Reviews for Aubade.com

Total: 1 244 reviews since 17/02/2019

Authentic reviews

Because your trust is essential, all reviews undergo a rigorous control procedure, from their collection to their moderation, through to publication, to guarantee maximum reliability. Learn more

Add to your preferred sources

4.7

Based on 339 reviews from the last 12 months

  • 84%
  • 7%
  • 4%
  • 2%
  • 4%

icon sparkle Review Summary

Aubade is praised for an easy, smooth shopping experience and quick ordering, with a website that customers describe as well laid out and simple to use. Many reviews also mention beautiful lingerie, good fit, and a service that feels efficient from purchase to delivery.

This summary is AI-Generated
  • This summary is base on a representative sample of minimum 10 reviews with at least 20 characters and is updated monthly.
Thanks for your feedback!
Helpful?
Filters
  • 84%
  • 7%
  • 4%
  • 2%
  • 4%

Request to leave a review
  1. 1 Fill in the form
  2. 2 Verified Reviews will verify the information provided
  3. 3 You will receive a review request by email

Invoice or purchase order *

No files to upload

  • Niels B.

    30 Jul 2026

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Aubade: Allways a Pleasure.

  • Kinga K.

    30 Jul 2026

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    The usual Aubade service - incredibly easy to use website, wonderful customer service, and the product was shipped very quickly...just in time for a family event. I can't rate Aubade highly enough.

  • Robbert P.

    30 Jul 2026

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Beautiful and fast shipping. Will definitely order again!

  • Griet P.

    30 Jul 2026

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Great but the delivery with UPS is an absolute nightmare. I still haven't received my parcel

    Reply from Aubade.com

    Dear Customer, Thank you for sharing your feedback. We are very sorry to hear that you have not yet received your parcel and understand how frustrating this situation must be. Unfortunately, the delivery could not be completed at the provided address and the parcel has now been returned to our logistics centre. Our customer service team is already looking into this matter and will be reaching out to you shortly to find the best possible solution. We sincerely apologise for the inconvenience caused and appreciate your patience while we work to resolve this for you. Kind regards, Aubade Paris

  • Oana L.

    30 Jul 2026

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Seamless experience

  • Heidi D.

    30 Jul 2026

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Easy, fast shipping to the US, and the bras are gorgeous

  • Rupert T.

    30 Jul 2026

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Quick efficient service

  • Katja S.

    30 Jul 2026

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Easy to order. Fast delivery. Beautiful and perfect fit.

  • Anja B.

    30 Jul 2026

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Erg goed

  • Diana Z.

    30 Jul 2026

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Hi, it's all very well

  • Japke V.

    30 Jul 2026

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Snel geleverd Maar na retour ruim 3 weken geleden nog geen geld terug ontvangen!

    Reply from Aubade.com

    Beste klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We begrijpen dat het vervelend is om op een terugbetaling te moeten wachten. Uw retourzending is op 9 juli bij ons logistiek centrum aangekomen en wordt momenteel verwerkt. Onze gebruikelijke verwerkingstijd bedraagt maximaal 10 werkdagen na ontvangst van de retour. We doen ons best om de terugbetaling zo snel mogelijk af te ronden. Heeft u in de tussentijd nog vragen of is er iets onduidelijk? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice via contact@aubadepro.com. We helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Aubade Paris

  • Krista T.

    28 Jul 2026

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Love it!

  • Evgeniia K.

    28 Jul 2026

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Hi! My last order was excellent, delivery was on time. Happy to made order of the man collection, it is always “Out of stock” during sales. Highly recommend Aubade.

  • Mornie R.

    28 Jul 2026

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Not my first time using the website. It is super easy to navigate, update and amend

  • Margarita M.

    28 Jul 2026

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    The best swim suit I ever bought...perfect fit! Make it in more colors!!!

  • Adrian I.

    28 Jul 2026

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Very smooth

  • Kate B.

    28 Jul 2026

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    I love Aubade bras and ordering them online is so quick, easy and the product is delivered in ultra quick time. The bras are so beautiful and well made. I'm a big fan.

  • Natasja M.

    28 Jul 2026

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    I have returned the order. I have not yet received a refund.

    Reply from Aubade.com

    Dear Customer, Thank you for taking the time to share your feedback. We understand that you are looking forward to receiving your refund. We can confirm that your return parcel arrived at our logistics centre today and will be processed as soon as possible. Our usual processing time is up to 10 business days from the date we receive the return. Once your return has been processed, your refund will be issued promptly. If you have any questions in the meantime, please don't hesitate to contact our customer service team at contact@aubadepro.com. We are always happy to help. Kind regards, Aubade Paris

  • Kristin L.

    28 Jul 2026

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    The site is very easy to use, delivery is very quick and the quality is excellent

  • Linden R.

    18 Jul 2026

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Very easy shopping experience

Reviews displayed in chronological order

About Aubade.com

Aubade

Discover our Aubade french lingerie collection : bras, briefs, loungewear, stockings, man underwear, sexy lingerie...

icon contact Contact

10 rue du Colonel Driant , Paris 75001 France

aubade.com Clothing and accessories
icon contact Go to website

icon shop Places

1 available place

Our commitments

Since its creation, Avis Vérifiés has been committed to strengthening trust between brands and consumers. Having participated in the development of the world's first standard aimed at guaranteeing the authenticity of online reviews (which became NF ISO 20488), we defend total transparency and compliance with ethical practices in the collection, moderation and publication of customer reviews.

Certification
Review administration system compliant with the ISO 20488 standard.
Reviews subject to control.
  • For more information on reviews features, the possibility to contact the reviewer, and the reasons for refusal, please consult our transparency charter
  • No consideration was given for reviews
  • Reviews are published and kept for a period of five years
  • Reviews are not editable: if a customer wishes to change their review, they must contact Verified Reviews to delete the existing review and post a new one.
  • Replies to reviews may have been assisted or generated by tools using artificial intelligence. However, human validation is required before publication.
See our transparency charter