Review Summary
Trekkinn is described as a place where buying feels straightforward and reassuring, with quick checkout, clear information and delivery that usually arrives promptly. Customers mention good prices, easy ordering and products that match expectations, which makes repeat purchases feel natural.
Delivery
"My leki poles were competitively priced and dispatch was prompt. The tracking was easy to access. I’m thrilled with them!"
"Astonighingly nice price, rapid delivery, good quality. Recommended!"
"The ordered goods were delivered on schedule and in very good condition."
Digital experience
"Absolútny the best shop.. Profesionaly and very good peoples. Thank you very much."
"Clear, functional website. Better size options than other sites. Simple order process. Excellent delivery update without needless texts etc."
"Nice and easy to navigate, large inventory for every sports genre. Good communication about shipment status. ."
Team expertise
"Excellent service, competitive prices and good communications. I will definitely buy from again."
"Pleased with the experience and highly recommend them."
"Professional service delivery 👌"
Choice
"Large selection, good prices"
"Site is easy to negotiate and lots to choose from. Easy at checkout and delivery was great."
"Great service great selection of shoes at a really good price."
Responsiveness
"Quick service."
"Fast efficient service would definately use again"
"Efficient process. Good communication and timely delivery"
-
A. A.
16 Jun 2023
Verified reviewGreat delivery service. Parcel arrived as requested with out damaged.
Reply from Trekkinn.com
Dear Prakash, Thank you for taking the time to share such positive comments about your experience with us. We are very happy to have been able to serve you in the best way. This type of feedback allows us to identify what we are doing well and in what aspects we should work to improve the experience of our customers. Therefore, we appreciate your feedback. Feel free to contact our customer service team by emailing support@tradeinn.com with any concerns or comments. Thanks and best regards,
-
A. A.
16 Jun 2023
Verified reviewI am very satisfied
Reply from Trekkinn.com
Dear marek, Thank you for taking the time to share such positive comments about your experience with us. We are very happy to have been able to serve you in the best way. This type of feedback allows us to identify what we are doing well and in what aspects we should work to improve the experience of our customers. Therefore, we appreciate your feedback. Feel free to contact our customer service team by emailing support@tradeinn.com with any concerns or comments. Thanks and best regards,
Reply from A. A.
No problem
Show exchanges Hide exchanges -
A. A.
16 Jun 2023
Verified reviewNo issues, good price, product as advertised, fast shipping.
Reply from Trekkinn.com
Dear Jennie, Thank you for taking the time to share such positive comments about your experience with us. We are very happy to have been able to serve you in the best way. This type of feedback allows us to identify what we are doing well and in what aspects we should work to improve the experience of our customers. Therefore, we appreciate your feedback. Feel free to contact our customer service team by emailing support@tradeinn.com with any concerns or comments. Thanks and best regards,
-
A. A.
16 Jun 2023
Verified reviewHier kun je bijna als vinden op het gebied van wandellen en betroywbaar en ook redelijk prijzen
-
A. A.
16 Jun 2023
Verified reviewThis is an excellent online warehouse. I order from them more or less monthly and receive everything in a short time interval. I recommend this shop.
Reply from Trekkinn.com
Dear János, Thank you for taking the time to share such positive comments about your experience with us. We are very happy to have been able to serve you in the best way. This type of feedback allows us to identify what we are doing well and in what aspects we should work to improve the experience of our customers. Therefore, we appreciate your feedback. Feel free to contact our customer service team by emailing support@tradeinn.com with any concerns or comments. Thanks and best regards,
-
A. A.
16 Jun 2023
Verified reviewGreat : )
Reply from Trekkinn.com
Dear Brian Kristensen, Thank you for taking the time to share such positive comments about your experience with us. We are very happy to have been able to serve you in the best way. This type of feedback allows us to identify what we are doing well and in what aspects we should work to improve the experience of our customers. Therefore, we appreciate your feedback. Feel free to contact our customer service team by emailing support@tradeinn.com with any concerns or comments. Thanks and best regards,
-
A. A.
16 Jun 2023
Verified reviewThe jacket was shipped within two, thin polythene bags. The jacket arrived very creased. The hood peak was bent in on itself and won't straighten. A simple cardboard box and careful packing would have helped the £150 raincoat arrive in good condition. The jacket is fine. Trekkinn's packing was poor.
