find a solution to your delivery issue. Thank you for your patience and understanding. Kind regards, Céline The Peugeot Saveurs Team
Reply from Nigel E.
Hi Celine, I did report this on the 1st of December and Julie from your UK office is looking into it. She said I had to wait 30 days for DHL to come back to her. Inre emailed her 2 days ago but have heard nothing. I had to re contact her according to her email which I thought was bad. It is disappointing as this was a Christmas present. The ticket number is [Ticket#202512010000941. These are the messages. Dear Nigel, I acknowledge receipt of your complaint and apologize for any inconvenience beyond our control. Further to your message, I would like to inform you that I have opened a claim with FedEx today. I would like to point out that once the claim has been opened, FedEx has a maximum of 30 days to process it, during which time investigations are carried out to locate your parcel and deliver it to the address indicated. At the end of these 30 days, I invite you to contact me again if delivery has not taken place as agreed, so that I can take the necessary steps to satisfy your request. Thank you in advance for your understanding and kind cooperation. I remain at your disposal for any further information and wish you a pleasant day. Best Regards, Julie The Peugeot Saveurs Team. Afin d'améliorer la qualité de nos échanges, je vous remercie par avance de répondre sur mon dernier mail. ATT00001.jpg On Monday, December 1, 2025 at 5:45:44 PM, Empson wrote: First name Nigel Surname Empson Email nigel.t.empson@gmail.com Order number EKGBR8000027334 Subject: Others Message FedEx say they have delivers my parcel but I don’t have it. They rang our doorbell then left and placed the parcel outside side our front door. We called a neighbour to go and collect it but when they got there there wasn’t a parcel. Our door opens onto the street next to the pavement. We had arranged FedEx to deliver this to our neighbour as we are on holiday from today. I have the video from my doorbell if you need this. This is so annoying and a very bad service from FedEx especially when we had arranged this to be delivered to our neighbour. Can you please send a replacement out or a full refund. Many thanks
Show exchanges Hide exchanges -
David C.
11 Jan 2026
Verified reviewFantastic product and service.
-
Ian T.
6 Jan 2026
Verified reviewExcellent, high quality salt and pepper mills, with a superb delivery service which kept me up-to-date with the delivery service from despatch to arrival - which was exciting, because it showed areas of France which I had never heard of!
Reviews displayed in chronological order