Review Summary
Pylones gives a cheerful, original impression, with colorful items that customers describe as fun, unique and beautiful. Delivery is often mentioned as very fast, and several reviews also say ordering was easy and the products arrived well packed.
Delivery
"Amazing service and such quick delivery"
"Very prompt delivery"
"I was so surprised to see how fast my order was received. Great quality."
Digital experience
"Very easy to navigate the website. Arrived when they said they would. No complaints"
"It is always a pleasure to order from Pylones. Online ordering is easy and it takes very little time for their wonderful items to reach Canada."
"I love Pylones and their design. Online ordering and delivery were perfect."
-
A. N.
6 Nov 2025
Verified reviewSehr schnelle Lieferung und wirklich Mega tolle Produkte
-
åsa S.
6 Nov 2025
Verified reviewUnderbara, roliga och fina produkter till ett fantastiskt pris. Smidigt att beställa o snabb leverans. Nöjd kund.
-
Julie C.
6 Nov 2025
Verified reviewExcellent quality, swift delivery and as colourful as the pictures.
-
Sabine G.
6 Nov 2025
Verified reviewAlways beautiful Things
-
A. S.
6 Nov 2025
Verified reviewIt was pretty easy to order and the parcel arrived quite fast.
-
A. A.
6 Nov 2025
Verified reviewBuena experiencia!
-
T. L.
6 Nov 2025
Verified reviewEasy to order, quick delivery (to my door). Only downside was that it took me a small while to figure out how to put the wheels on (the metal covers were difficult to take off), but I managed it eventually and the cart works wonderfully.
-
Carol P.
6 Nov 2025
Verified reviewExcellent product and service
-
Elke M.
6 Nov 2025
Verified reviewQuick delivery of very good quality products.
-
J. M.
6 Nov 2025
Verified reviewThe items were for Christmas...will see how they wear.
-
S. S.
6 Nov 2025
Verified reviewSuper quick delivery to uk. Beautifully packaged. Online payment hitch meant duplicate order occurred which was immediately recognised and corrected before I even had the chance to request this! couldn't be happier
-
I. P.
6 Nov 2025
Verified reviewYour merry things make me happy. I am glad, that I found your little shop in the Montmartre, exactly on my birthday in January 2025. I am Estonian and have ordered some colourful packages from you by mail. Thank You!
-
S. S.
6 Nov 2025
Verified reviewI placed an order on Sept. 2 for U.S. delivery, paying $19.95 shipping. Fed Ex contacted me saying they needed the sender's address and phone number, and the package ended up being returned to the company. That was a month ago and my items still have not shipped, and I've paid $19.95 for this shipping.
Reply from Pylones.com
We are truly sorry for the inconvenience you experienced. Your parcel was held due to current customs regulations in the United States. We have reshipped your order free of charge to ensure it reaches you as quickly as possible. To make up for this, we have processed a full refund for your shipping costs. We sincerely appreciate your patience and understanding, and we hope to provide you with a smoother experience next time.
Reply from S. S.
Thank you!
Show exchanges Hide exchanges -
June C.
2 Nov 2025
Verified reviewReally pleased thank you
-
Tajana B.
2 Nov 2025
Verified reviewWonderful products!
-
Grace G.
2 Nov 2025
Verified reviewI love my trolly bag hopefully you guys have replacement bags . ( just the bag )
-
E. S.
2 Nov 2025
Verified reviewExcellent and prompt service from Pylones and I am extremely pleased with my purchases which arrived quickly and well packed. Thank you!
-
A. V.
2 Nov 2025
Verified reviewQuick delivery and nice products !
-
I. V.
2 Nov 2025
Verified review3 artikelen besteld, had ze al gezien in een winkel, wist dus wat ik bestelde. Goede kwaliteit en hele leuke frisse uitstraling. Erg leuk om cadeau te geven. Mogen wat mij betreft meer winkels komen in Nederland. Verpakking was top!
-
A. D.
2 Nov 2025
Verified reviewIt was terrible because the parcel didn't arrive at the pick-up point I had chosen; it was delivered somewhere else and it was very annoying having to go and collect it..!
Reply from Pylones.com
We are very sorry for the inconvenience. The pick-up point you had chosen was unfortunately not available, so the carrier delivered your parcel to another location. We sincerely apologize for this situation, which was beyond our control, and understand how frustrating it must have been for you.
Reviews displayed in chronological order