Review Summary
uk.peugeot-saveurs comes across as a brand people return to for the look and the feel of its mills. Reviews mention beautiful design, solid construction, easy use, and a grind that leaves customers very pleased.
Delivery
"I am very satisfied with the product quality, the service, and the speed of delivery. I definitely recommend it to everyone."
"Excellent service, speedy delivery and top notch product"
"Really good salt mill, fast shipping - really recommend"
Digital experience
"Excellent website, easy ordering, fast delivery. The Line Salt and Pepper Mills are beautifully designed and do their job well."
"Love the brand and the web journey"
"The site is easy to use, and the communication and delivery were great."
-
C. S.
1 Oct 2024
Verified reviewExcellent service.
-
B. P.
1 Oct 2024
Verified reviewGreat service, quick delivery and good price. Quality product.
-
G. B.
1 Oct 2024
Verified reviewGreat
-
V. A.
1 Oct 2024
Verified reviewVery easy to order. Delivered very quickly.
-
L. S.
1 Oct 2024
Verified reviewOne item artived damaged. Complain submitted, but for a week- no update.
-
J. L.
1 Oct 2024
Verified reviewExpensive and not marketed widely... But they have some very best products available and awesome service. Worth every penny. Highly Recommended.
-
A. B.
1 Oct 2024
Verified reviewI haven’t received it yet and have contacted your support to find out what is going on and not got a reply.
Reply from Uk.peugeot-saveurs.com
Dear Anna, We thank you for your interest in Peugeot product ranges, for your trust, and for your purchase. We also appreciate that you took the time to leave a comment. We received the request you sent on Saturday just yesterday, and I replied earlier this morning via email to inform you that your parcel is currently being processed at customs. It should reach you very soon. Please feel free to contact me if you need any further information. Kind regards, Céline. The Peugeot Saveurs Team
-
L. W.
16 Sept 2024
Verified reviewVery good, great service. I have recommended.
-
A. A.
13 Sept 2024
Verified reviewVery easy, bought a christmas gift for my mother, delivered quickly and i had a lot of correspondence at every stage of order and delivery, highly recommned! They look great too!
-
A. A.
13 Sept 2024
Verified reviewNo problems at all.
-
A. A.
7 Sept 2024
Verified revieweasy to browse and delivery super fast. I just miss better delivery tracking and option to delivery in a pickup place.
-
A. A.
7 Sept 2024
Verified reviewLoved buying again my Peugeot stuff, and to my surprise, I found out I can buy salt, pepper as well. Service was fast, impeccable, and I like to product quality.
-
A. A.
7 Sept 2024
Verified reviewI have previously made purchases online on this website and found the process easy and efficient. As the products come from source in France I don't mind waiting a few days for them to arrive and can check the progress of the journey.
-
A. A.
7 Sept 2024
Verified reviewDelivery process exceptionally confusing.
Reply from Uk.peugeot-saveurs.com
Dear Heather, We thank you for your interest in our Peugeot ranges of products, your trust and your purchase. I am sorry to read that you have had problems with the delivery of your package. We apologize for any inconvenience caused. We work with our partners on a daily basis to offer premium delivery services to our customers. We are sorry to read that your experience didn't meet yours expectations. We will immediately contact our delivery service to investigate what happened. In the meantime, I remain at your disposdal to discuss the subject if you would like or to provide you with additional information. I thank you for your patience and understanding. Kind Regards, The Peugeot Saveurs Team.
Reply from A. A.
The rest of my review informed you that my peppermills are the worst peppermills we have EVER had, I am 74 and my husband 77 and we were excited to purchase what we believed would be a wonderful treat which would “see us out”! Our last pair were getting pretty ancient.However, these are noisy, clunky and inaffective, frankly, they are a huge , expensive disappointment. Judy Ross.
Reply from Uk.peugeot-saveurs.com
Dear Heather, We are sorry to hear that your pepper mills did not meet your expectations, and we sincerely apologize for any inconvenience this may have caused. Please note that our mills are shipped "empty" to avoid any customs issues related to spices. However, I would be happy to send you some pepper samples by mail for you to try, if you agree on this proposal. To better understand the issue you’re facing, I would appreciate the opportunity to discuss it further with you. Could you please contact us through our website or by phone? I look forward to hearing from you and remain at your disposal for any further information. Kind regards, The Peugeot Saveurs Team.
Reply from A. A.
My telephone number is 01637 830977, I really do not wish to ring what appears to be a French number, (£££) actually I have nothing more that I can describe, they are clunky, noisy and ineffective however much I tighten or loosen the top screw. I use pepper,and always have, on everything, these peppermills give me absolutely no joy or pleasure, a huge disappointment.
Reply from Uk.peugeot-saveurs.com
Dear Customer, I thank you for the quality of our conversation today. I am pleased to confirm that we will arrange the replacement of your mills as soon as you return home. Ensuring our customers' satisfaction is our top priority, and I am committed to making sure we achieve it. Remaining at your disposal for any further information, I wish you a great day. Kind Regards, Céline. The Peugeot Saveurs Team.
Show exchanges Hide exchanges -
A. A.
7 Sept 2024
Verified reviewProduct filters don’t always work, can be difficult to find the product wanted.
-
A. A.
7 Sept 2024
Verified reviewExcellent.
-
A. A.
24 Aug 2024
Verified reviewExcellent
-
A. A.
24 Aug 2024
Verified reviewThe pepper mill was available at a lower price direct than from any of the on-line retailers. The delivery was fast and the communication excellent. Go direct!
-
A. A.
24 Aug 2024
Verified reviewEasy to order and arrived within days.
-
A. A.
13 Aug 2024
Verified reviewFound the items I wanted quite easily. Images and description were helpful.
Reviews displayed in chronological order