Review Summary
Aubade is praised for an easy, smooth shopping experience and quick ordering, with a website that customers describe as well laid out and simple to use. Many reviews also mention beautiful lingerie, good fit, and a service that feels efficient from purchase to delivery.
Delivery
"Very fast shipping - thank you"
"Amazingly great product line. Ease of shopping & express delivery."
"Nice stuff and good quality. Very elegant. I feel very good. Well packed and quick delivery."
Digital experience
"The navigation on site was easy and straight forward."
"I totally love Aubade the site is easy to use , there is a wide selection , delivery is always quick"
"It is all very nice and friendly website. It is easy in use and very clear. Clear overview of whether your size is available."
-
Jane-Lise S.
16 Sept 2025
Verified reviewfacile et livraison ultra rapide bravo !
-
Rosanna G.
15 Sept 2025
Verified reviewJ'adore la marque Aubade. J'utilise seulement leur lingerie. Elle est magnifique, bien travaille'e, belle a voir. Vraiment le vrai savoir-faire francais!!!
-
Ans H.
29 Aug 2025
Verified reviewFast en good!
-
Ce H.
29 Aug 2025
Verified reviewAll fine until the delivery of the package. In my Aubade account is was noted as delivered, but in fact I had to pick it up myself very far from my home in a desolate industrial environment. A place with only bored men smoking cannabis, the kind of place where you wouldn't send your daughter to. Very inconvenient, unpleasant and unfit for a brand like Aubade!
Reply from Aubade.com
Dear Customer, Thank you for taking the time to share your feedback. We are very sorry to read about your delivery experience. It’s important to us that receiving your Aubade order feels just as enjoyable as selecting it, and we understand how frustrating and unsettling it must have been to collect your parcel in such conditions. We work with our delivery partners to provide the most reliable and convenient service possible, but in this case your experience clearly fell short of our standards. Please rest assured that we will share your comments with our logistics partner to help prevent this from happening again. Should you ever encounter difficulties with a delivery in the future, our customer service team would be happy to assist you directly. You can reach them any time at contact@aubadepro.com. We truly value your trust in Aubade and hope to provide you with a smoother and more satisfying experience with your next order. Kind regards, Aubade Paris
-
Alja L.
29 Aug 2025
Verified reviewPerfect
-
Dick V.
29 Aug 2025
Verified reviewUPS is still looking for our order which is still missing. We will give a review as soon as we have received the order or a refund.
Reply from Aubade.com
Dear Customer, Thank you for sharing your feedback, and we are truly sorry for the inconvenience you’ve experienced regarding your order. According to our records, your package was delivered to a nearby UPS Access Point after an unsuccessful delivery attempt at your address. We would like to help you locate it as quickly as possible. Please get in touch with our customer service team at contact@aubadepro.com so we can provide you with the exact pickup details or arrange an alternative solution. We appreciate your patience and look forward to resolving this matter for you. Kind regards, Aubade Paris
-
Henk V.
29 Aug 2025
Verified reviewI returned all the products on 1st august 2025 and it was received on 5th august 2025 at 15.51 hours bij Aubade. The quality of the products are OK, the return policy is not great. I made the mistake of confusing Dutch and French measures. My disapontment is that I did not receive any message that Aubade received the goods back and that they wil return my money. Only 1 item was warn. I sent the returnform with a letter. Aubade knows my name adres etc. in Holland and credit card nr. So why don't I get a conformation that they received the goods and that they are returning my money??
Reply from Aubade.com
Dear Customer, Thank you for taking the time to share your feedback. We truly regret that you did not receive a confirmation after your return reached our logistics center - we understand how important it is to be informed at every step, and we will work on improving our communication process to avoid such situations in the future. Regarding your refund: we process returns within 14 days after receiving and checking the items, and we always refund using the original payment method. Your package arrived at our logistics center on August 5, 2025, and the refund was initiated on August 12, 2025. It should appear in your account shortly, depending on your bank’s processing time. If you have any questions about your order or encounter any issues in the future, please don’t hesitate to contact our customer service team at contact@aubadepro.com - we’ll be happy to assist you. We sincerely apologise for any inconvenience caused and thank you for your patience and understanding. Kind regards, Aubade Paris
Reply from Henk V.
Dear Aubade. I have just found your payment of 281,10 in !my account. Thanks very much for that and for taking the trouble to sent me a large email. You still are a great lingerie brand and next time I Will be much More Carrefour with the measures. Have a great day
Show exchanges Hide exchanges -
Mylène G.
29 Aug 2025
Verified reviewJ'habite au Canada et ma commande est arrivée 9 jours avant la date prévue :) Superbe expérience sur toute la ligne. Merci
-
Sylvianne C.
25 Aug 2025
Verified reviewTout très bien
-
Ria B.
14 Aug 2025
Verified reviewDe bestelling en levering ging vlot, maar aan gezien de maat niet goed was terug gestuurd. Al meer dan een week terug in jullie bezit maar de terugbetaling nog steeds niet ontvangen
Reply from Aubade.com
Beste klant, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven. Het spijt ons dat u de indruk heeft gekregen dat uw terugbetaling vertraging heeft opgelopen - we begrijpen dat dit vervelend kan zijn. Ter informatie: een terugbetaling vindt bij ons uiterlijk 14 dagen na ontvangst en controle van uw retourzending plaats en wordt afgehandeld via de door u gekozen betaalmethode. Uw pakket is op 7 augustus 2025 in ons logistiek centrum aangekomen. We hebben de terugbetaling al op 13 augustus 2025 in gang gezet - deze zou binnenkort op uw rekening moeten verschijnen. Hartelijk dank voor uw geduld en begrip. Mocht u nog vragen hebben, dan staat onze klantenservice u graag te woord via contact@aubadepro.com. Met vriendelijke groet, Aubade Paris
-
Herman V.
14 Aug 2025
Verified reviewVery nice
-
Isabelle B.
11 Aug 2025
Verified reviewParfait - tout simplement
-
Kevin B.
11 Aug 2025
Verified reviewTres bonne
-
Simon B.
11 Aug 2025
Verified reviewMauvais article mauvaise couleur mauvaise grandeur et je dois retourner en ligne le racheter après pour finalement peut être recevoir les bons articles. Dans vos rêves
-
Yen D.
5 Aug 2025
Verified reviewExcellent on all levels. HIghly recommended!
-
Anne-Marie S.
5 Aug 2025
Verified reviewJe suis une cliente très fidèle
-
D. H.
4 Aug 2025
Verified reviewBig collection of beautiful bra's of which the quality is excellent. Never disappointing.
-
Corinne G.
4 Aug 2025
Verified reviewSimple et produits bien emballés
-
Christian W.
31 Jul 2025
Verified reviewProduit impeccable
-
Philippe V.
30 Jul 2025
Verified reviewQuelle qualité!
Reviews displayed in chronological order