Review Summary
Aubade is praised for an easy, smooth shopping experience and quick ordering, with a website that customers describe as well laid out and simple to use. Many reviews also mention beautiful lingerie, good fit, and a service that feels efficient from purchase to delivery.
Delivery
"Very fast shipping - thank you"
"Amazingly great product line. Ease of shopping & express delivery."
"Nice stuff and good quality. Very elegant. I feel very good. Well packed and quick delivery."
Digital experience
"The navigation on site was easy and straight forward."
"I totally love Aubade the site is easy to use , there is a wide selection , delivery is always quick"
"It is all very nice and friendly website. It is easy in use and very clear. Clear overview of whether your size is available."
-
Oscar H.
18 Apr 2025
Verified reviewLivraison rapide, produit de qualité.
-
Sonia J.
14 Apr 2025
Verified reviewCommande parfaite. Livraison très rapide. Colis un peu cassé à l arrivée
-
A. B.
13 Apr 2025
Verified reviewFantastisch as allways
-
Ana G.
10 Apr 2025
Verified reviewRetour marchandise difficile et toujours attendre remboursement. Article avec peu descriptif
-
Palaguta N.
7 Apr 2025
Verified review1,11E 13
-
Nathalie D.
3 Apr 2025
Verified reviewAssez simple pour procéder à une commande
-
D. V.
1 Apr 2025
Verified reviewI think they changed the bra size I used to be 75D but the stardust balcony and an other new model do not fit unfortunately so I had to return my whole order. Other than that everything looked great and returning was easy.
-
Philippe T.
1 Apr 2025
Verified reviewTop rapide et efficace merci
-
Regine B.
30 Mar 2025
Verified reviewService rapide et efficace
-
Frederique L.
28 Mar 2025
Verified reviewExpédition rapide et belle qualité produit
-
Arnaud M.
27 Mar 2025
Verified reviewSur le site aucun problème. Mais la livraison est désastreuse. DHL m'indique que le colis est livré alors que je n'ai pas reçu le colis, malgré la preuve de livraison. J'ai mis mon numéro mais le livreur ne m'a pas contacté. DHL me renvoie vers vous car il ne peut rien faire de plus
-
Y. B.
20 Mar 2025
Verified reviewCecile was very friendly and Service minded. Very nice conversation and comprehensive support. Super
-
Dominique D.
20 Mar 2025
Verified reviewRapide et efficace
-
Patricia K.
18 Mar 2025
Verified reviewCommande simple et envoi rapide.
-
C. B.
15 Mar 2025
Verified reviewBeautiful fabrics and perfect fit. High quality in beautiful designs.
-
J. W.
15 Mar 2025
Verified reviewnice online shop. very nice products. The only disadvantage is that you can only pay by credit card. If there were more methods, I would order more.
Reply from Aubade.com
Dear Customer, Thank you for your kind words about our online shop and products! We truly appreciate your feedback regarding the payment options. We understand that offering more methods can enhance the shopping experience, and we will certainly take your suggestion into consideration as we strive to improve. Best wishes, Aubade Paris
-
D. S.
15 Mar 2025
Verified reviewVery easy to navigate and order products
-
S. S.
15 Mar 2025
Verified reviewGood quality but when you Need to return anything is I wouldnt recomment. They refunded 20 euro less than I have paid for with no explenation.
Reply from Aubade.com
Dear Customer, We acknowledge receipt of your review and thank you for taking the time to write to us. Your satisfaction is at the heart of our concerns, and we are very sorry to hear that your experience did not meet your expectations. You have indicated that you received €20 less than expected in your refund, which we sincerely regret. Please kindly note that the return shipping costs for orders from the Netherlands amount to €6.50 and are automatically deducted from your refund. Additionally, you used a 10% discount on your order, which was applied to every item in your purchase. A member of our Customer Care team will contact you shortly to provide you with a detailed breakdown of the refund amount. We thank you for your understanding and remain at your disposal for any further information. Kind regards, Aubade Paris
-
A. S.
15 Mar 2025
Verified reviewAll good.
-
L. D.
15 Mar 2025
Verified reviewPerfect as usaul. Returning is easy, communication and getting your money back could be faster. But i haven't send back for a while. The Lingerie is beatiful and fits perfects one of the best brands my girlfriend owns
Reply from Aubade.com
Dear Customer, Thank you for your wonderful review! We’re delighted to hear that you find our lingerie beautiful and that it fits perfectly. We appreciate your feedback regarding our returns process and communication - we are always looking to improve our services. Your support means a lot to us, and we look forward to continuing to serve you and your girlfriend! Best regards, Aubade Paris
Reviews displayed in chronological order