-
A. A.
4 Dec 2022
Verified reviewthe boutique is top-notch, I'm really happy to be able to find exactly the pieces I'm looking for***
-
A. A.
4 Dec 2022
Verified reviewMore direct exchanges with the design office***
-
A. A.
3 Dec 2022
Verified reviewLots of desktop board customization options, clear option interface, advertised delivery times and faster-than-expected production delivery!***
-
A. A.
3 Dec 2022
Verified reviewNothing to report…***
-
A. A.
3 Dec 2022
Verified reviewOak boards received damaged, poorly protected for the price. Several imperfections on the Nature oak. Damage***
-
A. A.
3 Dec 2022
Verified reviewimpeccable service at all times quality wood***
-
A. A.
3 Dec 2022
Verified reviewDelivery information is given Not respected at all***
-
A. A.
3 Dec 2022
Verified reviewAs expected! Excellent product and service.***
-
A. A.
3 Dec 2022
Verified reviewEasy to use***
-
A. A.
3 Dec 2022
Verified reviewFast, just what I needed. Would recommend***
-
A. A.
2 Dec 2022
Verified reviewVery good, I recommend.***
-
A. A.
2 Dec 2022
Verified reviewDelivery on time and with care.***
-
A. A.
2 Dec 2022
Verified reviewBeautiful piece of wood! Only 4 stars because the piece had a snag on delivery, I did not return it (this was possible without charge) but this snag did not bother me in its location for the project. Thank you***
-
A. A.
2 Dec 2022
Verified reviewMagnificent solid acacia platter, compliant delivery, serious company. I've already talked about it around me. I would recommend***
-
A. A.
2 Dec 2022
Verified reviewI'm not happy with bad products, poorly explained, you have to read a technical manual to know that the product isn't what you want, whereas in the presentation it's the product you need. You can explain it to me any way you like, but I don't think it's honest, I leave it to the free appreciation of other users.***
Reply from Ilicut.com
Dear Guest, We have taken note of your comment and the minimum rating you have given us. If we understand correctly: as you didn't take the 5mn necessary to read the technical details of the premium quality maple panels you ordered, you're blaming us for having ordered them without knowing that you were ordering.🤔 We're very surprised that, as a "professional", you're surprised that you need to: "read a technical manual"....It seems to us that this is the least you can do when ordering a technical product...In any case, giving us the worst possible mark because you didn't take the trouble is pure bad faith. It may have escaped your notice, but when in doubt about a product, we offer our customers samples. You don't seem to have made that choice... Conclusion: ----------------------- Your comment could have been summed up as "I was wrong...but it's your fault". 😂 Everyone will appreciate... to conclude definitively, we leave you and the reader with this old adage: "Errare humanum est, perseverare diabolicum". We wish you, dear customer, a good day. Jean
-
A. A.
2 Dec 2022
Verified reviewon-time delivery and professional packaging***
-
A. A.
2 Dec 2022
Verified reviewGood overall... at the risk of repeating myself... Sales, after-sales service and shipping are very good... but the cut details are not perfect... Too bad***
-
A. A.
2 Dec 2022
Verified reviewThe site is very easy to use to finalize your order. There's a great selection of species and cuts. I know that as soon as I need a kitchen, bathroom or office worktop again, I'll use La Boutique du Bois.***
-
A. A.
2 Dec 2022
Verified reviewWe're used to ordering from the wood store. as always, everything is perfect!***
-
A. A.
2 Dec 2022
Verified reviewAlways excellent. Responsive and efficient***
Reviews displayed in chronological order