Review Summary
uk.peugeot-saveurs comes across as a brand people return to for the look and the feel of its mills. Reviews mention beautiful design, solid construction, easy use, and a grind that leaves customers very pleased.
Delivery
"I am very satisfied with the product quality, the service, and the speed of delivery. I definitely recommend it to everyone."
"Excellent service, speedy delivery and top notch product"
"Really good salt mill, fast shipping - really recommend"
Digital experience
"Excellent website, easy ordering, fast delivery. The Line Salt and Pepper Mills are beautifully designed and do their job well."
"Love the brand and the web journey"
"The site is easy to use, and the communication and delivery were great."
-
T. R.
23 Mar 2025
Verified reviewGreat website, easy to order, quick dispatch, excellent packaging - great!
-
J. L.
23 Mar 2025
Verified reviewThe search was relatively easy [others are easier]; delivery was good, price a touch high
-
J. M.
23 Mar 2025
Verified reviewEasy to order. Took a little while to arrive but I wasn't in a hurry.
-
J. H.
23 Mar 2025
Verified reviewBorough Kitchen gave me your contact details so I could match my dark pepper mill with a light salt mill, which they only offer as a pair. It was very clear looking at the site and products and easy to order
-
P. F.
23 Mar 2025
Verified reviewGreat experience of buying the product
-
U. L.
23 Mar 2025
Verified reviewSmooth ordering. Good quality.
-
C. F.
23 Mar 2025
Verified reviewA site that is good to navigate.
-
M. F.
23 Mar 2025
Verified reviewReally impressed with customer service, I ordered the wrong items and Peugeot Saveurs were extremely helpful ensuring I could send back the mills I ordered and helping me get my hands on the mils I really wanted.
-
J. H.
23 Mar 2025
Verified reviewExcellent service, very good products.
-
M. H.
23 Mar 2025
Verified reviewWebsite in general isn’t very good. In a seperate note I have contacted peugeot several times to arrange return but have had no response. Have also tried calling but number provided on website is invalid.
Reply from Uk.peugeot-saveurs.com
Dear Megan, I would like to thank you sincerely for your interest in our Peugeot products, as well as for your confidence and your purchase. I would also like to express my gratitude to you for taking the time to leave feedback coincerning your experience with our aftersales department Your feedback is invaluable to us, as it helps us to continually improve our delivery services and offer a premium experience to our customers. We acknowledge receipt of your return request which we received last Wednesday. We are sorry to read that you want to send your duo back to us. Please accept our apologies for any inconvenience caused. We have sent you a prepaid return label so that you can send your duo back to us for free. Upon receipt of your return package, we will issue a refund of your duo. I remain at your disposal should you wish to discuss this matter further or should you need any further information. Kind Regards, Céline. The Peugeot Saveurs Team.
-
M. O.
23 Mar 2025
Verified reviewsuper easy shopping and fastest delivery
-
J. K.
23 Mar 2025
Verified reviewWas quick and ok
-
A. B.
17 Mar 2025
Verified reviewmuito bom
-
K. H.
17 Mar 2025
Verified reviewI love Peugeot products. Unfortunately (and uncharacteristic), I was sent a Pepper mill instead of the Salt mill I purchased. I will say that Peugeot support was terrific. Responses via email were very quick. I was able to return the Pepper mill easily and they quickly refunded my money as I was able to purchase the mill I wanted in the UK rather than through EU.
-
I. Y.
17 Mar 2025
Verified reviewExcellent quality and rapid delivery. Well packed and good communication.
-
D. J.
17 Mar 2025
Verified reviewCalls and emails to the customer service department regarding a fault have been left unanswered.
Reply from Uk.peugeot-saveurs.com
Dear Customer, First of all, please accept our sincere apologies for the delayed response. We acknowledge receipt of your request and regret to hear that one of your trays did not meet your expectations. We apologize for any inconvenience this may have caused. We have proposed two options to solve your issue and we are awaiting for your instructions. In the meantime, we remain at your disposal should you need any further information. Kind regards, Céline. The Peugeot Saveurs Team.
-
J. M.
15 Mar 2025
Verified reviewItems arrived with bad quality. No return label in the box. 0 responses to any of my emails. Would not recommend, find another product and seller.
Reply from Uk.peugeot-saveurs.com
Dear Customer, We acknowledge receipt of your request. We are sorry that one of your mills did not meet your expectations, and we apologize for any inconvenience this may have caused. We have sent you a prepaid return label. Once we receive your return package, we will process a new order to ship you a replacement item. I hope this meets your expectations and remain at your disposal should you require any further information. Best Regards. Céline The Peugeot Saveurs Team.
Reply from J. M.
Dear Celine, Once they've been sent back, I would like a refund please. Kind regards
Reply from Uk.peugeot-saveurs.com
Dear Customer, I have taken due note of the fact that you would prefer to get a refund upon receipt of your return package. Please don't hesitate to reach out should you need any further information. Kind regards, Céline. The Peugeot Saveurs Team.
Reply from J. M.
Dear Celine, Please can you resend my returns label to reflect that I am returning both products? Not just the salt grinder. Kind regards.
Reply from Uk.peugeot-saveurs.com
Dear James, We have taken due note of the fact that you will send both items back. We will send you the corresponding return label accordingly as soon as possible. In the meantime, I remain at your disposal for any further information or should you need me to provide you with my remote assistance. Kind Regards, Céline. The Peugeot Saveurs Team.
Show exchanges Hide exchanges -
P. P.
4 Mar 2025
Verified reviewPerfect service.
-
D. R.
4 Mar 2025
Verified reviewGood website.
-
B. M.
4 Mar 2025
Verified reviewThey are not responding to my emails and not providing any help after I received a damaged product.
Reply from Uk.peugeot-saveurs.com
Dear Mister Buttigieg, I would like to sincerely thank you for your interest in our Peugeot products, as well as for your trust and purchase. I also greatly appreciate you taking the time to share your feedback further to the delivery of your order. Your input is invaluable to us, as it helps us continuously improve our delivery services and products and provide a premium experience to our customers. I am sorry to hear that your products arrived damaged. Please accept our sincere apologies for any inconvenience this may have caused. We acknowledge receipt of your claim and would like to inform you that we have responded by offering to send spare parts so you can easily replace the damaged components and enjoy your mills as soon as possible. You should receive them shortly. Please do not hesitate to reach out if you wish to discuss this matter further. Kind Regards, Céline. The Peugeot Saveurs Team.
Reviews displayed in chronological order