Review Summary
uk.peugeot-saveurs comes across as a brand people return to for the look and the feel of its mills. Reviews mention beautiful design, solid construction, easy use, and a grind that leaves customers very pleased.
Delivery
"I am very satisfied with the product quality, the service, and the speed of delivery. I definitely recommend it to everyone."
"Excellent service, speedy delivery and top notch product"
"Really good salt mill, fast shipping - really recommend"
Digital experience
"Excellent website, easy ordering, fast delivery. The Line Salt and Pepper Mills are beautifully designed and do their job well."
"Love the brand and the web journey"
"The site is easy to use, and the communication and delivery were great."
-
Johan martin R.
13 Feb 2026
Verified reviewFast order handling and good shipping with FedEx
-
Max S.
2 Feb 2026
Verified reviewDelivery straightforward
-
Janez Z.
2 Feb 2026
Verified reviewExcellent store for excellent products that you expect from this brand.
-
Natasa M.
2 Feb 2026
Verified reviewI am very satisfied with online service, from order to delivery
-
Chris W.
2 Feb 2026
Verified reviewCould not find customer service on the website. Finally discovered an email address in the small print at the bottom of the hard copy invoice, which I think has resulted in my being sent a request for my review.
Reply from Uk.peugeot-saveurs.com
Dear Chris, Further to your message, we would like to confirm that your request has been successfully received and has now been processed. We apologise that you experienced difficulty locating our customer service contact details on our website and regret any inconvenience this may have caused. Your comments have been noted and shared internally for review. Please don't hesitate to reach out again should you need any further assistance. Kind regards, Céline. The Peugeot Saveurs Team.
-
Daniel C.
2 Feb 2026
Verified reviewIt was very easy to find the item I wanted. It came when it originally said even though I kept getting emails telling me it was going to be delayed by a day and then by two days. The items were very nicely boxed and the gift receiver has loved using them all the time since receiving them.
-
Breck M.
1 Feb 2026
Verified reviewVery good service.
-
Susan C.
1 Feb 2026
Verified reviewQuick delivery. I was kept informed every step of the way.
-
Kerry E.
1 Feb 2026
Verified reviewLovely well made peppermill in a lovely colour! Easy ordering process. Kept informed throughout. Delivered earlier than first advised. Well packaged and arrived in good condition.
-
Rob K.
1 Feb 2026
Verified reviewWebsite took payment then crashed without creating the order, had to follow up myself to get a refund. Re-ordered successfully, shipped rather slowly but it did arrive. The product is great, well made and just want I wanted, but... And it's a big but. Then they gave my email address, my name, and my purchase history to a third party marketing company (this site, Verified Reviews) without my permission or knowledge, who then proceeded to send me marketing emails. Totally unacceptable to share this information in this way.
Reply from Uk.peugeot-saveurs.com
Dear Rob, We are sorry to learn of the multiple difficulties you experienced and apologize for the inconvenience caused but we are delighted that your product meets your expectations. Following up your comment, we would like to clarify that we use an independent review platform to give our customers the opportunity, should they wish, to share feedback about their purchasing experience. This process is not intended for commercial or marketing purposes, and we do not sell, rent or otherwise commercially exploit our customers’ personal data, nor are these data shared for advertising use. We regret that this communication gave you the impression your information was used inappropriately and understand your concerns. Please be assured that customer trust and data protection are taken very seriously, and your feedback has been noted. Kind regards, Céline. The Peugeot Saveurs Team.
Reply from Rob K.
My information *WAS* given to Verified Reviews - the email inviting me to review the product was sent from *their* servers, and contained my name and the product I bought. The only organisation who could have known those pieces of information was Peugeot, and now Verified Reviews does. That means Peugeot gave them that information. That's the problem, there is not an "impression" my information was inappropriately used - it was inappropriately used and shared.