-
A. A.
9 Jun 2023
Verified reviewThe service was excellent from the point of placing the order through to receiving the goods. The website was easy to navigate and I found what I was looking for quickly. I was kept informed of the various stages of my order
Reply from Trekkinn.com
Dear , Thank you for taking the time to share such positive comments about your experience with us. We are very happy to have been able to serve you in the best way. This type of feedback allows us to identify what we are doing well and in what aspects we should work to improve the experience of our customers. Therefore, we appreciate your feedback. Feel free to contact our customer service team by emailing support@tradeinn.com with any concerns or comments. Thanks and best regards,
-
A. A.
9 Jun 2023
Verified review(Dutch below) Ordered two Salomon softflasks, one of which appears to be leaking on first use. Defect reported, followed by an offer to make a partial refund of 8 euros. Since the flask costs 14.49 and is not usable right now it's a bad deal. When I did not agree with this, I was allowed to send the flask (at my own expense) to Spain, preferably by registered mail, of course. Since that will cost me even more, I agreed to the eight euros. So here is the advice not to buy stuff here. Cheap is expensive, it turns out once again, the service is not comparable to other webshops. Avoid! ------------------------ Twee Salomon softflasks besteld, waarvan er 1 bij het eerste gebruik lekt blijkt te zijn. Defect aangemeld, waarna er een aanbod volgde om een gedeeltelijke terugbetaling van 8 euro te doen. Aangezien de flask 14.49 kost en nu niet bruikbaar is een slechte deal. Toen ik hier niet akkoord mee ging mocht ik de flask (op eigen kosten) opsturen naar Spanje, en het liefst wel aangetekend natuurlijk. Aangezien me dat nog meer gaat kosten maar akkoord gegaan met de acht euro. Hierbij dus het advies om hier geen spullen aan te schaffen. Goedkoop is duurkoop blijkt maar weer eens, de service is niet vergelijkbaar met andere webshops.
Reply from Trekkinn.com
Hello C., We are very sorry to hear that you have evaluated our service as not meeting your expectations. We would like to remind you that our customers' experience is very important to us and that is why we have checked your case. Please note that we have offered you a discount which you have refused. In this case, we ALWAYS assume the responsibility and costs of the return, as we did in your case, your rejected discount had simply not been handled yet (always are handled at the end of the day). Please also take into consideration that a complete refund was issued and you ALSO KEPT the article, please consult your bank details: 28/05/2023 12:01:30 - Devolucion importe:-14.49 EUR Best regards,
-
A. A.
9 Jun 2023
Verified reviewExcellent service and great quality
Reply from Trekkinn.com
Dear , Thank you for taking the time to share such positive comments about your experience with us. We are very happy to have been able to serve you in the best way. This type of feedback allows us to identify what we are doing well and in what aspects we should work to improve the experience of our customers. Therefore, we appreciate your feedback. Feel free to contact our customer service team by emailing support@tradeinn.com with any concerns or comments. Thanks and best regards,
-
A. A.
9 Jun 2023
Verified reviewGood experience and product was spot on! Would have given 5 stars but I felt that the week wait wasn't communicated as clearly as maybe it could have been.
Reply from Trekkinn.com
Dear Gavin, Thank you for taking the time to share such positive comments about your experience with us. We are very happy to have been able to serve you in the best way. This type of feedback allows us to identify what we are doing well and in what aspects we should work to improve the experience of our customers. Therefore, we appreciate your feedback. Feel free to contact our customer service team by emailing support@tradeinn.com with any concerns or comments. Thanks and best regards,
-
A. A.
7 Jun 2023
Verified reviewLeverde 7 dagen na de beloofde datum
Reply from Trekkinn.com
Beste, Het spijt ons zeer te horen dat u onze service als niet aan uw verwachtingen voldoet. Wees ervan verzekerd dat de ervaring van onze klanten erg belangrijk voor ons is en daarom hebben we uw zaak gecontroleerd en het probleem vastgesteld. Het kan soms neerkomen op een onverwachte onderbreking in de leveringsketen, waardoor de verzendinformatie verandert. Houd er rekening mee dat u in dat geval artikelen in uw bestelling kunt wijzigen, toevoegen/verwijderen of de hele bestelling uit uw account kunt annuleren als u niet langer wilt wachten op een artikel dat tijdelijk niet leverbaar is of vertraging ondervindt. Helaas kunnen wij alleen de opgegeven levertijden die wij van onze leveranciers ontvangen aan onze klanten doorgeven. Anders ontvangt u een e-mail zodra uw bestelling is verzonden met het volgnummer van de vervoerder en uw factuur. Wij hebben ook rekening gehouden met uw opmerkingen en deze doorgestuurd naar de betreffende afdeling om voortdurend te verbeteren en actie te ondernemen om ook de kwaliteit van onze service te verbeteren. Gelieve onze oprechte excuses te aanvaarden voor het veroorzaakte ongemak. Met vriendelijke groeten
-
A. A.
7 Jun 2023
Verified reviewQuick delivery, so no issues there. Wrong shoe size sent and their system makes return less than easy. 6 photos with less than 6MB size in total. So have to find a way to shrink the size of the pictures - I don't know how to do that so now have to find help. I would just like to return the brand new incorrect shoes!
