Review Summary
Aubade is praised for an easy, smooth shopping experience and quick ordering, with a website that customers describe as well laid out and simple to use. Many reviews also mention beautiful lingerie, good fit, and a service that feels efficient from purchase to delivery.
Delivery
"Very fast shipping - thank you"
"Amazingly great product line. Ease of shopping & express delivery."
"Nice stuff and good quality. Very elegant. I feel very good. Well packed and quick delivery."
Digital experience
"The navigation on site was easy and straight forward."
"I totally love Aubade the site is easy to use , there is a wide selection , delivery is always quick"
"It is all very nice and friendly website. It is easy in use and very clear. Clear overview of whether your size is available."
-
Michelle Q.
18 Jul 2026
Verified reviewThe website is much easier to navigate than it used to be. It's still a little out of synch and busy with choices that aren't related to matching pieces but I like the ease of sizing. The filters don't always work adequately but there is such a lot of choice that I can understand a website taking time to build and be user friendly. Customer service is great and the delivery times are much faster than previous orders. Overall , a very good experience when you can't get into a store that stocks every item in the require sizes!
-
Joana M.
18 Jul 2026
Verified reviewAlways amazing and beautiful
-
Sidney J.
18 Jul 2026
Verified reviewA smooth and seamless process, very easy and prompt. My wife loves the look and fit!
-
Rebecca C.
18 Jul 2026
Verified reviewI was avoiding underwire for years but now love wearing it because these bras are so gorgeous and fit me well.
-
Gena V.
18 Jul 2026
Verified reviewExcellent!
-
Laritza B.
18 Jul 2026
Verified reviewDe kwaliteit van de lingerie is werkelijk uitstekend: luxe materialen, een perfecte pasvorm en een prachtige afwerking. Je merkt aan alles dat Aubade veel aandacht besteedt aan kwaliteit en uitstraling.
-
James S.
18 Jul 2026
Verified reviewexcellent range and quality of product
-
Janka K.
18 Jul 2026
Verified reviewPerfect for me, comfortable and material feels really good.
-
Dominique H.
18 Jul 2026
Verified reviewPerfect
-
Stamatina K.
18 Jul 2026
Verified reviewEverything was quick & easy
-
Alexander L.
18 Jul 2026
Verified reviewLingerie sets are confusing, had to go all over the place to find what I liked which was a matching set.
Reply from Aubade.com
Dear Customer, Thank you for taking the time to share your experience. We are sorry to hear that finding a matching lingerie set was not as seamless as you expected. We understand that discovering coordinating pieces should feel effortless and enjoyable. Your feedback is greatly appreciated and has been shared with our team as we continue to refine the online shopping experience. We are always looking for ways to make exploring our collections and finding perfectly matched sets more intuitive. Thank you again for your valuable comments. We hope to have the pleasure of welcoming you back and providing the elevated experience you expect from Aubade. Kind regards, Aubade Paris
-
Catherine J.
18 Jul 2026
Verified reviewAubade lingerie is quite simply the best! Superb quality and fit, but also just exquisitely designed. My recent contact with the very lovely Rebecca in Customer Care has raised my opinion even higher. When there was a problem she was so helpful. Shop with absolute confidence and enjoy feeling beautiful ?
-
Rianne K.
17 Jul 2026
Verified reviewAubade itself is a beautiful brand. But customer service is very bad. I bought a bra that didn't fit well. The price was 72,50. I returned it and got 55,- back??
Reply from Aubade.com
Dear Customer, Thank you for your feedback. We are sorry to hear that the bra was not the right fit. After reviewing your order, we would like to clarify that the refunded amount corresponds to the price you paid for the returned item. The bra was purchased with a 15% welcome discount, bringing the price from €72.50 to €61.63. After deducting the €6.50 return shipping fee for returns from the Netherlands, the refund amounted to €55.13. We also noticed that we have not received any message from you via our customer service, so we have not had the opportunity to look into your concerns directly. If you have any questions about your refund or believe something is incorrect, we would be happy to help. Please feel free to contact us at contact@aubadepro.com so we can assist you personally. Kind regards, Aubade Paris
-
Olesya G.
13 Jul 2026
Verified reviewSuper fijne bh! Zeer comfortabel en ook heel mooi. Ik draag hem heel graag.
-
Irina G.
13 Jul 2026
Verified reviewAlways perfect!
-
Ali W.
13 Jul 2026
Verified reviewVery easy website. Processed immediately, packaged well and delivered very quickly. The bra and knickers are just stunning. Not seen anything so pretty and sexy. Love. Pricey but for special they are gorgeous. Will order more.
-
David H.
13 Jul 2026
Verified reviewperfect service.
-
Marjolein B.
13 Jul 2026
Verified reviewEasy en quick. Beautiful product.
-
Claire D.
13 Jul 2026
Verified reviewEasy quick and excellent quality
-
Neven S.
13 Jul 2026
Verified reviewNormally my wife doesn't feel comfortable with tangas but she found this one very comfortable. It looks perfect on her.
Reviews displayed in chronological order