Reviews for Mister-auto.ie

Total: 6 183 reviews since 24/07/2020

Authentic reviews

Because your trust is essential, all reviews undergo a rigorous control procedure, from their collection to their moderation, through to publication, to guarantee maximum reliability. Learn more

Add to your preferred sources

4.1

Based on 167 reviews from the last 12 months

  • 73%
  • 11%
  • 6%
  • 4%
  • 6%

icon sparkle Review Summary

Mister-Auto is often described as easy to use, with quick ordering, good prices and fast delivery. Some customers also liked being able to return items if they were incorrect, while a few found the new site laggy and slow, or had trouble finding the right part.

This summary is AI-Generated
  • This summary is base on a representative sample of minimum 10 reviews with at least 20 characters and is updated monthly.
Thanks for your feedback!
Helpful?
Filters
  • 73%
  • 11%
  • 6%
  • 4%
  • 6%

Request to leave a review
  1. 1 Fill in the form
  2. 2 Verified Reviews will verify the information provided
  3. 3 You will receive a review request by email

Invoice or purchase order *

No files to upload

  • O. K.

    25 Nov 2024

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Good quality and fast delivery

  • M. M.

    25 Nov 2024

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Very happy... thank you.

  • D. C.

    22 Nov 2024

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Right part was second in the list of suggestions, purely because I was using an obsolete oem number. Fast delivery and no nonsense when fitting it. Exact replacement. No need to code it to the car, even.

  • B. S.

    21 Nov 2024

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Got the part. An EGR Valve. It did the job. I'm happy. No issues.

  • N. G.

    21 Nov 2024

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Easy to use site and dispatched and delivered quickly

  • A. A.

    21 Nov 2024

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Simple, easy to follow site navigation, enter your vehicle details and it does all the rest, drop down menus and even suggests parts....no mechanical background knowledge needed.

  • C. D.

    21 Nov 2024

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Very good

  • M. L.

    21 Nov 2024

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Really good price point! Quick shipping and safe packaging! 5 star! All recommendations

  • B. T.

    21 Nov 2024

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    No fuss, always delivered promptly. Good variety of brands

  • E. C.

    21 Nov 2024

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Good parts at good price

  • M. K.

    21 Nov 2024

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Very reliable.

  • R. U.

    20 Nov 2024

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Very slow on delivery

  • R. P.

    20 Nov 2024

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Really good price, exactly what I needed, delivered faster than expacted

  • O. O.

    20 Nov 2024

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    What you want at good prices, fast delivery

  • M. S.

    20 Nov 2024

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    I received a damaged part, and despite several attempts to contact the seller, I received no response. Very disappointed with the lack of communication and support. Would not recommend this seller.” Or, for a more direct tone: “The item arrived damaged, and I tried multiple times to contact the seller, but they did not respond. Very poor customer service. I don’t recommend this seller.

    Reply from Mister-auto.ie

    Dear Customer, Thank you for contacting Mister-Auto. Please accept our apologies for any inconvenience caused. According to our data, we have already received your email stating the product(starter battery) you received basically arrived damaged. Relative to our internal procedures dealing with damaged goods, you have been requested pictures showing the actual damage, so we can proceed accordingly with a replacement or a refund. We have also received the email with the requested picture along with a video you took showing where the battery is actually cracked and leaking. For further clarification, please respond to the email you received. If there is anything else, please do not hesitate to reach us. We remain at your disposal. Kind regards, Mister Auto Customer Service Team

    Reply from M. S.

    I kindly request a refund as I am concerned that another battery might also be damaged during transport. Thanks

    Reply from Mister-auto.ie

    Dear Customer, Thank you for contacting Mister-Auto. Please accept our apologies for any inconvenience caused. Following your request, we have started a refunding procedure and you should soon have your money back to the account used for the initial payment. If there is anything else, please do not hesitate to reach us. We remain at your disposal. Kind regards, Mister Auto Customer Service Team

    Show exchanges Hide exchanges
  • D. D.

    20 Nov 2024

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Very happy with purchase.

  • P. Y.

    20 Nov 2024

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Bought a clutch and flywheel kit easy to find different types to choose from deliverd in a few days my car is running perfect now will order again if needed thanks mister auto 😊

  • P. M.

    20 Nov 2024

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Highly recommend

  • D. K.

    20 Nov 2024

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Some orders, the majority do come promptly and correct components but I have had problems . . . The definition of drivers/passengers often does not take into account rhd vehicles and you end up with part/s for the wrong side for the wrong side of the vehicle. . . . Mr Auro then request YOU return the items which as individuals cost us more than the value of the components , . . . They have good prices so we are to an extent held captive , . . . I'll will only order both sides of anything now. .. .

  • J. C.

    20 Nov 2024

    Verified review
    • Collected and verified by Verified Reviews

    Well price, packaged and gives you options for standard or express delivery. Can't fault them.

Reviews displayed in chronological order

About Mister-auto.ie

MISTER AUTO

Auto Parts Sale Online

icon contact Contact

19 rue Alfred Musset , VILLEURBANNE 69100 France

www.mister-auto.ie/ Auto and motorcycle
icon contact Go to website

Our commitments

Since its creation, Avis Vérifiés has been committed to strengthening trust between brands and consumers. Having participated in the development of the world's first standard aimed at guaranteeing the authenticity of online reviews (which became NF ISO 20488), we defend total transparency and compliance with ethical practices in the collection, moderation and publication of customer reviews.

Certification
Review administration system compliant with the ISO 20488 standard.
Reviews subject to control.
  • For more information on reviews features, the possibility to contact the reviewer, and the reasons for refusal, please consult our transparency charter
  • No consideration was given for reviews
  • Reviews are published and kept for a period of five years
  • Reviews are not editable: if a customer wishes to change their review, they must contact Verified Reviews to delete the existing review and post a new one.
  • Replies to reviews may have been assisted or generated by tools using artificial intelligence. However, human validation is required before publication.
See our transparency charter