Reply from Trekkinn.com
Hello, We are very sorry to hear that you have found our service to be below your expectations. We want to remind you that the experience of our customers is important to us and that is why we have verified your case and identified the problem, we have also taken your comments into account and sent them to the corresponding department in order to continuously improve and take action to improve the quality of our service. Please accept our sincerest apologies for any inconvenience caused. Kind regards
-
A. A.
7 Jun 2023
Verified reviewThe product was manufactured 14 months ago, which results in an old product with one year less of using. Non of this info was available on the website
Reply from Trekkinn.com
Hello Philip, We truly regret the inconvenience caused. In case you have received a wrong, defective or incomplete product, you would need to submit a return request through your account, please. Opening a return request does not always mean that you want to return the product. It also means that you want to complain about some problems related to the order you received. (For example, the item is missing from the order, the customization is missing, the wrong color was sent, the product does not agree with the picture). In general however, the indicated date in these products refer not to the production date but to the date the product received the corresponding CE/EN certificate. In order to be sold in the EU, many products are required to bear the CE marking, which shows that the manufacturer has assessed the product and it is deemed to meet EU requirements for safety, health and environmental protection. If you have any further questions, please contact our customer service team by sending an email to support@tradeinn.com Best wishes
-
A. A.
26 May 2023
Verified reviewProducts ok, customer service ok, delivery time - pretty long .
Reply from Trekkinn.com
Dear Pawel, Thank you for taking the time to share such positive comments about your experience with us. We are very happy to have been able to serve you in the best way. This type of feedback allows us to identify what we are doing well and in what aspects we should work to improve the experience of our customers. Therefore, we appreciate your feedback. Feel free to contact our customer service team by emailing support@tradeinn.com with any concerns or comments. Thanks and best regards,
-
A. A.
26 May 2023
Verified reviewGreat product
Reply from Trekkinn.com
Dear David, Thank you for taking the time to share such positive comments about your experience with us. We are very happy to have been able to serve you in the best way. This type of feedback allows us to identify what we are doing well and in what aspects we should work to improve the experience of our customers. Therefore, we appreciate your feedback. Feel free to contact our customer service team by emailing support@tradeinn.com with any concerns or comments. Thanks and best regards,
-
A. A.
26 May 2023
Verified reviewThe site was easy to navigate and pay, the bag arrived as expecteded in time and in pristine condition.
Reply from Trekkinn.com
Dear Enver, Thank you for taking the time to share such positive comments about your experience with us. We are very happy to have been able to serve you in the best way. This type of feedback allows us to identify what we are doing well and in what aspects we should work to improve the experience of our customers. Therefore, we appreciate your feedback. Feel free to contact our customer service team by emailing support@tradeinn.com with any concerns or comments. Thanks and best regards,
-
A. A.
26 May 2023
Verified reviewGreat service
Reply from Trekkinn.com
Dear Daniel, Thank you for taking the time to share such positive comments about your experience with us. We are very happy to have been able to serve you in the best way. This type of feedback allows us to identify what we are doing well and in what aspects we should work to improve the experience of our customers. Therefore, we appreciate your feedback. Feel free to contact our customer service team by emailing support@tradeinn.com with any concerns or comments. Thanks and best regards,
-
A. A.
26 May 2023
Verified reviewGood product and delivered on time.
Reply from Trekkinn.com
Dear Floor, Thank you for taking the time to share such positive comments about your experience with us. We are very happy to have been able to serve you in the best way. This type of feedback allows us to identify what we are doing well and in what aspects we should work to improve the experience of our customers. Therefore, we appreciate your feedback. Feel free to contact our customer service team by emailing support@tradeinn.com with any concerns or comments. Thanks and best regards,
-
A. A.
26 May 2023
Verified reviewMy shoes were delivered win a week of ordering and arrived in perfect condition. A little bit tight but hoping they ease out with wear. Otherwise would recommend this site. Martin.
Reply from Trekkinn.com
Dear Martin, Thank you for taking the time to share such positive comments about your experience with us. We are very happy to have been able to serve you in the best way. This type of feedback allows us to identify what we are doing well and in what aspects we should work to improve the experience of our customers. Therefore, we appreciate your feedback. Feel free to contact our customer service team by emailing support@tradeinn.com with any concerns or comments. Thanks and best regards,
Reviews displayed in chronological order