Reviews for Pylones.com

Total: 1 370 reviews since 06/12/2023

Authentic reviews

Because your trust is essential, all reviews undergo a rigorous control procedure, from their collection to their moderation, through to publication, to guarantee maximum reliability. Learn more

Add to your preferred sources

4.5

Based on 360 reviews from the last 12 months

  • 87%
  • 5%
  • 2%
  • 2%
  • 5%

icon sparkle Review Summary

Pylones gives a cheerful, original impression, with colorful items that customers describe as fun, unique and beautiful. Delivery is often mentioned as very fast, and several reviews also say ordering was easy and the products arrived well packed.

This summary is AI-Generated
  • This summary is base on a representative sample of minimum 10 reviews with at least 20 characters and is updated monthly.
Thanks for your feedback!
Helpful?
Filters
  • 87%
  • 5%
  • 2%
  • 2%
  • 5%

Request to leave a review
  1. 1 Fill in the form
  2. 2 Verified Reviews will verify the information provided
  3. 3 You will receive a review request by email

Invoice or purchase order *

No files to upload

  • Natália P.

    4 Aug 2025

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Everything is all right.

  • A. A.

    4 Aug 2025

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    I purchased glasses for the first time in a Vienna shop. After some time they broke (which is normal), but I liked them so much that I had to find the store online in France and I ordered glasses two more times. I adore this design because they are unique. I am from Croatia

  • Diane O.

    4 Aug 2025

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    BAD. I purchased something and Pylones failed to deliver it. Nor is there any way to reach them to sort it out.

    Reply from Pylones.com

    We are truly sorry to hear that you did not receive your order. Please rest assured that we are currently investigating the situation with the shipping company to fully understand what happened. We had offered to resend the product, but unfortunately, the replacement package was not accepted. For this reason, we processed a full refund several days ago. We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused and remain at your disposal should you need any further assistance.

    Reply from Diane O.

    Thank you. What does "replacement package not accepted mean"? Out of curiosity.

    Show exchanges Hide exchanges
  • Anne L.

    31 Jul 2025

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    I like the color of Pylones The aquerelle colors Are magnificant

  • Carole ann G.

    31 Jul 2025

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Brilliant, Unusual Products, To Choose From. Excellent Customer service.

  • F. C.

    31 Jul 2025

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    I had this bottle in another colour and loved it so was delighted to see this colour reduced. Excellent quality product which arrived quickly. I was impressed with the information about delivery too.

  • Angela C.

    31 Jul 2025

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Overall great but the cat came scratched up on tut cat face. I don't have time to spend on dealing with return yet.

    Reply from Pylones.com

    We are truly sorry to hear about the issue with your product. It is unfortunate that you did not reach out to us, as our dedicated customer service team strives to offer excellent and attentive support. We would have been more than happy to assist you promptly and help find the best possible solution.

    Reply from Angela C.

    II was busy. Customer service usually takes a long time. Ii wasn’t going to write any review but the email reminder review was sent to me. If you can send me a replacement I’ll be happy to write another review for excellent customer service. Thanks. You can send me a return label and I can return you the original one.

    Show exchanges Hide exchanges
  • B. C.

    31 Jul 2025

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Order arrived in tact and on time and as expected- love the bright colours!

  • Adriana S.

    23 Jul 2025

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    The Palette series lights my home and my day!

  • Denise G.

    22 Jul 2025

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    The in-store experience (in Cologne) was phenomenal. The clerk who checked out my order let me know that the website existed. Everything has been so perfectly made and we really appreciate everything we have purchased.

  • Marion B.

    20 Jul 2025

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    No criticism at all. Great communication and beautiful bag

  • G. H.

    19 Jul 2025

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Beautiful and functional

  • Arlo D.

    19 Jul 2025

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    I'm a huge Pylones fan!!

  • Doa H.

    19 Jul 2025

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Super

  • L. K.

    19 Jul 2025

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Very nice and quick delivery.

  • Innes M.

    19 Jul 2025

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Good quality products with very distinctive design.

  • D. V.

    19 Jul 2025

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    I love the products I ordered and the delivery went very well!

  • Sonya P.

    19 Jul 2025

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    I love your products, they are so colorful and fun! I get so many compliments on the bag and water bottle I purchased in Italy. I just purchased a mug with the same pattern that is on my bag and bottle (red poppies) and was a little disappointed as the pattern on it was so much smaller than I expected. It wasn't as vibrant as the other items I previously purchased. I wish they had Pylones stores where I live in the U.S. I could spend hours shopping there. I LOVE their stores!

  • J. G.

    12 Jul 2025

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    The ordering procedure was simple, and the product is great, as pictured, of good quality. Would recommend.

  • Claudia L.

    12 Jul 2025

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    website easy to navigate and shipping was great

Reviews displayed in chronological order

About Pylones.com

PYLONES

For 37 years, we have been creating original, pop and colorful gifts! Good humor guaranteed! And free delivery from €69 purchase (EU) + a free gift

icon contact Contact

41 avenue de l'Agent Sarre , Colombes 92700 France

webcontact@pylones.com www.pylones.com/en/ Home and garden
icon contact Go to website

Our commitments

Since its creation, Avis Vérifiés has been committed to strengthening trust between brands and consumers. Having participated in the development of the world's first standard aimed at guaranteeing the authenticity of online reviews (which became NF ISO 20488), we defend total transparency and compliance with ethical practices in the collection, moderation and publication of customer reviews.

Certification
Review administration system compliant with the ISO 20488 standard.
Reviews subject to control.
  • For more information on reviews features, the possibility to contact the reviewer, and the reasons for refusal, please consult our transparency charter
  • No consideration was given for reviews
  • Reviews are published and kept for a period of five years
  • Reviews are not editable: if a customer wishes to change their review, they must contact Verified Reviews to delete the existing review and post a new one.
  • Replies to reviews may have been assisted or generated by tools using artificial intelligence. However, human validation is required before publication.
See our transparency charter