Reviews for Mister-auto.ie

Total: 6 183 reviews since 24/07/2020

Authentic reviews

Because your trust is essential, all reviews undergo a rigorous control procedure, from their collection to their moderation, through to publication, to guarantee maximum reliability. Learn more

Add to your preferred sources

4.1

Based on 167 reviews from the last 12 months

  • 73%
  • 11%
  • 6%
  • 4%
  • 6%

icon sparkle Review Summary

Mister-Auto is often described as easy to use, with quick ordering, good prices and fast delivery. Some customers also liked being able to return items if they were incorrect, while a few found the new site laggy and slow, or had trouble finding the right part.

This summary is AI-Generated
  • This summary is base on a representative sample of minimum 10 reviews with at least 20 characters and is updated monthly.
Thanks for your feedback!
Helpful?
Filters
  • 73%
  • 11%
  • 6%
  • 4%
  • 6%

Request to leave a review
  1. 1 Fill in the form
  2. 2 Verified Reviews will verify the information provided
  3. 3 You will receive a review request by email

Invoice or purchase order *

No files to upload

  • A. A.

    22 Jun 2024

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Just took a bit longer than I thought to get here.

  • A. A.

    22 Jun 2024

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Never any issues with parts from Mister Auto. Find them great.

  • A. A.

    22 Jun 2024

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    I ordered honda civic 1996 headlights for Irish registration plate. And I got European headlights which is completely wrong. How could be happened if I did put an Irish registration plate when I placed my order that evident i need for left-handside traffic. Huge mistake from you. Car won't pass NCT. Spent €200 . It's a shame you did that mistake. And I never got my receipt for the second order. When I talk to costumer service they don't have a clue about European and UK headlight. Awful service.

    Reply from Mister-auto.ie

    Dear Customer, thank you for the message. We are very sorry for what happened to your order! As this is a French company and all parts are sourced from France we cannot guarantee that the part will be correct every time, so we advise our customers to order by original part number which can be easily obtained from the manufacturer of your car! In connection with your order, Customer Service will reach out to you to explain what the problem is! If you have any further questions, we are happy to help you at any time. Best regards The Mister Auto Team

    Reply from A. A.

    This is an unsatisfactory answer. You sold the parts for left hand side traffic by the registration plate. After the first part arrived wrong, called costumer service they admitted that the company had made a mistake so sorry. And they advised what to order. And I ordered and of course arrived wrong one again. That's a giant mistake from you. And never get receipt for second order. It's a hassle to send back that wrong parts. So I have to swallow that mistake from the company?

    Reply from Mister-auto.ie

    Dear Customer, thank you for the message. Again, we are very sorry for what happened! It's not your fault! Customer Service will contact you to return the part completely free of charge and get your money back! If you have any further questions, we are happy to help you at any time. Best regards The Mister Auto Team

    Show exchanges Hide exchanges
  • A. A.

    22 Jun 2024

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Delivery time took way longer than advertised or expected

    Reply from Mister-auto.ie

    Dear Customer, thank you for the message. We are very sorry for the inconvenience! Delivery time takes a maximum of 5 working days. Sometimes, due to reasons beyond our control, there may be a delay in delivery, for which we are very sorry! Thank you for the opinion as well, because that way we will know what we can improve over time and we apologize again! If you have any further questions, we are happy to help you at any time. Best regards The Mister Auto Team

    Reply from A. A.

    Hi, Can someone advise when I will receive my refund … package was returned and delivered to you on 11/06/2024.

    Reply from Mister-auto.ie

    Dear Customer, thank you for the message. We have checked regarding your inquiry! The refund process takes 14 business days, starting from the date the part arrives at our warehouse. If you do not receive your money after this period, contact Customer Service. If you have any further questions, we are happy to help you at any time. Best regards The Mister Auto Team

    Show exchanges Hide exchanges
  • A. A.

    22 Jun 2024

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Easy and good value Free Delivery

  • A. A.

    21 Jun 2024

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Happy customer, parts I wanted Ibstock fast delivery 😀

  • A. A.

    21 Jun 2024

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Good competitive prices with a good range of products.

  • A. A.

    16 Jun 2024

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Excellent recommend

  • A. A.

    15 Jun 2024

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Website was easy to find my Part, easy to order and communication was good too.

  • A. A.

    15 Jun 2024

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Iv used many apps like this and mister auto is still NO.1

  • A. A.

    15 Jun 2024

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Fast delivery good value products

  • A. A.

    15 Jun 2024

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    For many people who buying online correct photo of the product is a big help and that's what you can find with Mister Auto.

  • A. A.

    15 Jun 2024

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Did not get devery i paid for. Miissing one thing

  • A. A.

    15 Jun 2024

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Very good service as most of the time.

  • A. A.

    14 Jun 2024

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Items to buy are reasonabley priced. But sometimes postage cost more than the price of the item purcjased

  • A. A.

    13 Jun 2024

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Very good company, great car parts no issues so far well recommended

  • A. A.

    13 Jun 2024

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    I liked that the website determined the brand of my car by the registration number, and confirmed the compatibility of the part.

  • A. A.

    12 Jun 2024

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Ordered battery from Mister Auto, reasonable delivery and way cheaper than buying local.

  • A. A.

    12 Jun 2024

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Cheaper than similar auto websites. Fast delivery

  • A. A.

    8 Jun 2024

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Good service and price

Reviews displayed in chronological order

About Mister-auto.ie

MISTER AUTO

Auto Parts Sale Online

icon contact Contact

19 rue Alfred Musset , VILLEURBANNE 69100 France

www.mister-auto.ie/ Auto and motorcycle
icon contact Go to website

Our commitments

Since its creation, Avis Vérifiés has been committed to strengthening trust between brands and consumers. Having participated in the development of the world's first standard aimed at guaranteeing the authenticity of online reviews (which became NF ISO 20488), we defend total transparency and compliance with ethical practices in the collection, moderation and publication of customer reviews.

Certification
Review administration system compliant with the ISO 20488 standard.
Reviews subject to control.
  • For more information on reviews features, the possibility to contact the reviewer, and the reasons for refusal, please consult our transparency charter
  • No consideration was given for reviews
  • Reviews are published and kept for a period of five years
  • Reviews are not editable: if a customer wishes to change their review, they must contact Verified Reviews to delete the existing review and post a new one.
  • Replies to reviews may have been assisted or generated by tools using artificial intelligence. However, human validation is required before publication.
See our transparency charter