Reply from Uk.peugeot-saveurs.com
Dear Rob, Following up with your message, I confirm that your information were given to Verified Reviews as this is the platform which we use to ask our customers to give their opinion. As I told you before, "Verified Reviews" is an independent review platform which we use to give our customers the opportunity, should they wish, to share feedback about their purchasing experience. This process is not intended for commercial or marketing purposes, and we do not sell, rent or otherwise commercially exploit our customers’ personal data, nor are these data shared for advertising use. Please don't hesitate to reach out again should you need any further information. Kind regards, Céline. The Peugeot Saveurs Team.
Reply from Rob K.
Verified Reviews exists to provide sellers with intelligence based on review data - you are providing a marketing company with this private data because that is what they provide in return. That is the commercial exploitation and commercial transaction that is occurring, and how Verified Reviews funds its operations. Maybe the solution is to add an opt-out (or better, an opt-in) tick box during the ordering process, which asks customers if they would mind their purchase and personal details passed to the third party for purposes of product and service review?
Show exchanges Hide exchanges -
Waring-Thomas J.
1 Feb 2026
Verified reviewI didn’t receive the order. No contact about the delivery, then it was returned. Peugeot were not very helpful and didn’t seem too bothered. Pretty poor.
Reply from Uk.peugeot-saveurs.com
Dear Jean, We are very sorry to learn of your experience and sincerely apologize for the inconvenience caused. We confirm that your request has been fully processed and that your order has been refunded following its return. We regret that the delivery did not proceed as expected and that our response fell short of your expectations, which is not representative of the standards we strive to uphold, as customer satisfaction remains our highest priority. Please accept our apologies, and be assured that your feedback has been taken into consideration to help us improve our processes. Please don't hesitate to reach out should you wish to discuss the topic further. Kind Regards, Céline. The Peugeot Saveurs Team.
-
Angela F.
1 Feb 2026
Verified reviewGood website, easy to search and find what I needed. Excellent service.
-
Krzysztof F.
1 Feb 2026
Verified reviewGood
-
Sigrid H.
1 Feb 2026
Verified reviewPerfect pepper grinder. Lovely deep, dark blue, nice size & the solid grind of the mechanism means it is definitely the best pepper grinder we've had. Thank you Peugeot - hoping it will last for many years.
-
James V.
24 Jan 2026
Verified reviewThe salt and pepper filler is an addition to my grinders, it makes life so much easier when topping them up. Great product and service,
-
Lisa W.
24 Jan 2026
Verified reviewOrdered a replacement peppermill cap for my husband in December 2025. Despite there being a lifetime guarantee I had to pay for the pleasure. This was supposed to be delivered by 02/01/26. The delivery company returned this to the sender and I don’t know why and I can’t contact the company on any format I have tried as it gets returned to me as unable to send. Very unsatisfactory.
-
Iain S.
24 Jan 2026
Verified reviewI have not received my order which was placed two weeks ago.
Reply from Uk.peugeot-saveurs.com
Dear Iain, Thank you for reaching out to us and sharing your concerns. We understand how frustrating it can be to not receive your order and we are truly sorry. We apologize for any inconvenience this may have caused. I inform you that the delivery of your parcel failed and your order was sent back to us by our carrier. Please contact directly us to let us know whether you need a new shipment of your order or a refund. Awaitting for your instructions, we remain at your disposal for any further information. Kind Regards, Céline. The Peugeot Saveurs Team.
Reply from Iain S.
Hi, please provide a full refund including the delivery charge. I have ordered a replacement from another retailer.
Reply from Uk.peugeot-saveurs.com
Dear Iain, I thank you for your instructions and confirm that I have processed a refund accordingly. Please don't hesitate to reach out should you need any further information. Kind regards, Céline. The Peugeot Saveurs Team.
Show exchanges Hide exchanges -
Maria K.
24 Jan 2026
Verified reviewFast delivery , great quality ! Strongly recommend!
-
Aura M.
24 Jan 2026
Verified reviewDelighted with the product and it's features. It was a lovely gift and my husband uses it everyday.
-
Simon B.
24 Jan 2026
Verified reviewGreat
Reviews displayed in chronological order